اتاق خوابتان را بهاری کنید

اتاق خوابتان را بهاری کنید

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”اتاق خوابتان را بهاری کنید” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

۷ ایده برای اتاق خواب شما در بهار

بهار ما را دعوت می کند تا تغییرات کوچکی ایجاد کنیم که باعث ایجاد تفاوت می شود و در یک اصلاح، به فضاهای شما جان تازه ای بخشیده و آنها را به مکان های دلپذیرتر و راحت تر تبدیل می کند. به همین دلیل امروز برای شما ایده هایی می گذاریم تا بتوانید اتاق خود را به بهترین شکل ممکن در بهار نوسازی کنید.

ملافه رو عوض کن

تغییر فصل بیشترین تغییر را از نظر آب و هوا یعنی دما ایجاد می کند. بنابراین، نوسازی ملافه نه تنها برای زیبایی لازم است، بلکه از آن برای افزودن رنگی که تفاوت ایجاد می کند، استفاده کنید. مدلی با رنگ‌های روشن یا طرح‌دار لحاف بهاری، با پشت سر گذاشتن لحاف کلاسیک زمستانی، فضای اتاق شما را تغییر می‌دهد.

کوسن ها در رنگ های روشن

کوسن ها فضاهای مختلف خانه شما از جمله اتاق شما را می پوشند و تکمیل می کنند. انتخاب ایده آل برای این بهار و تابستان، رنگ های روشن در کوسن های شما هستند، زیرا باعث افزایش نور از داخل اتاق خواب می شوند.

پرده های سفید خالص

پرده ها عملکرد مضاعف ایجاد یک مانع با بیرون را در هنگام بسته شدن دارند اما در عین حال تداوم محیط طبیعی را هنگام باز شدن تقویت می کنند و همچنین به راحتی با روز و شب سازگار می شوند.

با بهره گیری از این واقعیت که ساعات روز در طول بهار افزایش می یابد، پرده های نازک رنگ روشن انتخاب مناسبی برای این فصل هستند، زیرا آنها عملکرد مضاعف ایجاد حس حریم خصوصی و در عین حال تقویت اتحاد با منظره را انجام می دهند.

گل مصنوعی

یک دسته گل زیبا از گل های مصنوعی آن حس بهاری را اضافه می کند و زیبایی اتاق خواب شما را متحول می کند. بهترین راه این است که آن را روی میز کنار تخت قرار دهید، یک مبلمان کاربردی که امکانات زیادی به ما می دهد و هماهنگی خود را با یک دکوراسیون زینتی که ترکیب بسیار زیبایی از رنگ های طبیعی را نشان می دهد، حفظ می کند.

استفاده از مواد حصیری

به طور معمول ما معتقدیم که مهمترین چیز برای بازسازی اتاق خواب تمرکز روی رنگ هاست. با این حال، شما همچنین می توانید از موادی استفاده کنید که به خوبی با نیازهای شما سازگار است.

با مبلمان ساخته شده از حصیری یا تزئیناتی که بافت نرم آن را تقلید می کنند، آن حس طبیعی را به اتاق خود بیاورید. علاوه بر این می توانید از سبدهایی استفاده کنید که برای سفارش در اتاق شما ایده آل است و طرح های بسیار زیبای متنوعی دارد.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

تزیین با آینه

آینه یک عنصر همه کاره است که به اتاق خواب شما چشم اندازی دیگر می دهد و به دیوارها عمق بیشتری می بخشد، زیرا ما می توانیم آن را در اشکال و اندازه های مختلف پیدا کنیم. این یک مکمل ایده آل برای افزایش نور طبیعی در اتاق است و می تواند روی دیوار پوشانده شود یا روی پایه یک واحد کم قرار گیرد.

پنجره ها مهم هستند

پنجره ها نمای بیرونی را نشان می دهند و به ما در اتاق خواب گرما می بخشند.برای این قسمت از اتاق خوابتان بهتر است آن را با عنصری تزئین کنید و در نتیجه حضور بصری آن را تقویت کنید.

نظر شما درباره ایده های ما برای اصلاح اتاقتان در بهار امسال چیست؟ دیگر زمان را تلف نکنید و به خانه خود در انتظار فرا رسیدن تابستان بچرخید.

اتاق خوابتان را بهاری کنید

دکوراتاق خواب

اتاق خوابتان را بهاری کنید
اتاق خواب

اتاق خوابتان را بهاری کنید
روتختی شاد

اتاق خوابتان را بهاری کنید
اتاق خواب

اتاق خوابتان را بهاری کنید
اتاق

اتاق خوابتان را بهاری کنید
دکور خواب

اتاق خوابتان را بهاری کنید
دکورخانه

اتاق خوابتان را بهاری کنید
دکوراتاق خواب

اتاق خوابتان را بهاری کنید
اتاق بهاری

اتاق خوابتان را بهاری کنید
اتاق شیک

اتاق خوابتان را بهاری کنید

منبع:اینستاگرام

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.