آشنایی با گران ترین خانه ها در جهان (۲)

برخی از گران‌ترین خانه‌هایی که تاکنون فروخته شده، کاخ‌های عمودی هستند که برای مقاومت در برابر زلزله عالی اند و یا املاک وسیع با مناظر خیره‌کننده طراحی شده‌اند. خانه های ثروتمندان حد و مرز نمی شناسد.در این مقاله جذاب شما را با گرانترین خانه ها که در سراسر جهان وجود دارد آشنا میکنیم.با ما همراه باشید.

گران ترین خانه ها در جهان

 پنت هاوس برج اودئون، موناکو

پنت هاوس برج اودئون ممکن است دارای باغ نباشد اما مناظر فوق العاده ای از سراسر موناکو ارائه می دهد. این آپارتمان که به عنوان گران ترین آپارتمان جهان شناخته می شود، در بالای یک آسمان خراش ۵۶۰ فوتی قرار دارد. پنت‌هاوس برج اودئون، مشرف به آب‌های زلال و آبی دریای مدیترانه، دارای استخر بی‌نهایت کامل با سرسره برای کسانی است که علاقه‌مند به شنای بدون نمک هستند.

این پنت هاوس مجلل شامل ۳۸۰۰۰ فوت مربع فضایی است که در پنج سطح پراکنده شده و پنج آشپزخانه در هر طبقه پخش شده است. حمام مجلل، و حتی چند اتاق خواب برای کارکنان دارد. هزینه یک پارکینگ برای این ملک حدود ۳۳۰۰۰۰ دلار است.

ارزش تخمینی: ۳۳۰ میلیون دلار
مکان: موناکو
مالک: ناشناس

 Four Fairfield Pond، ایالات متحده

همپتون ها به دلیل گران بودن شهرت دارند اما Four Fairfield Pond آن را به سطح بعدی می برد. این یک عمارت مجلل است که به لطف زمین های وسیع و مجموعه بی پایانی از امکانات، برای هرکسی که به راحتی خسته می شود طراحی شده است.

علاوه بر ۳۹ حمام و ۲۹ اتاق خواب، اقامت در اینجا شامل دسترسی به یک زمین بسکتبال خصوصی، یک سالن بولینگ دو خطه، و یک تئاتر با ۱۶۴ صندلی است. این خانه که به عنوان یکی از بزرگترین خانه های ایالات متحده شناخته می شود، دارای ۱۲ دودکش، یک اتاق غذاخوری به طول ۹۱ فوت و یک اتاق بیلیارد، دو زمین تنیس و دو زمین اسکواش است.

ارزش تخمینی: ۲۴۸ میلیون دلار
مکان: نیویورک، ایالات متحده آمریکا
مالک: ایرا رنرت

گران ترین خانه های جهان الیسون استیت، ایالات متحده

میلیاردر لری الیسون فقط یک ملک ندارد، اما املاک الیسون او ممکن است چشمگیرترین باشد. این ملک ساحلی باورنکردنی که در وودساید، کالیفرنیا واقع شده است، قطعاً ارزش توجه بی پایان آن را دارد. این در واقع مجموعه ای از خانه ها در داخل یک ملک غول پیکر است، در کنار یک دریاچه مصنوعی ، یک چایخانه و یک حمام.

این بنا برای استقرار در محیط اطراف خود طراحی شده است، با طراحی به سبک کلبه در سراسر و همه مبل ها و شومینه های مخملی راحت و دنج که ممکن است نیاز داشته باشید. این خانه که در داخل یک جامعه دردار قرار دارد، مسلماً جالب‌ترین خانه دریاچه جهان است و صحنه را برای تعطیلات آرامش‌بخش می‌سازد.

ارزش تخمینی: ۲۰۰ میلیون دلار
مکان: کالیفرنیا، ایالات متحده
مالک: لری الیسون

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی” را نیز مطالعه بفرمایید.

Palazzo di Amore، ایالات متحده

Palazzo di Amore مستقر در بورلی هیلز به همان اندازه گران به نظر می رسد. این ملک عظیم که در محله ای معتبر قرار دارد، ابتدا در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و در آن زمان به عنوان گران ترین مجتمع مسکونی در ایالات متحده در نظر گرفته می شد.

سپس، هم در داخل و هم در خارج توسط مالک آن، جف گرین، بازسازی شد، که پس از چند سال صرف تغییر آن، ارزش ملک را بیش از دو برابر کرد. ۱۲ اتاق خواب و ۲۵ حمام تازه شروع اتاق های اینجا است، همراه با یک مرکز تفریحی ۱۵۰۰۰ فوت مربعی، یک سالن بولینگ، یک سالن سینما با ۵۰ صندلی، و …

ارزش تخمینی: ۱۹۵ میلیون دلار
مکان: کالیفرنیا، ایالات متحده
مالک: جف گرین

 Seven The Pinnacle، ایالات متحده

این ملک زیبا در دامنه‌های مونتانا قرار دارد، خانه‌ای مجلل که برای فصل زمستان عالی است. بزرگترین ملک با انجمن گلف و اسکی خصوصی در جهان، Seven The Pinnacle را در باشگاه Yellowstone پیدا خواهید کرد که توسط درختان بلند احاطه شده است.

داخل آن حتی از نمای بیرونی آن چشمگیرتر است و در مجموع ۱۲۳ اتاق دارد. اینها شامل ۱۰ اتاق خواب، مجهز با اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، و شومینه‌های پراکنده در سرتاسر این هتل است. مساحت آن در مجموع ۵۷۰۰۰ فوت مربع است.

ارزش تخمینی: ۱۵۵ میلیون دلار
مکان: مونتانا، ایالات متحده
مالک: تیم بلیکسث

گران ترین خانه ها مانند عمارت xanadu 2.0

عمارت مجلل چشمگیر بیل و ملیندا گیتس مشرف به دریاچه واشنگتن در مدینه، واشنگتن است و ساخت آن از ابتدا هفت سال طول کشید. بیل گیتس که پیش از این به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته می شد، در طراحی خانه اش فراتر از آن عمل کرد. مساحت این ملک ۶۶۰۰۰ فوت مربع است و دارای ۵۰۰ درخت صنوبر داگلاس است.

این مملو از فناوری آینده‌نگر است، مانند پین‌های کوچکی که به یقه هر مهمان متصل است تا بتوانند نور، موسیقی و دما را کنترل کنند. این یک دریاچه مصنوعی پر از ماهی آزاد و قزل آلا واقعی، و همچنین شش آشپزخانه، هفت اتاق خواب، و یک درخت افرا با رایانه کنترل می شود، برای زمانی که ۵۰ باغبان وقت ندارند خودشان از آن مراقبت کنند.

ارزش تخمینی: ۱۲۷ میلیون دلار
مکان: واشنگتن، ایالات متحده
مالک: بیل گیتس

باغ کنزینگتون ، بریتانیا

باغ کنزینگتون به داشتن خانه های میلیونی معروف است، اما باغ کنزینگتون ۱۸ تا ۱۹ همه چیز را کمی فراتر می‌برد. این ملک که به کاخ نور معروف است در دهه ۱۹۹۰ به قیمت پنج میلیون دلار خریداری شد.

سال‌ها بازسازی – و سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون دلاری – آن را از یک خانه متروکه و نیمه کاره به رویای یک میلیونر تبدیل کرد، با ارزشی که به طور تصاعدی رشد کرده است. اتاق‌های خیره‌کننده با جذابیت‌های سنتی، با باغ‌های آراسته‌شده در اطراف کل ملک که می‌توانید در روزهای گرم بهاری از آن‌ها لذت ببرید. بسیاری از ملک با استفاده از همان سنگ مرمر مورد استفاده برای ساخت تاج محل بازسازی شد. یک آرایشگاه، یک استخر سرپوشیده، دوش بخار، و سونا و همچنین پارکینگ برای ۲۰ ماشین وجود دارد.

ارزش تخمینی: ۲۲۲ میلیون دلار
مکان: لندن، انگلستان
مالک: لاکشمی میتال

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.