معرفی انواع مداد چشم، کدام یک بهتر است؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی معرفی انواع مداد چشم، کدام یک بهتر است؟ بپردازیم و در مورد خرید لوازم آرایش چشم و ابرو ، خرید لوازم آرایش صورت، خرید لوازم آرایش با شما صحبت کنیم.

معرفی انواع مداد چشم

تاریخچه استفاده از خط چشم

خط چشم برای اولین بار در هند باستان،مصر باستان و بین النهرین به عنوان یک سیاه تیره در اطراف چشم استفاده می شد. در اکثر تصاویری که از زنان و مردان مصری وجود دارد آنها را با خط چشم تیره که با سرمه کشیده شده است می بینید ‌آنها با یک چوب نوک تیز به کشیدن سرمه مشغول می شدند. مصر باستان مداد چشم را با مواد متنوعی تولید می کردند که استفاده از آنها به بینایی چشم هایشان کمک زیادی می کرد.

آرایش چشم با مداد

استفاده از خط چشم های مدادی یکی از ساده ترین راه های کشیدن خط چشم است به خصوص برای افرادی که در کشیدن خط چشم حرفه ای نیستند و استفاده از خط چشم های مایع برایشان سخت می باشد.

چگونه با مداد خط چشم بکشیم؟

برای کشیدن خط چشم با مداد باید پلک های بالای چشم شما خشک و بدون چربی باشند سپس پلک چشمتان را با انگشت نگه دارید و از گوشه داخلی چشم آغاز کنید و به سمت بیرون چشم بکشید. در نیمه راه زاویه مداد را طوری تنظیم کنید که یک خط ضخیم تر بکشد و چشمان شما را کشیده تر جلوه کند.

آموزش ساده خط چشم

۱- با استفاده ازمداد یک خط به صورت کج در انتهای چشم بکشید.

۲- با مداد خط کج را با حالتی هشتی  به خط چشم گوشه چشم بکشید.

۳-  با استفاده از مداد از ابتدای چشم یک خط تا انتها بکشید.

۴- با استفاده از مداد قسمت داخل خط چشم را پر کنید.

مداد چشم

کشیدن مداد داخل چشم

می توانید داخل چشم در قسمت مژه های بالایی و قسمت پایینی مژه ها از مداد چشم استفاده کنید. برای کشیدن مداد داخل چشم بهتر است از مداد هایی که ضد آب هستند و قبل از هر بار استفاده مداد را تراش کنید تا علاوه بر کشیدن خط چشمی زیباتر میکروب هایی را که ممکن است بر روی مداد وجود داشته باشد برداشته شود.

کاربرد مداد چشم سفید

از مداد چشم سفید برای ایجاد ظاهر متنوع و برجسته سازی ویژگی های چشم استفاده می شود. هدف اصلی مداد چشم سفید درشت تر نشان دادن چشم است که می تواند شکل چشم ها را تغییر دهد و یا تقویت کند.

نکاتی برای اینکه چگونه مداد چشم بکشیم

اگر بدانید که چگونه مداد چشم بکشید می تواند به یکی از کارهای روزانه شما در آرایش کردن تبدیل شود. رعایت نکات ریز در کشیدن مداد چشم یا کشیدن خط چشم می تواند به زیبا تر شدن آرایش صورت مبتدیان کمک شایانی کند.

  • اگر چشمان شما ریز و کوچک است، از مداد مشکی برای داخل چشم استفاده نکنید زیرا چشمان شما را کوچک تر نشان می دهد می توانید از یک مداد بژ استفاده کنید.
  • اگر چشم های رنگی دارید با استفاده از مداد چشمی که همرنگ چشم هایتان است زیبایی آنها را دو برابر کنید.

انواع مداد چشم

اصول کشیدن خط چشم

خط چشم را بعد از سایه زدن و قبل از ریمل زدن باید انجام دهید. اگر خط چشم را قبل از سایه ردن انجام دهید سایه چشم خط چشم را می پوشاند و این کار جلوه بدی به چشم ها می دهد.

اگر چشمان شما کوچک و نزدیک به یکدیگر دارید کشیدن خط چشم در اطراف چشم باعث می شود که آنها کوچک و نزدیک به هم به نظر برسند، پس از کشیدن خط چشم در اطراف چشمانتان خودداری کنید.

به هیچ عنوان خط چشم را تا مجرای اشک ادامه ندهید چشما شما با گذشت زمان آب جذب می کند که باعث لکه و گرفتگی خط چشم شما می شود.

خط چشم باید متناسب با حالت چشم ها باشد.

استفاده از خط چشم‌های سیاه و سفید کلاسیک یک ایده قدیمی بوده که گاهی اوقات بهتر است تغییر کند. بامتحان کردن راه های جدید برای زیباتر شدن می تواند ایده خوبی باشد. شکستن مرزها هیچ ضرری ندارد. استفاده از خط چشم های همرنگ با رنگ چشم آرایشی مدرن به چشم ها می دهد.این کار می تواند حالت متفاوتی را به چشم ها بدهد.

فرم چشمان خود را بشناسید

اهمیت دانستن فرم چشم ها به اندازه اینکه چگونه مداد چشم بکشیم اهمیت دارد. در کنار این که چگونه مداد چشم بکشید باید این را بدانید که چه خط چشمی با فرم چشم های شما هم خوانی دارد.

خرید لوازم آرایش چشم و ابرو

چشم ها و ابرو ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که در صورت کمی آرایش بسیار زیبا می شوند. از طرفی سلامت چشم ها بسیار حساس است و خرید لوازم آرایش چشم و ابرو اصل و اورجینال برای حفظ سلامت آنها بسیار مهم است.

محصولات آرایش چشم شامل انواع مداد چشم، خط چشم، انواع سایه، ریمل، مژه مصنوعی و محصولات آرایش ابرو شامل مداد ابرو، هاشور ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو هستند.

خرید لوازم آرایش صورت

خرید لوازم آرایش صورت یکی از ضروری ترین نیاز های هر خانمی است و تبدیل به یک سرگرمی جذاب و پردرآمد برای سازندگان لوازم آرایش شده است. لوازم آرایش صورت شامل پنکک، کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، پودر فیکس و لوازم آرایش چشم هم شامل ریمل، سایه چشم، خط چشم و انواع مداد چشم است.

خرید لوازم آرایش

خرید لوازم آرایش برای خانم ها منبعی آرامش بخش و هیجان انگیز است. امروزه ساخت لوازم آرایش بسیار بیشتر از گذشته است و تبدیل به پر درآمدترین صنعت شده است.

خرید لوازم آرایش از نوبشو

پیشنهاد ما به شما برای خرید لوازم آرایش چشم و ابرو، خرید لوازم آرایش صورت و خرید لوازم آرایش از نوبشو است. با خرید آنلاین بهترین و جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه اینترنتی نوبشو یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

کلام آخر در معرفی انواع مداد چشم، کدام یک بهتر است؟

در این مقاله سعی کردیم که کاربرد مداد چشم در آرایش صورت و معرفی انواع مداد چشم،کدام یک بهتر است؟ را برای شما توضیح دهیم. و نکات استفاده و اصول کشیدن  مداد چشم را بررسی کردیم. همچنین به شما نکاتی برای رعایت اصول خط چشم و زیباتر شدن آرایش صورتتان یادآوری کردیم. در آخر خرید لوازم چشم و ابرو، خرید لوازم آرایش صورت و خرید لوازم آرایش در صنعت آرایشگری را بررسی کردیم که باز هم برای یک خرید معتبر و مطمئن فروشگاه اینترنتی نوبشو را به شما معرفی و پیشنهاد میکنیم.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.