چگونه ابروها و مژه های زیبا و خوش فرم داشته باشیم؟

نکته های طلایی برای داشتن ابروها و مژه های زیبا و خوش فرم

اندازه و شکل مناسب ابرو برای صورت شما به ویژگی های صورت شما بستگی دارد. اگر ابروی شما به یک سوم تقسیم شد، انتهای ضخیم آن باید از پایه بینی شما شروع شود. قوس باید در وسط چشم شما باشد. انتهای نازک باید درست از گوشه چشم شما عبور کند.

ابروهای ضخیم تر داشته باشید

ابروهای کم پشت را با پودر یا ماژیک ابرو و مداد پر کنید. اگر سبزه هستید دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر و اگر موهای بلوند یا نقره ای کم رنگ دارید دو درجه تیره تر باشید.از حرکات ریز روی قوس های خود استفاده کنید و با یک برس ابرو ترکیب کنید تا رنگ اضافی از بین برود.

از موچین مناسب استفاده کنید

نوک گرد یا نوک تیز؟ متخصصان نوک تیز و مورب را می پسندند، شما می توانید آن شکل را به راحتی نگه دارید و موهای بلندتر را بگیرید. برای آن موهای کوتاه و سرسخت، موچین را با زاویه بچرخانید و از لبه نوک تیز آن بکشید.

ابرو های زیبا

چه زمانی موچین را زمین بگذارید

اگر می بینید که یک نقطه کوچک از مو در زیر پوست رشد می کند، در مقابل تمایل به کشیدن آن مقاومت کنید. شما نمی خواهید پوست را بشکنید و خطر ایجاد اسکار را داشته باشید. یک روز صبر کنید و احتمالاً آن موی کوچک از روی سطح فرو می رود و آماده کندن است. در ضمن، اگر شما را آزار می دهد، آن را با کانسیلر بپوشانید.

اگر در مورد مدل ابروی خود مطمئن نیستید، یک متخصص آرایشگاه می تواند بهترین فرم را برای صورت شما پیدا کند. برای اینکه ظاهر جدید خود را شاداب نگه دارید، یک بار در هفته موهای جدید ابرو را به آرامی بچینید. برای بهترین نتیجه، چهار تا شش هفته بعد یک نوبت دیگر بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “داشتن ابروهای پرپشت با ۱۰ روش خوب” را نیز مطالعه بفرمایید.

برای داشتن ابرو های زیبا از شابلون ها بگذرید

ابروی عالی بر اساس ساختار استخوانی منحصر به فرد شما است. استفاده از شابلون برای کشیدن ابروها ممکن است به نظر برسد که ابرو را از شکل دادن خارج می کند. و ممکن است نتایج را دوست نداشته باشید. یک ابروی شابلون شده که کمی فاصله دارد می تواند شما را عصبانی، متعجب، مسن تر یا حتی صورتتان را کج به نظر برساند. نه ممنون! بهتر است با فرم طبیعی ابرو خود کار کنید.

ابروها را با موهای خود هماهنگ کنید

اگر تغییر چشمگیری در رنگ مو ایجاد کردید، ابروهای شما نیز باید تغییر کند. شما می خواهید یک آرایشگر حرفه ای را ببینید. در خانه ابروهایتان را رنگ نکنید، حتی اگر دستتان واقعاً ثابت باشد. به یک تعمیر سریع نیاز دارید؟ ریمل یا کانسیلر را با ابروهای خود مخلوط کنید تا فوراً تیره یا روشن تر شوند.

ظاهر طبیعی ابرو را دریافت کنید

کامیلا بل، هنرپیشه، ثابت می کند که برای مدرن به نظر رسیدن نیازی به ابروهای نازک و حجاری شده ندارید. برای اینکه ابروهای خود را تا حد امکان شاداب کنید، ابروهایتان را به مدت سه ماه نچینید. سپس آنها را به شکل حرفه ای مرتب کنید . برای وضوح بهتر از پرکننده ابرو استفاده کنید.

چشمانت را باز کن

مژه های فر شده باعث می شوند که شما چشمان درشت به نظر برسید. قبل از زدن ریمل این کار را انجام دهید. از فشار محکم استفاده کنید اما خیلی محکم فشار ندهید. شما نمی خواهید پوست خود را نیشگون بگیرید، مژه های خود را چین دهید یا آنها را بیرون بیاورید. ممکن است از فر کردن در مراحل، از ریشه مژه ها به سمت نوک آن، نتایج بهتری بگیرید. یک فر مژه گوشه ای می تواند به مژه های بیرونی که دسترسی به آن ها سخت است برسد.

مژه خود را برس بزنید

ریمل شما برای پرتر یا بلندتر به نظر رسیدن مژه ها اهمیت دارد.اما قلم مو آن هم هم مهمه! موهای لاستیکی حتی ریزترین مژه ها را از ریشه تا نوک می پوشانند و طول آن را افزایش می دهند. موهای پلاستیکی به شما خط مژه ای تمیز و طبیعی می بخشد. موهای الیافی باعث ضخامت مژه ها و تقویت لبه می شوند. اگر ریمل خود را دوست دارید اما می خواهید ظاهر جدیدی داشته باشد، سعی کنید از یک برس متفاوت استفاده کنید.

ابرو های زیبا

جلوگیری از بهم چسبیدن مژه ها

چشمانی که شبیه عنکبوت های ترسناک هستند را نمی خواهید! برس را در لوله فرو کنید و روی یک دستمال کاغذی (نه دستمال کاغذی) بکشید تا از شر ریمل اضافی خلاص شوید. ترفند دیگر: یک چوب ریمل تمیز و یکبار مصرف را در مژه های خیس بچرخانید. برای تمیز کردن آسان و بدون اسکراب، ریمل را با یک دستمال گرم و مرطوب شل کنید. آن را روی چشمان بسته خود فشار دهید. در مرحله بعد، یک پد پنبه ای را در یک پاک کننده آرایش برای چشم های حساس فرو کنید. پد را چند بار روی مژه های خود به سمت پایین پاک کنید.

اکستنشن مژه: مزایا و معایب

اکستنشن مژه می تواند به مدت دو تا سه هفته به شما لبه ای بلند، پر و شاداب بدهد. نکته مهم این است که شما نمی توانید ریمل بزنید. (به هر حال ممکن است نخواهید.) و احتمالاً باید آنها را کاملاً خشک نگه دارید. بنابراین هنگام دوش گرفتن یا شستن موهای خود یک عینک شنا تهیه کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.