طرز ساخت ۳ ماسک قدرتمند برای پوست با چغندر

مردم برای مراقبت از خود، به ویژه پوست صورت، زمان و هزینه های زیادی را صرف می کنند. یکی از نگران کننده ترین عوامل، ایجاد چین و چروک است که به همین دلیل افراد سعی می کنند به هر قیمتی از ظاهر شدن آن جلوگیری کنند. با این حال، ذکر این نکته حائز اهمیت است که ظهار شدن این خطوط بخشی از یک فرآیند طبیعی است که هر فردی با آن روبرو میشود. اما برخی از اقدامات میتواند این چین و چروک ها را کاهش دهید و ماسک های خانگی هم یکی از اقدامات است. در این مقاله میخواهیم درباره فواید چغندر برای کاهش چین و چروک صورت و بهبود پوست صحبت کنیم.

سلول های بدن هر ۲۸ تا ۳۵ روز یکبار بازسازی می شوند. با گذشت سالها، این روند کند می شود. علاوه بر این، تولید کلاژن پس از ۲۵ سالگی شروع به کاهش می کند. به همین دلیل است که چین و چروک ها نمایان می شوند. برای کمک به بدن در بازسازی سلول‌ها همانطور که معمولاً انجام می‌شود، خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل که شامل میوه‌ها و سبزیجات از همه رنگ‌ها، پروتئین یا گوشت بدون چربی و چربی‌های سالم باشد، ضروری است.

پورتال زیبایی و مراقبت Soy Carmín اطمینان می دهد که چغندر به لطف اجزای خود می تواند مزایای زیادی برای سلامت بدن و پوست به همراه داشته باشد. چغندر سرشار از ویتامین، فیبر و مواد معدنی است که برای سلامت اعصاب، عملکرد عضلات و حفظ سلامت قلب ایده آل است.

این سبزی بنفش رنگ منگنز را تامین می کند که برای سلامت استخوان ها، کبد، کلیه ها و پانکراس ضروری است. این سبزی دارای شاخص گلیسمی پایینی است، بنابراین برای بیماران یا افرادی که از دیابت رنج می برند می توانند گزینه خوبی باشد. این ماده غذایی به محافظت از سلول ها، پروتئین ها و آنزیم ها در برابر استرس کمک می کند که می تواند فواید زیادی برای سلامت پوست داشته باشد.

 

 طرز ساخت 3 ماسک قدرتمند برای پوست با چغندر
طرز ساخت ۳ ماسک قدرتمند برای پوست با چغندر

 

طرز تهیه ماسک ضد چروک چغندر

یک چغندر

روغن جوانه گندم.

عسل.

چغندر را با پوست مخلوط کرده و به قطعات کوچک برش دهید.
پس از پخته شدن و له کردن، دو قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم و یک قاشق عسل اضافه کنید.
وقتی همه مواد یکپارچه شدند و خمیر یکدستی به دست آمد، مخلوط را باید در ظرفی بریزید.
سپس ماسک را روی آن نواحی از صورت که دارای چین و چروک هستند بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند.
بعد از این مدت با آب گرم یا سرد فراوان بردارید.
برای مشاهده نتایج، استفاده از آن یک یا دو بار در هفته توصیه می شود.

ماسک چغندر برای بهبود رنگ پوست

آب چغندر.

آب هویج.

روغن نارگیل.

چهار قاشق غذاخوری آب چغندر را با چهار قاشق غذاخوری آب هویج مخلوط کنید.
سپس یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافه کنید و خوب هم بزنید.
با کمک یک تکه پنبه، ماسک به دست آمده را به طور یکنواخت روی تمام صورت بمالید.
اجازه دهید مخلوط به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست اثر کند و در نهایت با آب گرم یا سرد پاک کنید.

ماسک طبیعی چغندر و عسل برای از بین بردن لکه های پوستی

چغندر

آرد گندم

یک قاشق عسل

آب لیمو

ابتدا چغندر را پوست گرفته و رنده کنید و آب آن را صاف کنید تا آب آن گرفته شود که در ظرفی جدا می کنید. در ظرفی دیگر، دو قاشق غذاخوری آرد را بریزید و با آب چغندر، لیموترش و یک قاشق غذاخوری عسل هم بزنید.

خیلی خوب هم بزنید تا مواد یکدست شوند. سپس آن را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید، بگذارید بماند تا خشک شود و سپس با انگشتان مرطوب به مدت دو دقیقه ماساژ دهید. در نهایت آن را با آب بردارید.

لکه های پوستی نه تنها در زنان مسن، بلکه در افراد جوان نیز ظاهر می شود. با این حال، ما با این ماسک یک درمان طبیعی عالی برای از بین بردن آنها داریم.

لکه های پوستی می توانند در هر زمانی از زندگی ظاهر شوند، چه در جوانی و چه در بزرگسالی، زیرا در اثر عوامل مختلفی مانند قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، مشکلات هورمونی، رژیم غذایی نامناسب، بارداری و غیره ایجاد می شوند. با این حال، درمان های خانگی فوق العاده موثری برای از بین بردن آنها وجود دارد، مانند این ماسک طبیعی چغندر و عسل برای از بین بردن لکه های پوستی.

این ماسک های طبیعی چغندر قدرتمند هستند و برای از بین بردن لکه ها از روی پوست و دادن درخشندگی، نرمی و طراوت به پوست شما ایده آل است و آن را جوان تر نشان می دهد. بهترین از همه این است که می توانید آن را خودتان در خانه درست کنید، بسیار مقرون به صرفه است و مواد مغذی ضروری را برای شما فراهم می کند.

واقعیت این است که صورت یکی از ظریف ترین نواحی بدن است که باید مدام مراقب آن باشیم تا حتی اگر زمان می گذرد همیشه آن را در شرایط عالی نگه داریم، بنابراین توصیه می کنیم آن را به همراه داشته باشید. یک برنامه تمیز کردن روزانه برای صورت شما.

چغندر حاوی مواد معدنی زیادی است که برای بهبود ظاهر پوست نیز مفید است. آهن، سدیم، پتاسیم و منیزیم دارد که از جمله به بافت‌ها اجازه می‌دهد تا اکسیژن داشته باشند، عضلات صورت و گردن را تقویت کنند، گردش خون را بهبود بخشند و لکه‌ها را از روی پوست پاک کنند.

 

 طرز ساخت 3 ماسک قدرتمند برای پوست با چغندر
طرز ساخت ۳ ماسک قدرتمند برای پوست با چغندر

 

 

فواید فوق العاده سرم ویتامین C برای پوست

توصیه های مراقبت از پوست

مراقب رژیم غذایی خود باشید و مقدار زیادی آب بنوشید: رژیم غذایی بر وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد. اگر می خواهید ظاهر چین و چروک ها را به تعویق بیندازید، داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم، سرشار از میوه ها و سبزیجات ضروری است. بهترین اجزا برای سلامت پوست آنتی اکسیدان ها هستند. ویتامین های A، C، E، K؛ امگا ۳، از جمله. برای حفظ رطوبت پوست باید حداقل دو تا سه لیتر آب در روز مصرف شود.

انتخاب یک کرم ضد پیری خوب: از ۲۵ سالگی شروع به استفاده از کرم ضد چروک است که به کاهش خطوط بیانی که از قبل قابل مشاهده هستند کمک می کند. این کرم ها با پر کردن پوست از داخل عمل می کنند تا صاف و سفت به نظر برسد. کرم های زیادی در بازار وجود دارد، اما بهتر است کرمی را انتخاب کنید که با نیازهای هر نوع پوست سازگار باشد و حاوی موادی مانند ویتامین A، ویتامین E، کلاژن، الاستین، اسید هیالورونیک و AHA باشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.