مدل پیراهن مشکی برای مهمانی ها

مدل پیراهن مشکی برای مهمانی ها

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مدل پیراهن مشکی برای مهمانی ها” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

لباس مشکی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد،یکی از لباسها،پیراهن های مشکی است که خانمها در جشن ها و مهمانی ها میپوشند.به همین دلیل امروز برای شما مدل های مختلفی از پیراهن مشکی در این پست گذاشتیم.امیدواریم از این تصاویر خوشتان بیاید.

*این مطلب در خرداد ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

نحوه شستن لباس و پیراهن های مشکی در ماشین لباسشویی

وقتی صحبت از شستن لباس های مشکی می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که همه چیز را در ماشین لباسشویی قرار دهید. قبل از آن، لطفا ابتدا این مراحل را بخوانید تا مطمئن شوید که به خوبی می دانید چگونه رنگ مشکی لباس را حفظ کنید و از محو شدن آن جلوگیری کنید.

۱٫ لباس ها را بر اساس رنگ جدا کنید. با شستن همه لباس ها با هم، در صورت پژمرده شدن هر یک از لباس ها، خطر خراب شدن همه لباس ها را دارید. همچنین شستن لباس های مشکی با شستن لباس های رنگی یکی نیست. لباس ها را به سه گروه سفید، مشکی و رنگی تقسیم کنید.

۲٫ برچسب لباس را بخوانید. هنگامی که انبوه لباس های مشکی خود را تهیه کردید، چند دقیقه ای را صرف خواندن برچسب لباس کنید و متوجه شوید که نمادهای شستشو روی لباس چه معنایی دارند. در آنجا اطلاعاتی در مورد چرخه شستشوی پیشنهادی، دما، قابلیت اتوکشی و غیره پیدا خواهید کرد.

۳٫ بار اول از آب سرد استفاده کنید. اگر قبلاً لباس را نشویید، بهتر است آن را به تنهایی و با آب سرد بشویید تا از خیساندن جوهر باقی مانده به پارچه های دیگر جلوگیری کنید.

۴٫ از صابونی استفاده کنید که رنگ ها را حفظ کند. به عنوان متحد در اتاق لباسشویی خود صابونی داشته باشید که از لباس های مشکی برای شما مراقبت می کند. به عنوان مثال صابون مایع Skip از بافت لباس شما مراقبت می کند، رنگ ها را حفظ می کند و از تشکیل توپ های کوچک جلوگیری می کند. از دوز توصیه شده روی برچسب ظرف استفاده کنید.

۵٫ اقلام ظریف مشکی را با دست بشویید. اگر لباس شما از پارچه ظریفی ساخته شده است یا لوازم جانبی خاصی مانند سنگ یا پولک دارد، بهتر است خودتان آن را بشویید. شستن لباس ها با دست بسیار ساده است.

۶٫ لباس های مشکی را به درستی خشک کنید. لباس ها را در محلی آویزان کنید که هوا در آن جریان دارد. برای اینکه بعداً پیراهن ها را راحت تر کنید، آنها را مستقیماً روی چوب لباسی آویزان کنید. از خشک کردن آن در آفتاب خودداری کنید تا خراب نشود.

چگونه شلوار جین مشکی را بشوییم تا بدشکل نشود؟

آنها راحت هستند، ظاهر خوبی دارند، با همه چیز هماهنگ هستند: بله، ما در مورد شلوار مشکی و شلوار جین صحبت می کنیم. برای شستن آنها، توصیه می کنیم نکاتی را در نظر بگیرید. نحوه شستن شلوار مشکی را در زیر فهمیدم.

شلوار جین را از بقیه لباس ها جدا کنید.

برچسب را بخوانید و به دمایی که برای شستن آنها دارید توجه کنید.

اگر برای اولین بار است که می خواهید آنها را بشویید، یک سطل را با آب سرد پر کنید و یک فنجان سرکه و یک قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید.

شلوار را خیس کنید. این به تنظیم جوهر سیاه کمک می کند.

آنها را در ماشین لباسشویی با دمای پایین بشویید.

از صابونی استفاده کنید که از پارچه مراقبت می کند و روی لکه ها کار می کند، مانند پودر صابون Skip.

از یک چرخش ملایم استفاده کنید.

آن را در هوای آزاد خشک کنید.

چگونه کت مشکی را بشوییم؟

اکثر کت های مشکی پس از شستن به مرور زمان محو می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، رعایت چند دستورالعمل هنگام شستن ژاکت بسیار مهم است. قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که کاپشن در آب سرد شسته شده و با سایر لباس های رنگ روشن مخلوط نشود. همچنین استفاده از مواد شوینده ملایم و پرهیز از استفاده از سفید کننده مهم است. اگر خشک کن دارید، بهتر است از یک برنامه دمای پایین استفاده کنید و قبل از خشک شدن کامل ژاکت را بردارید تا چروک نشود. اگر ترجیح می دهید در هوا خشک شود، بهتر است ژاکت را در سایه آویزان کنید تا از محو شدن در برابر نور خورشید جلوگیری کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی” را نیز مطالعه بفرمایید.

چگونه رنگ مشکی لباس را حفظ کنیم؟

علاوه بر شستن صحیح لباس های مشکی، برخی ترفندها می توانند به شما کمک کنند رنگ ها را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.

سرکه سیب را به محل شستشو اضافه کنید. من یک فنجان از این نوع سرکه را در شستشو اضافه کردم. سرکه به تثبیت رنگ ها کمک می کند و هیچ بویی از خود باقی نمی گذارد.

من یک نرم کننده پارچه خوب انتخاب کردم. این محصول همچنین به محافظت از رنگ لباس ها کمک می کند و باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود.

از آویزان کردن لباس ها در آفتاب خودداری کنید. اشعه های خورشید به سیاه شدن لباس های شما کمک می کند.

لباس ها را در آب نمک خیس کنید. اگر این اولین باری است که لباس های تیره را می شویید، خیساندن آن ها در آب نمک به چسبیدن رنگ ها کمک می کند.

با آب سرد بشویید. این کار باعث می شود گرما رنگ را از روی لباس پاک نکند.

از فلفل سیاه آسیاب شده استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری فلفل سیاه آسیاب شده را به محل شستشو اضافه کنید تا از محو شدن رنگ مشکی آن جلوگیری کنید.

هنگام شستن لباس ها را از داخل بچرخانید. این کمک می کند اصطکاک کمتری داشته باشد و رنگ طولانی تر بماند.

چگونه لباس های مشکی را در خانه رنگ کنیم؟

اگر لباس های مشکی شما شسته و کسل کننده به نظر می رسند، این ترفندهای رنگ آمیزی خانگی برای لباس های مشکی را امتحان کنید:

قهوه. این نوشیدنی حاوی رنگ های طبیعی است و برای بازگرداندن رنگ مشکی به لباس شما بسیار مفید است. قهوه را در قابلمه آماده کنید. مطمئن شوید که آماده سازی قوی تر از حد معمول است. صبر کنید تا کمی خنک شود و لباس را به مدت یک ساعت داخل آن فرو ببرید. سپس آن را همانطور که معمولا انجام می دهید بشویید.

چای. یکی دیگر از جایگزین های خوب برای رنگ کردن طبیعی لباس ها، چای است. همانطور که توصیه می کنیم از قهوه استفاده کنید یا دو فنجان چای را به شستشو اضافه کنید.

کاغذ کاربن. یک سطل را با آب داغ پر کنید، چند ورق کاغذ کربنی داخل آن قرار دهید و صبر کنید تا محو شود. سپس لباس ها را داخل آن گذاشتم و اجازه دادم چند ساعت خیس بخورند. در نهایت لباس را با آب سرد بشویید.

سوالات متداول در مورد نحوه شستن لباس های تیره

چگونه رنگ مشکی را در لباس حفظ کنیم؟

برای حفظ رنگ مشکی این نکات را رعایت کردم: لباس‌های مشکی را جدا از لباس‌های رنگی بشویید. برچسب لباس را بخوانید، لباس را با آب سرد بشویید و از صابونی استفاده کنید که از رنگ و بافت لباس شما مراقبت می کند. همچنین آنها را از داخل بشویید و از آویزان کردن آنها در آفتاب خودداری کنید.

چگونه لباس های مشکی را در ماشین لباسشویی بدون اینکه پرز شود بشوییم؟

برای شستن وسایل مشکی ساخته شده از پشم یا سایر موادی که می توانند پرز دارشوند، از آب سرد استفاده کنید، چرخه شستشوی ملایم را انتخاب کنید و از چرخش سخت خودداری کنید. همچنین از صابونی که مانع از ایجاد قرص می شود مانند Skip استفاده کنید.

چگونه رنگ را طوری ثابت کنیم که محو نشود؟

اگر برای اولین بار قصد شستن لباس مشکی را دارید، توصیه می شود آن را جداگانه بشویید. در ظرفی کمی آب گرم با نمک آماده کنید و لباس را داخل آن فرو ببرید. این به تثبیت رنگ و جلوگیری از محو شدن آن کمک می کند. سپس آن را در ماشین لباسشویی با آب سرد بشویید. از چرخاندن خیلی سخت آن خودداری کنید و لباس را در سایه خشک کنید.

مدل پیراهن مشکی

مدل پیراهن مشکی دخترانه
مدل پیراهن مشکی دخترانه

مدل پیراهن مشکی شیک مدل پیراهن مشکی کوتاه

پیراهن مشکی

مدل پیراهن مشکی آستین بلند

مدل پیراهن مشکی زیبا مدل پیراهن مشکی خاص

مدل پیراهن مشکی گیپور

پیراهن مشکی و سفید

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.