قوانین بسیار عجیب زندگی در کره شمالی

شاید شما هم درباره قوانین عجیب موجود و غیر قابل باور برای ما در کره شمالی چیزهایی را شنیده باشید .در این مقاله قصد داریم شما را با قانون های سختگیرانه کشور کره شمالی که تحت ریاست جمهوری کیم جونگ اون است ، آشنا کنیم. زندگی کردن تحت این قوانین و شرایط در کره شمالی حقیقتا سخت و طاقت فرسا است. سلامت رهبر کره شمالی تنها موضوعی نیست که در این کشور منزوی به شدت محافظت می شود. کره شمالی یک رژیم توتالیتر است که از قوانین متفاوتی با سایر نقاط جهان پیروی می کند.ملت کره اسرار زیادی را حفظ می کند و قوانین غیرعادی زیادی دارد که باعث می شود از خدا تشکر کنید که در آنجا زندگی نمی کنید. برخی از آنها در زیر آمده است:

قوانین عجیب زندگی در کره شمالی

قوانین عجیب زندگی در کره شمالی

۱-برقراری تماس های بین المللی جرم است. در سال ۲۰۰۷، مردی که چندین تماس بین‌المللی برقرار کرد کشته شد.

۲-خوابیدن در یک جلسه در حالی که کیم صحبت می‌کند می‌تواند مجازات اعدام را به دنبال داشته باشد، همانطور که در مورد وزیر دفاع که با سلاح ضدهوایی اعدام شد بی‌احترامی به خانواده کیم توهین به مقدسات محسوب می‌شود.هیون یونگ چول، وزیر دفاع کره شمالی در سال ۲۰۱۵ به دلیل اینکه در یکی از رویدادهای کیم جونگ اون به خواب رفته بود، در مقابل دیدگان بیش از ۱۰۰ نفر با اسلحه ضد هوایی اعدام شد.

۳-گوش دادن به موسیقی خارجی یا تماشای فیلم به زبان خارجی فعالیت مجرمانه محسوب می شود. در سال ۲۰۱۵، کیم جونگ اون فرمانی صادر کرد که تمام نوارهای کاست و سی دی هایی را که دارای آهنگ های ممنوعه دولتی بودند، به منظور جلوگیری از مخالفت، حذف کرد. این حکم به محل مبدا فیلم بستگی دارد: فردی که فیلم آمریکایی را تماشا می کند ممکن است اعدام شود، در حالی که تماشای فیلم های هندی ممکن است منجر به حبس شود.

۴-فقط مقامات مرد دولتی مجاز به رانندگی هستند. به زنان اجازه رانندگی داده نمی شود، حتی اگر به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی کار کنند. محدودیت‌های دولتی از هر صد نفر فقط یک نفر را مجاز می‌داند که ماشین داشته باشد.

۵-در ۸ جولای، زمانی که کیم ایل سونگ، رئیس جمهور کره شمالی در سال ۱۹۹۴ درگذشت، لبخند زدن اکیدا ممنوع است. صحبت کردن با صدای بلند، در این روز ممنوع است. بی احترامی به قوانین ممکن است باعث شود افراد به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شوند یا کشته شوند. جسد کیم ایل سونگ در یک مقبره شیشه ای نگهداری می شود و گردشگران باید جلوی پای او تعظیم کنند.

۶-مردم مجاز به پوشیدن شلوار جین نیستند زیرا آن را نماد سرمایه داری می دانند. زنانی که دامن می پوشند باید زانوها را بپوشانند.

۷-کره شمالی تنها سه کانال تلویزیونی را برای انتخاب مردم ارائه می دهد و همه آنها تحت کنترل دولت هستند.

۸-افرادی که سعی در فرار دارند به اردوگاه های کار فرستاده می شوند یا به سادگی اعدام می شوند.

قوانین عجیب زندگی در کره شمالی

۹-دسترسی به اینترنت فقط از طریق اینترانت آنها امکان پذیر است که “Kwangmyong” یا Bright نامیده می شود که در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد. برای استفاده حرفه ای، فقط ۲۸ وب سایت تحت نظارت دولت قابل دسترسی هستند. لیست افرادی که به اینترنت دسترسی دارند شامل رهبران سیاسی و خانواده های آنها، دانش آموزانی که در مدارس نخبگان تحصیل می کنند و بخش جنگ سایبری ارتش است. فقط سیستم عامل تایید شده توسط دولت، Red Star OS، طراحی شده است.

۱۰-انتخاب حرفه یک فرد بر اساس نیاز کشور توسط دولت تعیین می شود. کسانی که رعایت نمی کنند برای کار اجباری به اردوگاه های کار اجباری فرستاده می شوند.

۱۱-در سال ۲۰۱۳، کیم جونگ اون لیستی از کوتاه کردن مو که افراد در این کشور مجاز هستند منتشر کرد. ۲۸ مدل مو (۱۸ مورد برای زنان، ۱۰ مورد برای مردان) مورد تایید دولت وجود دارد که افراد می توانند آنها را نگه دارند.

۱۲-دولت بسته به رابطه آنها با دولت محل زندگی مردم را انتخاب می کند. زندگی در پایتخت پیونگ یانگ به مجوز دولت نیاز دارد.

۱۳-شهروندان اجازه ندارند همنام رئیس جمهور فعلی باشند. بنابراین، همه به نام کیم مجبور شدند نام خود را تغییر دهند.

۱۴-آزادی مذهب در کره شمالی یک افسانه است. این کشور رسما یک دولت بی دین است. اعمال مذهبی و ادبیات غربی ممنوع است. افرادی که کتاب مقدس را توزیع می کردند در ملاء عام اعدام شدند. در سال ۲۰۱۴، جفری فاول آمریکایی به دلیل فراموش کردن کتاب مقدس در حمام یک رستوران به مدت پنج ماه زندانی شد. کلیساها توسط دولت کنترل می شوند.

۱۵-گردشگرانی که از این کشور بازدید می کنند باید تلفن ها و رایانه های خود را سپرده گذاری کنند و فقط قبل از بازگشت مجاز به بازگرداندن آنها هستند. راهنماها گردشگرانی را همراهی می کنند که باید از نظر مذهبی از گفته های نگهبان پیروی کنند.

۱۶-همه شهروندان بالای ۱۷ سال اجباری باید در انتخابات رای دهند. انتخابات برای انتخاب رهبران حزبی برگزار می شود که بر کشور حکومت خواهند کرد، با این تفاوت که معمولاً یک نامزد وجود دارد!

پیشنهاد می کنیم مقاله “سلبریتی هایی که چپ دست هستند از باراک اوباما تا آنجلیا جولی” را نیز مطالعه بفرمایید.

قوانین سخت زندگی در کره شمالی

۱۷-اگر یک نفر دست به خودکشی بزند، کل خانواده ممکن است مجازات شوند. اگر فردی مرتکب جرم شود سه نسل از خانواده او مجازات می شوند.

۱۸-اعتقاد بر این است که کارگردان فیلم شین سانگ اوک و همسر بازیگرش چوی یون هی در سال ۱۹۷۸ به دلیل ایجاد خلاقیت در فیلم های کره شمالی ربوده شدند. بعداً در سال ۱۹۸۶، این زوج به تدریج اعتماد دیکتاتور را به خود جلب کردند و در سفری به اتریش برای تبلیغ فیلم های کره شمالی فرار کردند.

۱۹-تقویم کره شمالی جوچه بر اساس تاریخ تولد کیم دوم سونگ – ۱۵ آوریل ۱۹۱۲ است.

۲۰-کره شمالی به دلیل بحران انرژی در این کشور هر شب برق را قطع می کند. استفاده از برق نیاز به مجوز دارد و داشتن مایکروویو غیرقانونی است!

۲۱-از کودکان مدرسه‌ای خواسته می‌شود که میز و صندلی‌های خود را تهیه کنند، دیگران مجبورند کارهای طاقت‌فرسا را ​​برای دولت انجام دهند.

۲۲-در سال ۲۰۰۸، زمانی که کره جنوبی عرضه کود را به حالت تعلیق درآورد، از شهروندان خواسته شد تا مدفوع خود را برای کمک به کشاورزی بدهند.

۲۳-این کشور ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف ارتش می کند.

زندگی در کره شمالی

۲۴-انتظار می رود که تازه ازدواج کرده ها پس از مراسم رسمی از مجسمه کیم دوم سونگ دیدن کنند. پیاده روی در هیچ کدام از روزهای تولد کیم جونگ اون و کیم دوم سونگ مجاز نیست.

۲۵-خدمت سربازی برای مردان (۱۰ سال) و زنان (هفت سال) اجباری است. در دوره سربازی مادران مجاز به زایمان نیستند و باید به تنهایی زایمان کنند. آنها تا یک هفته پس از زایمان اجازه ملاقات با خانواده یا حتی شوهر خود را ندارند. اگر سه قلو به دنیا بیایند، به ایالت داده می‌شوند، پس از رسیدن به چهار سالگی بازگردانده می شوند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.