شیرین بیان با بدن شما چه میکند؟خوب است یا بد؟

شیرین بیان با بدن شما چه میکند؟خوب است یا بد؟

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”شیرین بیان با بدن شما چه میکند؟خوب است یا بد؟” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

انسان ها صدها سال از شیرین بیان استفاده کرده اند – نه در شیرینی سازی بلکه در داروهای خود ، به همین دلیل ریشه شیرین بیان را می توان به عنوان یک چای نیز یافت. شیرین بیان از گیاهی گل دهنده گرفته می شود كه در اروپا و آسیا می روید و به دلیل خاصیت ضد ویروسی در طب سنتی چینی معروف است.حالا با هم ببینیم این گیاه(شیرین بیان)برای سلامتی و بدن ما خوب است یا نه؟

از شیرین بیان به عنوان “gancao” یا گیاه شیرین نیز یاد می شود ، به عنوان مسکن درد ، به عنوان رفع کننده سرفه و برای رفع مشکلات دستگاه گوارش استفاده می شد. تحقیقات همچنین نشان داده است که شیرین بیان از مزایای دارویی زیادی برخوردار است زیرا دارای خواص ضد ویروسی ، ضد میکروبی ، ضد التهابی و ضد توموری است.

خوردن شیرین بیان سیاه هر روز

اگرچه برخی از تحقیقات ممکن است از مزایای مصرف شیرین بیان حمایت کنند ، اما موارد دیگری نیز هشدار می دهند که مصرف شیرین بیان هر روز خطراتی خاص را به همراه دارد ، به خصوص اگر شما بالای ۴۰سال باشید.

اگر بیش از ۴۰ سال دارید ، FDA می گوید خوردن حداقل دو اونس شیرین بیان سیاه و سفید در روز و به مدت حداقل دو هفته می تواند باعث آریتمی یا بی نظمی ریتم قلب شود. این همه به ترکیب گلیسیریزین برمی گردد ، همان عنصر موجود در شیرین بیان که آن را به طور طبیعی شیرین می کند.

گلیسیریزین ذخایر پتاسیم بدن شما را کاهش می دهد ، که می تواند باعث ایجاد نه تنها ریتم غیر طبیعی قلب ، فشار خون بالا ، ورم یا تورم ، بی حالی و در بدترین حالت نارسایی احتقانی قلب شود.

FDA همچنین هشدار می دهد که شیرین بیان سیاه می تواند روی تأثیر برخی داروها و مکمل ها بر بدن شما تأثیر بگذارد- و اگر از شیرین بیان سیاه استفاده کرده اید و همچنین از دارو استفاده می کنید باید با متخصص بهداشت خود صحبت کنید.

و قبل از اینکه فکر کنید این مشکل فقط به شیرین بیان سیاه محدود می شود ، محققانی که در Theraputic Advances Endocrinology and Metabolism منتشر کرده اند می گویند که این ترکیب مشکل ساز که به اسید گلیسیریزیک نیز معروف است ، در نوشیدنی ها و داروهای گیاهی نیز یافت می شود ، بنابراین توصیه به مصرف شیرین بیان هر روز برای مدت زمان طولانی مطمئناً به همه آنچه حاوی عصاره آن است گسترش می یابد.

شیرین بیان با بدن شما چه میکند؟خوب است یا بد؟
شیرین بیان با بدن شما چه میکند؟خوب است یا بد؟

شیرین بیان در مبارزه با التهاب و بیماری نقش دارد

این بدان معنا نیست که شیرین بیان هیچ فواید سلامتی ندارد – به شرطی که با استفاده روزمره آن را به حداکثر نرسانید ، یعنی. انتشارات بهداشت هاروارد خاطرنشان می کند که شیرین بیان ممکن است به سوزش معده کمک کند زیرا به ضخیم شدن مخاط مری کمک می کند و به آن کمک می کند تا با هر گونه تحریک ناشی از اسید معده مقابله کند.

همچنین نشان داده شده است که عصاره ریشه شیرین بیان در مبارزه با عفونت های پوستی باکتریایی که باعث از بین بردن التهاب ، سلولیت و فولیکولیت می شود ، موثر است.

دفعه بعد که سرما خوردید ، شیرین بیان نیز می تواند مفید باشد. شیرین بیان به طور گسترده ای برای کمک به درمان گلودرد استفاده می شود و می تواند در شربت های سرفه ، درد گلو و چای ها ظاهر شود. یك سایت آرایشی حتی شیرین بیان را به عنوان یك گیاه فوق العاده قرار می دهد كه اگر روزانه در محصولات مراقبت از پوست استفاده شود ، می تواند برای جلوگیری از آفتاب سوختگی ، كمك به محو شدن جای زخم های تیره ، محكم شدن پوست و درمان آكنه استفاده شود.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.