طرز تهیه رولت کدو تنبل ،خوشمزه و جدید

طرز تهیه رولت کدو تنبل

این رولت های کلاسیک واقعاً  خوشمزه هستند ، با کدو تنبل و ادویه جات پر شده و با بهترین مواد پر کننده پر شده است. خیلی خوب است ، در عرض چند ثانیه تمام میشود.امروز در قسمت اشپزی مجله فارسی ها طرز تهیه این رولت های خوشمزه را برایتان گذاشته ایم.

مواد اولیه رولت :

¾ فنجان آرد همه منظوره
یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر
½ قاشق چایخوری جوش شیرین

 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
یک قاشق چایخوری نمک
۳ تخم بزرگ در دمای اتاق
¼ فنجان شکر
½ فنجان شکر قهوه ای بسته بندی شده
۱ سوم قاشق چایخوری وانیل
⅔ فنجان کدو تنبل کنسرو شده

مواد برای پر كردن رولت:

 پنیر خامه ای ۸ اونس در دمای اتاق
۴ قاشق غذاخوری کره نرم شده است
۱ سوم قاشق چایخوری وانیل
۱ سوم قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
۱ قاشق چایخوری نمک

۱ فنجان پودر قند
½ فنجان خامه زده شده

طرز تهیه رولت کدو تنبل:

فر خود را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورق پخت ۱۰ × ۱۵ اینچی را با اسپری پخت و پز روغن بپاشید و سپس آن را با کاغذ روغنی بچینید. با این کار می توانید کاغذ پوستی به ظرف نمبچسبد.

در یک کاسه با اندازه متوسط ​​، آرد ، بکینگ پودر ، جوش شیرین ، ادویه پای کدو تنبل و نمک را با هم مخلوط کنید.

در یک کاسه دیگر با اندازه متوسط ​​تخم مرغ ها را با شکر و شکر قهوه ای مخلوط کنید تا هیچ توده ای وجود نداشته باشد. وانیل و کدو تنبل کنسرو شده را اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط شوند.

مواد مرطوب را با مخلوط آرد داخل کاسه بریزید و با استفاده از کفگیر هم بزنید تا زمانی که یکدست شود ، هم بزنید.

مایه کیک را با استفاده از کفگیر به طور یکنواخت در ظرف آماده شده پخش کنید. به آرامی تابه را چند بار روی پیشخوان بزنید ، این کار باعث از بین رفتن حباب های هوا می شود.

به مدت ۱۲ تا ۱۴ دقیقه روی آن را بپزید.

در حالی که کیک هنوز داغ است ، کیک را با دقت با کاغذ روغنی از ورق پخت بیرون بیاورید و با استفاده از دستان خود کیک را به آرامی بغلتانید ، از انتهای کوتاه به انتهای کوتاه دیگر بچرخید. بگذارید کیک کاملاً خنک شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله “طرز تهیه نان موز و نان سیب زمینی،خوشمزه و جدید” را نیز مطالعه بفرمایید.

پر كردن رولت:

در یک کاسه با اندازه متوسط ​​ابتدا پنیر خامه ای را با کره مخلوط کنید. وانیل ، ادویه پای کدو تنبل ، نمک و پودر قند را اضافه کرده و با همزن بزنید یا بزنید تا یکدست شود. خامه فرم گرفته را با کفگیر بریزید.

رول کدو تنبل را جمع کنید

کیک را به آرامی باز کنید. فیلینگ را به طور یکنواخت روی کیک پخش کنید ، از هر طرف تقریباً ۱/۲ اینچ حاشیه بگذارید.

کیک را محکم دوباره رول کنید ، در حالی که هنگام رول کردن کاغذ روغنی را به آرامی جدا می کنید. کیک را محکم در بسته های پلاستیکی بپیچید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

بسته پلاستیکی را از کیک برداشته و به ظرف سرو خود منتقل کنید. در صورت تمایل با پودر قند تزئین کنید. کیک را با استفاده از چاقوی دندانه دار برش داده و سرو کنید.

نکته هایی درباره رولت کدو تنبل:

نکته: اگر می خواهید کیک در انتهای آن زیبا باشد ، قبل از انتقال کیک به ظرف سرو ، تقریباً ۱/۲ اینچ از هر دو انتهای آن را برش بزنید.
ذخیره سازی: کیک باقیمانده را در یک ظرف ضد هوای داخل یخچال نگهداری کنید یا آن را محکم در بسته بندی پلاستیکی بپیچید و در یخچال قرار دهید. کیک باید حدود ۵ روز در یخچال یا حداکثر ۳ ماه در فریزر دوام داشته باشد.

تغذیه: لطفاً بخاطر داشته باشید که اطلاعات تغذیه ای تخمینی تقریبی است و بر اساس محصولات استفاده شده می تواند بسیار متفاوت باشد.

ارزش تغذیه ای ۱ برش رولت:

 كالری: ۲۶۸ كیلوكالری (۱۳٪) كربوهیدرات: ۳۹ گرم (۱۳٪) پروتئین: ۴ گرم (۸٪) چربی: ۱۰ گرم (۱۵٪) چربی اشباع شده: ۵ گرم (۳۱٪) كلسترول: ۸۲ میلی گرم (۲۷٪) سدیم: ۳۱۲ میلی گرم (۱۴) ٪) پتاسیم: ۱۶۴mg (5٪) شکر: ۲۹g (32٪) ویتامین A: 2910IU (58٪) ویتامین C: 0.7mg (1٪) کلسیم: ۷۵mg (8٪) آهن: ۱٫۲mg (7٪)

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.