بهترین سر آشپز های جهان را بشناسید

آشپزی یک هنر است و سر آشپزها آن را بهتر می دانند. این هنرمندان آشپزی می توانند طعم و مزه را به هر غذای ملایمی اضافه کنند. بازی مواد تشکیل دهنده آنها همیشه غذا را خوشمزه میکند . از آزمایش با مواد مختلف و پختن یک غذای خوشمزه گرفته تا ترکیب دو غذا و ایجاد غذای خاص خود – سر آشپزها می دانند چگونه این کار را انجام دهند.سرآشپزهای برتر دنیا می دانند که هنر آشپزی پیچیده است.

هر یک از غذاهایی که توسط آنها درست می شود مطمئناً تجربه ای مانند تجربه غذا را به شما می دهد. آنها چیزی را ارائه می دهند که نه تنها جوانه های چشایی شما را آرام می کند، بلکه برای مدت طولانی و طولانی با شما باقی می ماند.

بهترین سر آشپز های جهان چه کسانی هستند؟

آلن دوکاسه

او در تمام دوران حرفه ای خود ۲۱ ستاره میشلن را به دست آورده است. او همچنین صاحب افتخار رستوران های مختلفی است که بهترین غذاها را سرو می کنند. آلن دوکاسه یکی از بهترین سرآشپزهایی است که امروز دنیا دارد.

حرفه او گویای موفقیت اوست. او حدود ۳۴ رستوران در سرتاسر جهان افتتاح کرده است که سه تای آن ها ۳ ستاره میشلن را دریافت کرده اند. او به خاطر ارائه لذیذترین وعده های غذایی، به ویژه با الهام از غذاهای فرانسوی شناخته شده است. اگر از طرفداران غذاهای فرانسوی هستید، می دانید کجا بروید! جالب اینجاست که غذای او در سال ۲۰۱۵ نیز برای فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی سرو شد.

 آن سوفی

او در سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین سرآشپز زن را دریافت کرد و خود را به عنوان ملکه غذاهای فرانسوی تثبیت کرد. آن سوفی پیک یکی از محبوب ترین سرآشپزهای جهان است. رستوران خانوادگی او Maison Pic سه ستاره میشلین را به دست آورده است.

او این موفقیت را مدیون پدر و پدربزرگش است و آنها را الهام بخش خود می نامد. غذای با امضای او برلینگوتس یکی از غذاهای مورد علاقه افراد مشهور است. سبک آشپزی او محتاطانه و لذیذ است.

بهترین سر آشپز

گوردون رمزی

او هم نام آشناست. گوردون رمزی یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است – به لطف حضور در تلویزیون. جدا از خلق و خویش، او به خاطر پختن برخی از خوشمزه ترین دستور العمل های آشپزی بریتانیایی شهرت دارد.

او ۱۶ ستاره میشلن را در حرفه آشپزی خود کسب کرده است و نام او با ۲۰ رستوران در سراسر جهان مرتبط است. از طعم و مزه گرفته تا ارائه – همه چیز در مورد غذای او ارزش تبلیغات را دارد. به رستوران اصلی او در چلسی بروید .

سابرینا غیور

این سر آشپز زن خاورمیانه ای به لطف هنر آشپزی خود به یک نام آشنا تبدیل شده است. او مجموعه‌ای از کتاب‌های غذایی نوشته است – پرشیانا که محبوب‌ترین آنها است. سابرینا غیور یکی از سرآشپزهای برتر در سراسر جهان است که دستور پختش روحیه شما را بهتر میکند.

جالب اینجاست که او یک هنرمند آشپزی خودآموخته است. دستور العمل های او چاشنی طعم های خاورمیانه ای دارد  او برای ایجاد دستور العمل های خود، که به موفقیت بزرگی در میان غذاخوری ها تبدیل می شود، دستورات غذایی متمایز خود را به کار می گیرد.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه به روش لبنانی” را نیز مطالعه بفرمایید.      

یانیک آلنو

این سرآشپز فرانسوی ۱۰ ستاره میشلن را در حرفه خود کسب کرده است و ۱۸ رستوران در سراسر جهان را مدیریت می کند. تمام دستاوردهای او گواهی بر مهارت های آشپزی خوب او است. او مالک Alleno Paris au Pavillon Ledoyen – یکی از قدیمی ترین رستوران های پاریس است. سال گذشته، رستوران Yannick Alleno به پر ستاره ترین رستوران مستقل در سراسر جهان تبدیل شد.

برای افتخار بیشتر در مورد دستاوردهای آشپزی خود، او در حال انجام تحقیق و توسعه در مورد غذاهای فرانسوی بوده است. او همچنین جنبش آشپزی خود را آغاز کرده است – آشپزی مدرن.

توماس کلر

توماس کلر دارای ۷ ستاره میشلین در صورت فلکی خود است. او به عنوان پرآشپزترین سرآشپز در ایالات متحده شناخته می شود و تنها سرآشپز آمریکایی است که هر شش ستاره از هفت ستاره را به طور همزمان در اختیار دارد.

رستوران او، The French Laundry، در دو نوبت به عنوان بهترین رستوران روی کره زمین انتخاب شده است. سبک آشپزی او بیشتر از غذاهای فرانسوی الهام گرفته شده است و به دنبال آن در فرانسه نیز نام خوبی برای خود حفظ کرده است. او سزاوار این است که در لیست بهترین های این تجارت قرار بگیرد.

پیر گاگنیر

او زندگی خود را وقف به دست آوردن بالاترین اعتبار برای سر آشپزها کرده است. به هر حال، تعداد ستاره‌های میشلن او در کل دوران حرفه‌ای‌اش ۱۴ است. پیر گاگنیر، سرآشپز پرشور از دوران کودکی شروع به گذراندن زمان زیادی در آشپزخانه کرد. عشق او به مواد اولیه، طعم ها و دستور العمل ها باعث شد تا او در صنعت آشپزی موفق شود.

او اولین ستاره میشلن خود را در ۲۶ سالگی دریافت کرد و از آن زمان تاکنون هیچ توقفی وجود نداشته است. سبک آشپزی او فرانسوی است. او همیشه غذاهای سنتی فرانسوی را با پیچ و تاب خاص خود ارائه می دهد. او در حال حاضر ۱۸ رستوران را در سرتاسر جهان مدیریت می کند.

گاگان آناند

پسر پنجابی مستقیماً از سرزمین طعم ها و ادویه ها می آید. این متخصص آشپزی مدت زیادی است که در صدر جدول رستوران های بانکوک قرار دارد. رستورانی که او اخیراً افتتاح کرده است ارزش تمام تمجیدها را دارد. قول می دهیم بارها و بارها از این رستوران دیدن کنید.

 با بهترین مواد اولیه، طعم‌ها و خلاقیت خود، او سزاوار همه تبلیغات و محبوبیتی است که امروز از آن برخوردار است. اگر به طعم های شیرین، ترش و تند علاقه دارید، دستور العمل های او برای همیشه با شما خواهد ماند.

آندریاس کامینادا

به گفته او، هر وعده غذایی سفری از احساسات است. این آشپز پرشور ۷ ستاره میشلن را در حرفه آشپزی خود کسب کرده است. او مسیرهای سنتی آشپزی اروپایی را دور می زند و برخی از خوشمزه ترین دستور العمل ها را خلق می کند.

سر آشپز یک قلعه قدیمی و آرام در یک شهر کوچک سوئیس را برای سرو غذاهای لذیذ خود انتخاب کرده است. او از مواد اولیه استفاده می کند و آنها را به غذاهای خوش طعم تبدیل می کند. یکی از نکات قابل توجه در آشپزی او این است که او همان محصول پخته شده را در انواع مختلف ترکیب می کند.

جوردی کروز

بهترین سر آشپز

او اولین ستاره میشلن خود را در ۲۴ سالگی دریافت کرد. این او را به جوان ترین سر آشپز اسپانیا و دومین سر آشپزی تبدیل کرد که این جایزه را دریافت کرد. مهارت های آشپزی و خلاقیت او فراتر از تحسین است. او سنت ها و غذاها را با رنگ مدرنیته ترکیب می کند و اشتها آورترین غذاها را روی میز می گذارد.

رستوران او نه تنها به خاطر غذاهای لذیذش، بلکه به خاطر ارائه وسوسه انگیز آنها نیز معروف است. طعم لذیذ، ارائه زیبا و محیط معاصر باعث می شود مشتریان بارها و بارها از آن بازدید کنند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.