معرفی زو سافاری پارک دبی، باغ وحشی دوست داشتنی در دبی

شهر زیبای دبی به دلیل داشتن مراکز تفریحی متعدد و مهیج، یکی از مقاصد اصلی گردشگران به هنگام سفر می باشد. از جدیدترین ابتکارات امارات در شهر دبی، پارک سافاری می باشد که بی شک تفریحی بسیار لذت بخش به خصوص برای دوستداران حیوانات و گیاهان است.

این پارک ۷۵۰۰۰ کیلومتری را نمی توان یک باغ وحش معمولی معرفی کرد، زیرا این مجموعه از بیش از ۲۵۰۰ گونه جانوری و گیاهی تشکیل شده و در کنار حیات وحش، یک مرکز آموزش حیوانات نیزمی باشد. مکان های سرسبز و هوای خنک به همراه سایر امکانات سازگار با محیط زیست، این پارک را مکانی مهیج برای همه افراد تبدیل کرده است.

اگر با سخنان گفته شده، مشتاق شدید تا در سفر خود به دبی سری به این سافاری پارک بزنید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا علاوه بر شرح جزئیات و جاذبه های این پارک، سایتی معتبر و ایرانی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی اقدام به خرید بلیط سافاری پارک دبی نمایید.

دهکده های پارک سافاری دبی

دهکده های پارک سافاری دبی

تقسیم پارک سافاری دبی به دهکده های مختلف، این پارک را بسیار جذاب و دیدنی کرده است. دهکده های این پارک شامل دهکده آسیایی (Asian village)، دهکده سافاری (Safari village)، دهکده آفریقایی (African village)، دهکده عربی (Arabian village)، مزرعه کودکان (Kids farm) و دهکده وادی (Wadi village) می باشد. به همراه خانواده یا دوستانتان آماده شوید تا سری به این دهکده ها بزنیم و با آن ها آشنا شویم تا در سفر آگاهی لازم در رابطه با این پارک را داشته باشید.

دهکده آسیایی

این دهکده بخشی از فرهنگ متنوع آسیایی را در بر گرفته است. درختان متراکم و بلند این پارک، یادآور جنگل های قاره آسیا خواهد بود. شما در این دهکده می توانید چندین گونه از محبوب ترین و معروف ترین حیوانات آسیایی از جمله اژدهای کومودو، اورانگوتان و خرس های ماده آسیایی را مشاهده کنید. همچنین گونه هایی از پرنده های چشم نواز قاره آسیا نیز در این دهکده وجود دارد که می توانید لحظاتی را در آرامش به تماشای آن ها بنشینید. اگر به دهکده آسیا رفتید، نمایش تئاترهای این بخش که در رابطه با حیات وحش و شکار می باشد را از دست ندهید.

دهکده سافاری

در دهکده سافاری این امکان برای شما فراهم شده است که وارد محوطه مخصوص هر گونه از حیوانات بشوید. شایان به ذکر است که شما می توانید از نزدیک به دیدار حیوانات این بخش بروید. البته نگران امنیت خود نباشید، زیرا همه چیز تحت کنترل بوده و توسط وسیله نقلیه خاص به تماشای اسب آبی، شیر، پلنگ، کروکودیل، گوره خر، بوفالو، خرس، چیتا و … خواهید رفت.

دهکده آفریقا

شاید شما هم شنیده باشید که قاره آفریقا غنی از حیات جانوری است. به همین جهت در این دهکده با طیف وسیعی از جانوران مواجه خواهید شد. علاوه بر یوزپلنگ وحشی، سگ شکاری، فیل ها، زرافه ها، شامپانزه، شیرهای سفید و … شما می توانید خزندگان را نیز در این بخش ببینید. پس دهکده آفریقا در این پارک را از دست ندهید. این بخش بسیار متفاوت و دیدنی می باشد.

دهکده عربی

در بدو ورود به این بخش، بیابان های وسیع غرب آسیا برایتان تداعی خواهد شد. در این بخش می توانید طیف گسترده ای از حیوانات زیبا نظیر تیز شاخ عربی، شتر، غزال و … را به همراه پوشش گیاهی عربستان مشاهده کنید.

دهکده وادی

اگر فکر می کنید در این سافاری پارک تنها باید به مشاهده حیوانات بنشینید و جایی برای استراحت کردن ندارید، سخت در اشتباهید، زیرا دهکده وادی در این پارک قرار گرفته است تا گردشگران لحظاتی را به دور از حیات وحش به استراحت و تفریح بپردازند. مینی بوس های رنگارنگ به همراه خوراکی های مختلف، این بخش را مهیج تر کرده است. پس به همراه خانواده یا دوستانتان از سرگرمی های متنوع این بخش  بهره ببرید و لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید. تماشای اردک و قوها در این بخش، شما را غرق در آرامش خواهد کرد. همچنین می توانید عکس های شگفت انگیزی را در بخش وادی ثبت کنید تا با نگاه کردن به آن ها سفر بی نظیرتان را به یاد آورید.

مزرعه کودکان

مزرعه کودکان را می توان یکی از محبوب ترین بخش های این سافاری پارک معرفی کرد. قطعا بازی با حیوانات اهلی نظیر گوسفند، گاو، بز، مرغ و خروس، تجربه ای بسیار هیجان انگیز برای کودکان خواهد بود. کودکان شما می توانند اطلاعات زیادی را در رابطه با این حیوانات کسب کنند. طراحی و فضای این مزرعه به گونه ای است که کودکان به راحتی می توانند با طبیعت زیبا ارتباط برقرار کنند و به بازی با حیوانات اهلی بپردازند. قطعا این مزرعه کودکانتان را به یاد قصه ها خواهد انداخت. جمع آوری تخم مرغ ها، دوشیدن شیر گاو، غذا دادن به پرندگان و نوازش حیوانات تجربه ای بی نظیر را برای کودکانتان به ارمغان می آورد که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. در این پارک کارکنان در تورهای آموزشی به معرفی حیوانات خواهند پرداخت تا کودکان اطلاعات بیشتری از حیوانات و پرندگان موجود در این مزرعه کسب نمایند.

به طور کلی در این پارک بی نظیر ۱۱۹ هکتاری، حدود ۸۷ گونه پستاندار، ۱۱۱ نوع پرنده و ۵۰ نوع خزنده زندگی می کنند که می توانید چند ساعتی را کنار آن ها سپری کنید. اگر تهیه بلیط پارک سافاری دبی برایتان دشوار به نظر می رسد و به یک دغدغه تبدیل شده است، اصلا نگران نباشید، زیرا سایتی معتبر و با سابقه درخشان در کنار شما خواهد بود و تمامی نگرانی و دغدغه هایتان را به لذت سفر تبدیل خواهد کرد. پس سفر خود را به این سایت بسپارید و در نهایت آرامش قدم در این شهر پر آوازه بگذارید. با انتخاب این سایت در انتظار لحظاتی پر هیجان و بی نظیر باشید.

سافاری پارک دبی

نمایش های قابل اجرا در سافاری پارک دبی

نمایش پرندگان

ساعت ۱۲:۰۰ در دهکده کاوشگر

موجودات شگفت انگیز جهان

ساعت ۱۳:۰۰ و ۱۵:۰۰ در تئاتر دهکده آسیایی

نمایش پرندگان شکاری

ساعت ۱۶:۰۰ در میدان پرندگان شکاری

تغذیه زرافه

۱۰:۳۰ صبح، ۱۲:۳۰، ۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ در دهکده کاوشگر

تغذیه پرندگان

۱۲:۰۰ و ۱۵:۴۵ در مزرعه کودکان

تغذیه بز

۱۱:۳۰ صبح و ۱۶:۱۵ در مزرعه کودکان

بلیط پارک سافاری دبی

با انتخاب پارک سافاری دبی در تفریحات خود روزی شگفت انگیز و جالب را تجربه خواهید کرد. شما در این پارک می توانید به چندین نقطه دنیا سفر کنید و با حیات وحش و طبیعت کشورهای مختلف آشنا شوید. این پارک خصوصا برای کودکان سرزمینی رویایی خواهد بود. بی شک توصیه ما به همه دوستداران حیوانات و طبیعت سافاری پارک دبی می باشد. همان طور که پیش از این گفته شد، یکی از دغدغه های اکثر گردشگران، تهیه بلیط مراکز تفریحی دبی می باشد. شما عزیزان می توانید با تهیه بلیط از سایت دبی دیسکانت، سفری فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. یکی از امکانات عالی سایت دبی دیسکانت واچرهای تخفیف آن می باشد که می توانید با استفاده از آن ها به مراکز تفریحی بیشتری رفته و لذت سفر خود را چندین برابر کنید. همچنین پکیج هایی در این سایت قرار دارد که به شما در صرفه جویی وقت و هزینه کمک می کند. دبی دیسکانت سفری به دور از استرس و پر از لحظات مفرح و مهیج را برای شما رقم خواهد زد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.