مدلهای جدید ساعت زنانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

این مطلب در آذرماه ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مدلهای جدید ساعت زنانه ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

۱۰ تا از گران ترین ساعت های زنانه در جهان

یک ساعت زیبا که روی مچ بسته می شود می تواند به سرعت ظاهر شما را ارتقا دهد. برای زنان ثروتمند و با نفوذ، پوشیدن آنها بیان تمایز است زیرا باعث می شود آنها مانند خانواده سلطنتی واقعی به نظر برسند. برخی از قطعات از نظر تاریخی ارزشمند هستند، در حالی که برخی دیگر به زیبایی با جواهرات گرانبها تزئین شده اند. برای ارائه ساعتی با ظرافتی که شایسته آن است، به استاندارد بیشتری از هنر متخصص نیاز است.

تهیه چنین ساعتی واقعاً کار ساده ای نیست، اما با کمک طرح های مجلل، کار آسان تر می شود. بنابراین ساعت‌های زنانه زیر جزو گران‌ترین ساعت‌های موجود در بازار هستند. آنها بدون شک بهترین روش برای زیباسازی مچ دست شما هستند که دارای کیفیت، هنرمندی و طراحی استثنایی هستند.

ساعت گران قیمت Jaeger-LeCoultre Joaillerie 101 Manchette (26 میلیون دلار)

Jaeger-LeCoultre Joaillerie 101 Manchette دارای ۵ حلقه است که عرض آنها مکعب است و به شکل کاف است. انواع فلزات گرانبها تصفیه شده و ۵۷۶ الماس در لینک ها تعبیه شده است. حرکت کالیبر ۱۰۱ محصول، که فوق‌العاده فشرده است و می‌تواند در یک مکعب قرار گیرد، ساعت را نیرو می‌دهد.

ساعت دکور کارتیه مخفی فینیکس (۲٫۷۶ میلیون دلار)

گران ترین ساعت های زنانه

این کالای منحصربه‌فرد یکی از گران‌ترین ساعت‌های کارتیه است که می‌توان با پول خرید. این ساعت مانند ققنوس طراحی شده است که بال های خود را دراز می کند و از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. از زمرد به عنوان چشم استفاده می شود و یک الماس پرتره شکل وجود دارد که وزن آن ۳٫۵۳ قیراط است و بیش از ۳۰۱۰ الماس به ۸۰٫۱۳ قیراط می رسد. کلمه “راز” در نام این قطعه به این مفهوم اشاره دارد که در داخل یک ققنوس پنهان شده است.

توهم گراف (۵۵ میلیون دلار)

در سال ۲۰۱۴، بازل ورلد میزبان رونمایی از ساعت توهم گراف بود. این ساعت با ارزش بازار ۵۵ میلیون دلار، بدون شک گران ترین ساعتی بود که تا کنون ساخته شده است و هنوز هم همینطور است. بیش از ۱۱۰ قیراط جواهرات رنگی گرانبها در ساعت قرار داده شده است. این ساعت که برای تکمیل آن به ساعت های بی شماری نیاز داشت، بر اساس طرح لارنس گراف ساخته شد. الماس ها دارای رنگ های فوق العاده درخشان و برش شگفت انگیزی هستند.

ساعت شوپارد ۲۰۱ قیراطی (۲۵ میلیون دلار)

همانطور که از عنوان آن پیداست، این ساعت یکی دیگر از کالاهای گران قیمت است که دارای ۸۷۴ الماس به وزن ۲۰۱ قیراط است. این قطعه به خودی خود جذاب است زیرا با تعدادی الماس درخشان و پر جنب و جوش پوشیده شده است. مطمئناً در میان آنها یک صورتی ۱۵ قیراطی، یک آبی ۱۲ قیراطی و همچنین یک الماس سفید ۱۱ قیراطی خواهید دید. الماس های زرد و سفید اضافی در وزن کل ۱۶۳ قیراط این ساعت گنجانده شده است. این در واقع یک اثر هنری باشکوه است.

ساعت گران قیمت هری وینستون، جواهرات خانم وینستون (۱ میلیون دلار)

ادنا، همسر محبوب هری وینستون، توسط هری وینستون با ساعت مچی خانم وینستون جواهرات بالا مفتخر شد. ساخت آن بیش از ۴۴۰ ساعت طول کشید و یکی از اعضای مجموعه لوکس Extreme Adornments High Jewelry است. الماس ۴۷ قیراط به طور کامل در داخل ساعت پلاتینیومی قرار گرفته است که دست ساز بوده است. هری وینستون تنها از بهترین الماس ها استفاده می کند و الماس های موجود در این ساعت دارای کیفیت VS+ و رنگ های D، E، F هستند.

یک قاب از ۳۲ الماس تراش باگت، ۱۴۴ الماس تراش برلیانت را که در صفحه طلای سفید ۱۸ عیار قرار گرفته اند، احاطه کرده است. ۲۳۰ الماس به شکل فانتزی در دستبند قرار داده شده است تا طرحی زیبا از سنگ ها در اشکال و اندازه های مختلف را تشکیل دهد. علاوه بر این، حرکت کوارتز درون قطعه به آن نیرو می دهد.

ساعت لوکس MB&F LM Flying T Baguette (320,400 دلار)

ساعت های مردانه ساخته شده توسط Mb&F به دلیل تفکر خلاقانه خود مشهور هستند و در سراسر جهان بسیار مورد توجه هستند. در سال ۲۰۱۹، آنها اولین مدل خود را به طور خاص برای خانم ها، MB&F LM Flying T رونمایی کردند. با یک توربیلون پرنده در وسط صفحه و همچنین یک صفحه ساعت و دقیقه در ساعت ۷، MB&F LM Flying T Baguette است. یک ساعت خیره کننده مجموعه ای از ۲۹۴ الماس به وزن ۸٫۲ قیراط در محفظه و صفحه قرار داده شده است.

Richard Mille RM 19-02 Manual Winding Tourbillon Fleur (955500 دلار)

10 تا از گران ترین ساعت های زنانه در جهان

 این ظرافت را می توان روی صفحه مشاهده کرد که در آن یک خودکار با پنج گلبرگ طلای سفید رنگ صورتی وجود دارد که پس از ۵ دقیقه باز و بسته می شود و توربیلون پرنده را آشکار و پنهان می کند. الماس ها در محفظه و صفحه قرار می گیرند، در حالی که جواهرات گرانبها در قلب توربیلون جاسازی شده اند. فقط ۳۰ عدد از ریچارد میل RM 19-02 دستی سیم پیچ Tourbillon Fleur موجود است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

Chanel J12 X-Ray (626000 دلار)

J12 X-RAY، یک طراحی جدید خیره کننده توسط برچسب مد فرانسوی Chanel، برای بزرگداشت بیستمین سالگرد J12، یک نسخه کلاسیک سرامیکی ساخته شده است. حرکت جدید کالیبر ۳٫۱ که در کارخانه شنل سوئیس ایجاد شده است، از طریق محفظه قطعه کریستال یاقوت کبود کاملاً شفاف قابل مشاهده است. تنها ۱۲ نوع از چنین طراحی وجود دارد.

Audemars Piguet SAPPHIRE Orbe (904000 دلار)

این یکی از مجموعه‌های ساعت با جواهرات بالا توسط Audemars Piguet است که در سال ۲۰۱۵ آغاز شد و دایموند پانک را به نمایش گذاشت. این ساعت باشکوه که دارای رودخانه ای از جواهرات گرانبها به رنگ های سفید، نارنجی و آبی است، از جریانی الهام گرفته شده است که از Le Brassus می گذرد، شهری که کسب و کار در آن تأسیس شده است. بیش از ۱۲۰۰۰ سنگ قیمتی انتخاب شده با دست، تراش دستی و دستی که در مجموع بیش از ۱۲۰۰۰ قطعه در تنظیمات ساعت استفاده شده است.

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت مچی زنانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت عروس

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت اسپرت دخترانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت طلا زنانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت طرح قلب

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت دخترانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت و اکسسوری دخترانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

ساعت مدل جدید

ساعت اسپرت دخترانه

مدلهای جدید ساعت زنانه

منبع:https://www.instagram.com/farsiha_ir/

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.