مدل های زیبا از آرایش چشم

مدل های زیبا از آرایش چشم

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مدل های زیبا از آرایش چشم” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

*این مطلب در خرداد ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

نکاتی برای آرایش چشم باتوجه به شکل و رنگ

از آموزش‌ها گرفته تا تکنیک‌های مختلف آرایش هر روز در وب دیده می‌شوند، با این حال، همه برای برجسته کردن زیبایی واقعی چشم‌های شما کاربرد ندارند. به خواندن ادامه دهید و کشف کنید که چگونه آرایش چشم بهتری داشته باشید.

آرایش معمولا ابزاری است که می تواند هر چهره ای را تغییر دهد. وقتی نوبت به برجسته کردن چشم ها می رسد، لایه برداری از سایه و خط چشم یا داشتن بهترین مجموعه از برس ها کافی نیست. بنابراین، یادگیری آرایش چشم با توجه به شکل و رنگ، بهترین راه برای درخشش ظاهر است.

ترفندی وجود دارد که تفاوت را ایجاد می کند و آن آرایش کردن با توجه به رنگ و خط چشم است. یکی از جنبه های کلیدی در متخصصان زیبایی این است که آنها به خوبی می دانند که از چه طیفی از سایه ها استفاده کنند.

ما نکته هایی را برای ایجاد یک آرایش چشمگیر بدون اشتباه به اشتراک می گذاریم که با استفاده از آنها می توانید ظاهر را برجسته کنید و رنگ چشمان خود را به مناسب ترین شکل برجسته کنید.

 آرایش چشم با توجه به رنگ چشم

رنگ‌هایی از سایه‌ها وجود دارند که بیشتر از برخی دیگر به چشم‌ها علاقه دارند. به یاد داشته باشید که همیشه لازم است که یک پایه خنثی قبل از قرار دادن لهجه های رنگ دیگر اعمال کنید. تشخیص دهید که رنگ عنبیه شما چقدر است و دست به کار شوید.

چشمان قهوه ای

این نوع چشم ها یک مزیت نسبت به بقیه دارند و آن این است که تقریباً تمام نسخه های سایه ها به خوبی برای آنها کار می کنند. با این حال، اگر آنچه به دنبال عمق بخشیدن به ظاهر است، رنگ های آبی و سبز به این جلوه مطلوب می رسند. همچنین، رنگ های روشن مانند طلایی، زمانی که به ناحیه مجرای اشک اضافه می شوند، می توانند بسیار جذاب باشند.در نظر گرفتن رنگ چشم برای آرایش یکی از مراحلی است که حرفه ای ها را از مبتدیان در دنیای زیبایی متمایز می کند.

چشم آبی

با توجه به چرخه رنگ، نارنجی نقطه مقابل آبی است. بنابراین از اینجا یکی از مقدمات انتخاب سایه های قهوه ای، سفالی یا نارنجی شروع می شود.به همین ترتیب، رنگ‌های خنثی در آرایش این چشم‌ها امتیاز خوبی کسب می‌کنند. به یاد داشته باشید که در این نوع رنگ چشم، خط چشم دودی یا مشکی می تواند ظاهری بسیار چشمگیر ایجاد کند.

چشمان سبز

کنتراست با چشم های سبز بسیار خوب عمل می کند، یعنی استفاده از طیفی از بنفش ها ظاهری جذاب و درخشان ایجاد می کند که برای آرایش شب ایده آل است. سایر سایه های چاپلوس صورتی، برنزی، زنگ زده و ماهاگونی هستند. به همین ترتیب، انتخاب خط چشم در رنگ های قهوه ای و حتی نقره ای مهم است.

چشم عسلی و فندقی

عنبیه این نوع چشم معمولاً کاملاً آفتاب پرست است و حتی با نور نیز تغییر می کند، که در انتخاب پالت سایه صحیح باید به آن توجه کرد. رنگ های سبز نظامی، پاستلی و رنگدانه های متالیک بیشتر مورد علاقه است. عنبیه این نوع چشم معمولاً کاملاً آفتاب پرست است و حتی با نور نیز تغییر می کند، که یک ویژگی است. هنگام انتخاب پالت سایه چشم مناسب را در نظر بگیرید. رنگ‌های سبز نظامی، پاستلی و رنگدانه‌های متالیک بیشتر مورد علاقه هستند که ظاهر را بیشتر برجسته می‌کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

نکات آرایشی با توجه به شکل چشم

به اصطلاح قاب چشم می تواند در هر فردی متفاوت باشد و این عنصری است که باید هنگام برجسته کردن یا پنهان کردن برخی از ویژگی ها مورد توجه قرار گیرد. در اینجا چند نکته برای آرایش چشم ها با توجه به فرم و بدون فراموشی رنگ آورده شده است.

چشمان کوچک

در اینجا ترفند این است که آنها را بزرگتر نشان دهید. یک سایه قهوه‌ای ملایم در پایه یا حتی سایه‌ای که دو درجه روشن‌تر از رنگ پلک شما باشد، می‌تواند کارساز باشد. و اگر خط چشم است آن را تا حد امکان به مژه نزدیک کنید. سپس فرمژه را چندین بار رد کنید و تمام.

چشم بادامی

چشم‌های بادامی شکل که طبیعت متقارن هستند، شکلی دارند که پوشیدن آن راحت‌تر است. برای افزودن نور، روشن ترین سایه را به کل پلک بمالید. حالا با طرحی که از یک شکل بسیار نازک در گوشه داخلی به یک گشاد شدن در گوشه بیرونی می رود ادامه دهید.به اصطلاح ظاهر دودی عمیق یکی از آرایش هایی است که بیشتر به این چشم ها می آید. برای داشتن ظاهری برنده، مژه ها را برجسته کنید.

چشم های گرد

پر زرق و برق و بزرگ. چشم های گرد با یک پالت رنگ خنثی ترکیب کاملی را ایجاد می کنند، اما برای مشخص کردن ظاهر، سایه تیره تر را در چین قرار دهید. اگر هدف این است که آنها را کمی پاره کنید، باید از یک خط ضخیم فقط برای مژه های بالایی استفاده کنید.

چشم های افتاده

سایه های شفاف با جرقه های نور روی پلک تفاوت ایجاد می کند. همچنین، یک ایده خوب این است که سایه را بیش از حد بالای چین قرار ندهید، زیرا ممکن است برای چشمان شما جذاب نباشد.

مدل های زیبا از آرایش چشم
مدل های زیبا از آرایش چشم

مدل آرایش چشم
مدل آرایش چشم

مدل های زیبا از آرایش
مدل های زیبا از آرایش

مدل های زیبا از آرایش چشم
آرایش چشم

مدل های زیبا از آرایش چشم
مدل های زیبا از آرایش چشم

مدل های زیبا از آرایش چشم
سایه زیبا

نکاتی برای آرایش چشم باتوجه به شکل و رنگ

نکاتی برای آرایش چشم باتوجه به شکل و رنگ

نکاتی برای آرایش چشم باتوجه به شکل و رنگ

نکاتی برای آرایش چشم باتوجه به شکل و رنگ

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.