وحشی گری اسرائیل تمام شدنی نیست، این بار تجاوز به زنان

روز قبل بود که خبر بهت آور و فاجعه بار تجاوز سربازان اسرائیلی به زنان پناهنده در بیمارستان شفا غزه در همه جهان پیچید. خبر آنقدر دردناک و وحشتناک بود که خواب را از چشم مسلمانان و انسان های درستکار جهان ربود، اما آمریکا و کشورهای اروپایی که همیشه ادعای حمایت از زنان و دختران را دارند و منتظر کوچکترین اتفاقی در ایران هستند تا آتش بیار معرکه باشند، این بار هم مثل همیشه لال شده اند و سکوت کرده اند.

حالا در ادامه این خبر غمناک، مرور میکنیم آنچه که در این دو روزها در خبرگزاری ها و رسانه ها درباره این خبر منتشر شد:

تجاوز سربازان اسرائیلی به زنان فلسطینی

*به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن گفتگو با یکی از شاهدان تحت محاصره در اطراف بیمارستان شفا در غزه، از جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌های پناه‌گرفته در این بیمارستان پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، «جملیه الهسی» بانوی فلسطینی که در مناطق اطراف بیمارستان شفا در غزه در محاصره نظامیان صهیونیست قرار دارد، در گفتگو با الجزیره با بیان اینکه بمباران مناطق اطراف بیمارستان شفا همچنان با شدت ادامه دارد و افراد زیادی در این حملات شهید یا زخمی شده‌اند، گفت: مردم کجا هستند تا به داد ما برسند؟ تا کی باید این وضع را تحمل کرد؟

وی سپس درباره مشاهدات خود از تحولات داخل بیمارستان شفا افزود: بیمارستان شفا به میدان جنگ تبدیل شده است. اوضاع بیمارستان شفا قابل توصیف نیست، آیا درباره زنانی بگوییم که مورد تجاوز قرار گرفتند؟ یا زنانی که ربوده شده یا اعدام شدند؟ یا اجسادی که از زیر آوار خارج شدند و طعمه سگ‌های نظامیان صهیونیست شدند؟

این بانوی فلسطینی همچنین از مشکلات روحی و روانی، گرسنگی و تشنگی آوارگان فلسطینی و غیرنظامیان محاصره شده در اطراف بیمارستان شفا سخن گفت.

*به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الجزیره به نقل از افراد داخل بیمارستان گزارش داد ‏نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وارد بیمارستان شفا شده و پس از تجاوز دسته جمعی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان آن‌ها را به قتل رساندند. این روایت دردناک خبرنگار از تجاوز صهیونیست‌ها به زنی باردار است و می گوید مردان را مجبور به تماشای تجاوز کردند.

کارشناسان سازمان ملل می گویند که ادعاهای تجاوز جنسی اسرائیل به زنان فلسطینی معتبر است

*این خبر به نقل از روزنامه گاردین است:

کارشناسان سازمان ملل می گویند که آنها “ادعاهای معتبر” را دیده اند مبنی بر اینکه زنان و دختران فلسطینی در حین بازداشت اسرائیل مورد تجاوز جنسی از جمله تجاوز جنسی قرار گرفته اند و خواستار تحقیقات کامل هستند. . هیئت کارشناسان گفتند که شواهدی مبنی بر حداقل دو مورد تجاوز جنسی، در کنار سایر موارد تحقیر جنسی و تهدید به تجاوز وجود دارد. ریم آلسالم، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران، گفت که میزان واقعی خشونت جنسی می تواند به میزان قابل توجهی بیشتر باشد.

آلسالم که در سال ۲۰۲۱ توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد (UNHRC) به عنوان گزارشگر ویژه منصوب شد، گفت: «شاید برای مدت طولانی ندانیم که تعداد واقعی قربانیان چقدر است. او خاطرنشان کرد که پرهیزکاری در گزارش تجاوز جنسی به دلیل ترس از انتقام علیه قربانیان رایج بود. او گفت که در موجی از بازداشت زنان و دختران فلسطینی پس از آغاز جنگ اسرائیل و حماس در ۷ اکتبر، رویکرد سهل‌آمیزتری نسبت به تجاوز جنسی در بازداشتگاه‌های اسرائیل وجود داشت. السالم گفت: «به طور کلی، خشونت علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در طول این جنگ عادی شده است».

تجاوز نظامیان اسرائیلی به زنان در بیمارستان الشفاء

خبر تکان دهنده ای از تجاوز نظامیان اسرائیلی به زن باردار در بیمارستان الشفاء

*این خبر به نقل از پرس تی وی است:

در همین حال، گروهی از فعالان فلسطینی در کنار افشاگری حصی، داستان تکان دهنده ای از تجاوز نظامیان اسرائیلی به زن باردار در بیمارستان الشفاء منتشر کرده اند. شاهدان فلسطینی به نقل از شوهر زنی که توسط نیروهای اسرائیلی مورد تجاوز قرار گرفته است، می گویند:

آنها به او دستور دادند لباس‌هایش را در بیاورد و شروع به کتک زدن او کردند… او به ارتش گفت که پنج ماهه باردار است، او را کتک نزنند، اما آنها به کتک زدنش ادامه دادند. بعد از ساعت‌ها همه زنان را به جز زن باردار و فرزندانش بیرون آوردند… او را جلوی چشمان شوهر و فرزندانش بردند و به او تجاوز کردند و به مردان دستور دادند که چشم‌های خود را نبندند وگرنه تیراندازی خواهند شد.

اسرائیل در ۷ اکتبر پس از انجام عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی توسط حماس در پاسخ به جنایات تشدید شده رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین، جنگ باریکه غزه را آغاز کرد. رژیم تل‌آویو از آغاز تجاوز، دست‌کم ۳۲۲۲۶ فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بودند کشته و ۷۴۵۱۸ نفر دیگر را زخمی کرده است. تل آویو همچنین «محاصره کامل» غزه را تحمیل کرده و سوخت، برق، غذا و آب را برای بیش از دو میلیون فلسطینی ساکن در آن قطع کرده است.

به آه مظلومان غزه، خدا برساند آن منجی را که هیچ قدرتی در برابرش نمیتواند ایستادگی کند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.