نحوه انجام لیفت مژه: راهنمای گام به گام

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه یک روش زیبایی است که شامل فر کردن مژه‌ها به سمت بالا و بلند کردن آن‌ها از ریشه است تا مژه‌ها بلندتر و مشخص‌تر به نظر برسد. این یک درمان نیمه دائمی است که می تواند تا دو ماه دوام داشته باشد .

این روش شامل استفاده از یک محلول بلند کننده روی مژه ها و به دنبال آن یک محلول تنظیم کننده برای کمک به لیفت برای حفظ شکل خود است. مژه های بلند شده سپس رنگ می شوند تا ظاهرشان بهتر شود. این فرآیند معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد و نیازی به زمان بازیابی ندارد.

نحوه انجام لیفت مژه

لیفت مژه یک راه عالی برای افزایش فر مژه های طبیعی شما است.

 مژه های مشتری را ارزیابی کنید

مهم است که مژه های مشتری خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که قبل از شروع عمل لیفت مژه چقدر زمان برای فرآیندهای لیفت و سفت شدن نیاز است. مطمئن شوید که مژه های مشتری شما عاری از هرگونه آرایش، روغن یا کثیفی است که می تواند روند لیفتینگ را مختل کند.

 پدها را قرار دهید

چند پد پنبه ای بردارید و به آرامی آنها را روی پلک های پایینی مشتری خود قرار دهید و مطمئن شوید که آنها را صاف کنید تا به طور یکنواخت توزیع شده و صاف روی پوست قرار گیرند. پس از پوشاندن پلک های پایین، می توانید به پلک های بالایی بروید.

برای این مرحله، باید از پدهای سیلیکونی خمیده، محافظ‌های لیفت مژه و میله‌هایی استفاده کنید که به‌طور خاص برای مطابقت با خطوط پلک بالایی طراحی شده‌اند. برای استفاده از آن محافظ های سیلیکونی، پلک بالایی را به آرامی بالا بیاورید و پد را روی پلک، نزدیک به خط مژه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که هر گونه چین و چروک را صاف کنید.

 چسب مژه را بمالید

برای پوشاندن ملایم مژه ها با محلول باندینگ – چسب لیفت مژه، باید از یک برس یا اپلیکاتور کوچک استفاده کنید. هنگامی که مژه ها کاملاً با محلول باندینگ پوشانده شدند، از برس یا اپلیکاتور استفاده کنید تا به آرامی مژه ها را روی پدهای سیلیکونی فشار دهید و مطمئن شوید که روی پدها صاف قرار گرفته و کاملاً چسبیده اند. برای جلوگیری از متلاشی شدن مژه های طبیعی، آنها باید خیلی خوب برس زده شوند.

بسته به طول و ضخامت مژه ها و اندازه پدهای سیلیکونی، ممکن است لازم باشد این فرآیند مجدداً در هر دو پلک بالا و پایین انجام شود. فاصله را بررسی کنید

بعد از اینکه محلول باندینگ اعمال شد و اکستنشن مژه محکم روی پدهای سیلیکونی فشار داده شد، مهم است که چند لحظه وقت بگذارید تا توده ها یا توده های مژه ای که ممکن است به هم چسبیده باشند را بررسی کنید. اگر قسمت‌هایی وجود دارد که مژه‌ها نازک یا ناهموار هستند، ممکن است لازم باشد به عقب برگردید و کمی محلول باندینگ بیشتری بمالید تا شکاف‌ها را پر کنید و مجموعه‌ای منسجم‌تر و طبیعی‌تر از مژه‌ها ایجاد کنید.

 

نحوه انجام لیفت مژه

 لوسیون را بمالید

رعایت چند مرحله کلیدی برای اطمینان از بهترین نتایج بسیار مهم است. ابتدا، بسته به شرایط طبیعی مژه، دو سوم طول مژه طبیعی را بپوشانید و از نوک آن اجتناب کنید. لوسیون باید ۱-۲ میلی متر از ریشه ها استفاده شود. زمان فرآوری بسته به استحکام و سلامت مژه ها متفاوت است و زمان توصیه شده ۹ تا ۱۴ دقیقه است. اما برای مژه های بسیار محکم حداکثر زمان پردازش باید ۱۵ دقیقه باشد. بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که لوسیون با چشم ها تماس پیدا نمی کند زیرا این امر می تواند باعث تحریک یا سایر واکنش های منفی شود. قبل از درمان، انجام آزمایش پچ حداقل ۴۸ ساعت قبل برای بررسی هرگونه واکنش نامطلوب ضروری است.

بعد از اینکه لوسیون اول فرصت پردازش به مدت توصیه شده را داشت، زمان برداشتن آن و استفاده از لوسیون دوم است. لوسیون دوم نیز مانند لوسیون ۱ باید با استفاده از یک برس یا اپلیکاتور کوچک استفاده شود و باید روی آن اعمال شود. به مژه ها به همان روشی که لوسیون ۱ استفاده شد. پس از استفاده از لوسیون ۲، باید آن را برای چند دقیقه بگذارید تا پردازش شود، دوباره بسته به محصول خاصی که استفاده می کنید و بسته به محصول خاصی که استفاده می‌کنید و میزان فر کردن دلخواه و با در نظر گرفتن شرایط طبیعی مژه، چند دقیقه این کار را انجام دهید.

نحوه حفظ رنگ موی مسی شاداب و براق

 پدهای سیلیکونی را بردارید

برای انجام این کار، باید از یک سواب پنبه مرطوب یا یک برس کوچک استفاده کنید تا به آرامی مژه ها را از پدها بلند کنید. همچنین می توانید از لوسیون کراتین  برای کمک به جدا شدن مژه ها از میله استفاده کنید. مراقب باشید مژه ها را بکشید یا نکشید، زیرا باعث شکستن یا آسیب دیدن مژه ها می شود.

در عوض، از یک حرکت آرام و جاروبر برای بلند کردن مژه ها از پدها استفاده کنید و از پایه مژه ها به سمت بالا به سمت نوک آن حرکت کنید. مطمئن شوید که تمام آثار محلول ها را پاک کنید، زیرا هر گونه باقیمانده می تواند در نتیجه نهایی اختلال ایجاد کند و باعث تحریک یا مشکلات دیگر شود.

 رنگ مژه را بزنید

برای استفاده از رنگ مژه، باید از یک برس یا اپلیکاتور کوچک استفاده کنید تا مژه ها را با رنگ بپوشانید و مطمئن شوید که یک لایه رنگ یکنواخت و یکنواخت داشته باشید. مطمئن شوید که به پایه مژه ها توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا این جایی است که رنگ آن بیشتر نمایان می شود. پس از اعمال رنگ، بسته به محصول خاصی که استفاده می‌کنید و شدت رنگ مورد نظر، باید آن را به مدت ۵ دقیقه پس از عمل لیفت یا لمینت مژه بگذارید تا عمل شود.
۹٫ Tint را حذف کنید

پس از تمیز کردن لوسیون کراتین ، سواب های پنبه خشک را بردارید یا بهتر است از اپلیکاتورهای بامبو استفاده کنید. به آرامی سواب های پنبه یا اپلیکاتورهای بامبو را روی مژه‌ها بکشید و با حرکت عقب و جلو، رنگ را از روی مژه‌ها بردارید.

حتما پایه مژه ها و همچنین نوک آن را بگیرید و مراقب باشید مژه ها را بکشید یا نکشید، زیرا باعث شکستن یا آسیب دیدن مژه ها می شود. مطمئن شوید که با دقت و حوصله کار کنید، زیرا ممکن است کمی زمان بر باشد تا تمام رنگ ها از بین بروند.

مژه ها را پر کنید

این مرحله از این جهت مهم است که به حفظ سلامت و استحکام مژه ها کمک می کند و همچنین می تواند به افزایش طول عمر درمان لیفت مژه کمک کند. برای استفاده از پرپشت، می توانید از یک برس یا اپلیکاتور کوچک استفاده کنید تا مژه ها را با این محصول بپوشانید و مطمئن شوید که یک لایه یکنواخت و یکدست به دست می آورید.

مهم است که قبل از استفاده از هر محصول یا آرایش دیگری، اجازه دهید تا چاق و چله به طور کامل جذب مژه ها شود. پس از جذب مژه ها، می توانید آرایش را تمام کنید یا طبق معمول روز خود را ادامه دهید. به یاد داشته باشید که پس از ۳ تا ۵ دقیقه با استفاده از اپلیکاتور خشک بامبو یا اپلیکاتور لب، مواد اضافی مژه را از بین ببرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

نکات مراقبتی پس از لیفت مژه

 

نحوه انجام لیفت مژه: راهنمای گام به گام

۲۴ ساعت اول پس از درمان از خیس شدن مژه ها خودداری کنید. این به کوتیکول‌های مو زمان می‌دهد تا به‌درستی بسته شوند و چرخه رشد طبیعی مژه‌ها ایجاد شود. (خانمها میتوانید در زمان عادت ماهیانه که نیازی به وضو گرفتن برای نماز ندارید این کار را انجام دهید)

هنگام تمیز کردن مژه ها ملایم باشید. از استفاده از حرکات مالشی یا شستشوی شدید خودداری کنید و از یک پاک کننده ملایم و بدون روغن استفاده کنید.

از مصرف محصولات روغنی به مدت ۴۸ ساعت در نزدیکی مژه ها خودداری کنید. محصولات مبتنی بر روغن می توانند محلول باندینگ را حل کرده و باعث کاهش اثربخشی لیفت شوند.

برای حفظ رطوبت و سلامت مژه ها از یک ماده مغذی استفاده کنید. به دنبال محصولی باشید که به طور خاص برای استفاده در ترمیم مژه طراحی شده است و به طور منظم آن را بمالید تا مژه ها را قوی و انعطاف پذیر نگه دارد.

برای مژه هایت کاری نکن چند روز به مژه ها فرصت دهید تا بهبود یابند تا مطمئن شوید که لیفت تا حد ممکن دوام می آورد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.