کاربردهای جالب پودر بچه که مطمئنا نمیدانستید

پودر بچه یک کالای رایج در خانه هایی است که نوزاد دارند ، اما به خاطر کاربردهایی که دارد در دیگر خانه ها هم پیدا میشود. بنابراین تصمیم گرفتم راه‌های جدیدی برای استفاده از پودر بچه را برای شما بیابم.از فراری دادن مورچه ها با پودر بچه گرفته تا رفع کپک بین کتاب ها .جالب است نه؟؟

کاربردهای متنوع پودر بچه

۱- مقداری پودر بچه را روی بچه‌های پوشیده از شن (و بزرگسالان) بپاشید تا رطوبت اضافی را جذب کند و شن‌ها را به‌طور باورنکردنی آسان کند. از اینکه شن چقدر راحت جدا می شود شگفت زده خواهید شد. من از پیدا کردن شن و ماسه در سراسر ماشین و خانه ام پس از یک سفر به ساحل متنفرم و پودر بچه به نجات دهنده ای تبدیل شده است.

کاربردهای پودر بچه

۲- با پاشیدن کمی پودر بچه بین ملحفه های مورد علاقه خود در شب های گرم تابستان، همه چیز را خنک کنید. من در مورد این یکی خیلی مردد بودم، اما صادقانه بگویم، کار می کند! ملحفه‌های شما وقتی در شب‌های آخر تابستان وارد می‌شوید احساس طراوت بیشتری می‌کنند!

۳- از آن به عنوان شامپوی خشک برای موهای خود استفاده کنید. کافی است مقداری پودر روی کف دست یا انگشتان خود بپاشید و آن را به پوست سر خود بمالید تا روغن جذب شود. من عاشق اینم! شامپوی خشک می‌تواند بسیار گران باشد، اما این بهترین راه برای حفظ شادابی موهایتان است، بدون نیاز به شستشوی روزانه! وقتی آن را بمالید، اثری از پودر باقی نمی ماند! مثل جادو است.

۴- قبل از ریمل زدن، مقدار کمی پودر را روی مژه هایتان بمالید تا پرتر به نظر برسند. بهتر است به جای انگشتان، با یک برس Q-tip یا یک برس ریمل استفاده نشده استفاده شود. کاری که من انجام می‌دهم این است که فقط یک لایه ریمل بزنید، پودر بزنید (سعی کنید بیشتر آن را در انتهای مژه‌هایتان قرار دهید)، و سپس یک لایه دیگر ریمل بزنید تا سفیدی آن را بپوشاند. از ظاهر مژه هایتان شگفت زده خواهید شد.

۵-کارت های بازیهای فکری را به همراه کمی پودر بچه در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید. کیسه را ببندید و چند تکان خوب به آن بدهید. هنگامی که کارت های خود را حذف می کنید، آنها باید در لمس تازگی و صافی داشته باشند. زمانی که کارت‌های بازی جدید دریافت می‌کنیم و می‌خواهیم شب بازی خانوادگی داشته باشیم، این یک نجات بزرگ است. زمانی برای چسبیدن آنها به هم نیست!

۶-برای کتاب های کپک زده یا کپک زده، این کار را امتحان کنید: ابتدا بگذارید کاملاً در هوا خشک شوند. سپس مقداری پودر بچه در بین صفحات بپاشید و کتاب ها را چند ساعت به صورت عمودی قرار دهید. پس از آن، پودر باقی مانده از هر کتاب را به آرامی برس دهید. این باعث می شود آنها بوی فوق العاده تازه ای داشته باشند!

        پیشنهاد می کنیم مقاله “خانمها لطفا با خودتان مثل یک ملکه رفتار کنید” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۷- پنج پیاز گل و حدود ۳ قاشق غذاخوری پودر بچه را در یک کیسه پلاستیکی در بسته قرار دهید و چند تکان ملایم به آن بدهید. پوشش پودری دارویی هم به کاهش احتمال پوسیدگی کمک می‌کند و هم از خال‌ها، حشرات و سایر آفات دمنده پیاز جلوگیری می‌کند. این کمک می کند که پیازهای گل شما برای مدت طولانی تری زنده و تازه بمانند!

۸-کمی پودر در امتداد مسیر مورچه یا اطراف پتوی پیک نیک خود بپاشید تا از شر مورچه خلاص شوید. همه ما می دانیم که چگونه مورچه ها دوست دارند مهمان ناخوانده پیک نیک های تابستانی ما باشند، اما با این ترفند ساده می توانید تمام این مورچه ها را از سر راه خود دور کنید.

۹- برای کاهش درد اپیلاسیون، قبل از استفاده از موم، محل را با پودر بچه پاک کنید. این پودر رطوبت و روغن های بدن را جذب می کند، بنابراین موم می تواند به درستی به هر مو بچسبد، به علاوه مانعی برای محافظت از پوست شما ایجاد می کند.

۱۰- برای مبارزه با بوی بد کفش، داخل کفش خود را به آرامی پودر کنید و بگذارید یک شب بماند. من دوست دارم این کار را بعد از تمرین ورزشی با کفش های بچه ام انجام دهم.

۱۱- یک زنجیر گردنبند درهم را با پودر بچه بپوشانید تا راحتتر باز شود. من نمی دانم چگونه جواهرات من دائماً اینقدر درهم می شوند. من عاشق این ترفند ساده هستم، زیرا وقتی در حال باز کردن آشفتگی جواهراتم هستم، در وقتم صرفه جویی می کند!

۱۲- دستان خود را با پودر بچه بپوشانید یا داخل دستکش خود را گردگیری کنید تا پوشیدن دستکش لاستیکی راحت تر شود. این برای زمانی که در حال تمیز کردن هستید عالی است! در آوردن دستکش های آلوده به میکروب را بسیار آسان تر می کند. به علاوه، دستکش های شما را بسیار تمیز و تازه می کند!

۱۳- پودر بچه را به قسمت داخلی پاشنه های خود بمالید! با انجام این کار، می توانید تورم را در پاهای خود حفظ کنید و از ورم آنها در طول روز جلوگیری کنید. نه تنها این، پای شما بوی بسیار خوبی خواهد داشت!

۱۴- لکه های روغن را از روی لباس پاک کنید اگر روی لباستان روغن زد، به سادگی هر طرف مواد را با مقداری پودر بچه بپاشید. به آرامی با انگشتان خود مالش دهید و بگذارید خیس بخورد سپس با دست بشویید و با هوا خشک کنید – لکه روغن شما از بین می رود!

اینها فقط چند روش عالی هستند که می توانید از پودر بچه استفاده کنید تا زندگی خود را کمی آسان تر کنید. انجام همه آنها آسان است و فقط یک دقیقه طول می کشد. اینها ترفندهای بسیار خوبی است وگرنه که می‌توانیم بیرون برویم و یک شامپوی خشک بخریم، چیزی که کفش‌هایمان بوی خوبی بدهد، محصولی برای کشتن مورچه‌ها، یا محصولی برای محافظت از پوستمان قبل از اپیلاسیون… اما چرا فقط یک محصول نخریم که می‌تواند همه این کارها را انجام دهد؟

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.