آشنایی با گران ترین خانه های جهان

برخی از گران‌ترین خانه‌هایی که تاکنون فروخته شده، کاخ‌های عمودی هستند که برای مقاومت در برابر زلزله عالی اند و یا املاک وسیع با مناظر خیره‌کننده طراحی شده‌اند. خانه های ثروتمندان حد و مرز نمی شناسد. در این مقاله جذاب شما را با گرانترین خانه ها که در سراسر جهان وجود دارد آشنا میکنیم.با ما همراه باشید.

گران قیمت ترین خانه ها در جهان

کاخ باکینگهام، بریتانیا

کاخ باکینگهام ممکن است به این زودی ها برای فروش گذاشته نشود، اما اگر می شد، حدود ۶٫۷ میلیارد دلار ارزش داشت. این مکان با ۲۴۰ اتاق خواب و همچنین استخر شنا و اتاق جراحی مکانی است که خانواده سلطنتی بریتانیا آن را خانه می‌نامند و همچنین برای بازدید عموم باز است.

در مجموع، این خانه گران قیمت – اگر بتوان آن را یک خانه صرف نامید – شامل ۷۷۵ اتاق است: ۱۹ اتاق دولتی، ۹۲ دفتر و ۷۸ حمام. همچنین دارای یک تیم بزرگ از کارکنان و همچنین باغ های زیبا است. شایعات می گویند، چند اتاق مخفی دیگر در سراسر این عمارت مجلل بزرگ وجود دارد.

ارزش تخمینی: ۶٫۷ میلیارد دلار
مکان: لندن، انگلستان
مالک: ملکه انگلستان

خانه گران قیمت آنتیلیا، هند

گران قیمت ترین خانه ها در جهان

آنتیلیا متعلق به موکش آمبانی، ثروتمندترین فرد هند است و نام آن برگرفته از جزیره ای افسانه ای در اقیانوس اطلس است. این ساختمان ۴۰۰۰۰۰ فوت مربعی در معتبرترین منطقه هند قرار دارد و به ۲۷ طبقه می رسد که هر سقف دو ارتفاع دو طبقه است. اما علیرغم ارتفاع زیادش، برای مقاومت در برابر زلزله های بزرگ طراحی شده است.

این ساختمان زیبا پیرامون عناصر سنتی و طبیعی طراحی شده است، اما همچنین دارای شش طبقه مجزا است. این شامل یک معبد بزرگ، تعدادی سوئیت مهمان، یک سالن، یک کافی شاپ، و یک سالن سینمای خصوصی برای لذت بردن همه است.

ارزش تخمینی: ۲ میلیارد دلار
مکان: بمبئی، هند
مالک: موکش آمبانی

گران ترین خانه های جهان ، ویلا لئوپولدا فرانسه

ویلا لئوپولدا بین دو تا از معتبرترین نقاط جهان قرار دارد: موناکو و نیس. این ملک مجلل و شیک، یک ملک لوکس با گذشته سلطنتی است و قبلاً به پادشاه بلژیک لئوپولد دوم تعلق داشت. از آن زمان، این فیلم از دست بسیاری از صاحبان عبور کرده است و همچنین به عنوان دکور فیلم برای «La Main Au Collet» آلفرد هیچکاک استفاده شده است.

وقتی ادوارد صفرا، صاحب قبلی آن درگذشت، ویلا را به همسرش واگذار کرد. بنا بر گزارش ها، استخر بزرگ و باغ های بیش از حد آن نیازمند کار روزانه بیش از ۵۰ باغبان است. در کل ملک، ۸۰۰۰۰ فوت مربع فضا وجود دارد.

ارزش تخمینی: ۷۵۰ میلیون دلار
مکان: ریویرا فرانسه، فرانسه
مالک: لیلی صفرا

عمارت The One، ایالات متحده

عمارت وان نه تنها گران ترین خانه در کالیفرنیا بلکه گران ترین خانه در ایالات متحده است. اما همچنین The One است که مملو از مشکلات بدهی و حقوقی است. اما علیرغم ایراداتش، این ملک زیبا با مناظر باشکوه در محیطی خیره کننده است.

The One دارای ۹ اتاق خواب و آشپزخانه های متعدد، و همچنین همه موارد ضروری یک سالن بولینگ با چهار مسیر، یک سالن، یک سالن بدنسازی خانگی، یک تئاتر ۵۰ نفره، و یک مسیر دویدن است. این نه تنها یک استخر، بلکه شش آب نمای دیگر، مانند جکوزی و خندقی که خانه مجلل را احاطه کرده است، دارد.

ارزش تخمینی: ۵۰۰ میلیون دلار
مکان: کالیفرنیا، ایالات متحده
مالک: نیل نیامی

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین و بهترین چرم در دنیا متعلق به کدام حیوان است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

گران ترین خانه های دنیا villa les cedres france luxe digital

ویلا Les Cèdres با مساحت ۱۸۰۰۰ فوت مربع بیش از آنکه یک خانه ساده باشد، یک قصر مجلل است. این عمارت مجلل سنتی که در ۳۵ جریب زمین قرار دارد، برای یک پادشاه مناسب است – و زمانی متعلق به یک پادشاه بود.

علاوه بر اتاق خواب‌های بی‌پایان و فضاهای مشترک، این ملک لوکس دارای یک استخر شنا به اندازه المپیک، یک سالن رقص خیره‌کننده و حتی یک اصطبل با فضایی تا ۳۰ اسب است. در بیرون، ۱۵۰۰۰ گیاه و ۲۰ گلخانه با گل های استوایی از سراسر جهان را خواهید دید. مشرف به دریای مدیترانه است و دارای بالکن های متعددی است که با درختان نخل پوشیده شده است.

ارزش تخمینی: ۴٫۳ میلیون دلار
مکان: Saint-Jean-Cap-Ferrat، فرانسه
مالک: رینات آخمتوف۶٫ Les Palais Bulles، فرانسه

گران ترین خانه های دنیا les palais bulles luxe digital

گران ترین خانه های دنیا

Les Palais Bulles یا، The Bubble Palace، کمی با خانه میلیون دلاری معمولی شما متفاوت است. همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی شبیه یک حباب بزرگ هلویی رنگ است. نمای پرنده ای در Les Palais Bulles مجموعه ای از ساختمان های مدور را نشان می دهد. و تم دایره در داخل ادامه می یابد.

در قصر حباب قدم بزنید و تخت‌های استوانه‌ای، استخرهای شنا و آثار هنری را مشاهده خواهید کرد. این ویلای لوکس توسط معمار مجارستانی Antti Lovag طراحی شده است و دارای ۱۰ سوئیت است که توسط هنرمندان مختلف معاصر تزئین شده است. به‌علاوه اتاق‌های شیک، یک تئاتر بزرگ با ۵۰۰ صندلی در فضای باز با چشم‌اندازی مشرف به دریای مدیترانه نیز در آن وجود دارد.

ارزش تخمینی: ۳۸۵ میلیون دلار
مکان: کن، فرانسه
مالک: پیر کاردین

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.