شاد کردن دیگران با این روش های خیلی ساده

اگر کسی در اطرافتان ناراضی یا افسرده است ، ممکن است با خود فکر کنید که چه کاری می توانید برای خوشحال کردن او انجام دهید. غالباً وقتی کسی ناراحت یا غمگین است ، تنها چیزی که می خواهد این است که کنار او بماند. در همان زمان ، آنها ممکن است به دنبال کسی باشند که بیاید و به او امید بدهد. در آغوش گرفتن و چند کلمه تشویق کننده تنها چیزی است که آنها ممکن است در این زمان به آن نیاز داشته باشند. بنابراین اجازه دهید نگاهی به این لیست “روشهای آسان برای شاد کردن دیگران” بیاندازیم.

شاد کردن دیگران با روش های ساده

۱- از استعدادهای خود استفاده کنید

بسیار خوب است که شما متعهد شده اید که برای کسی که دوران بدی را پشت سر می گذارد ، کار خوبی انجام دهید. شاید شما استعداد خاصی دارید که می توانید از آن استفاده کنید؟ آیا شما در هنر ناخن مهارت دارید؟ سپس به محل دوست خود بروید و چیز زیبایی روی ناخن هایش ایجاد کنید. به همین ترتیب ، ممکن است صدها استعداد ویژه داشته باشید که ممکن است به نظر شما اصلا استعداد نباشند! خلاق باشید و آنها را به اشتراک بگذارید و خیلی زود استعدادهای پنهان شما لبخند را بر چهره همه می آورد! باغبانی ، نقاشی ، پختن یا حتی خواندن ترانه برای آنها راههای ساده ای است که می تواند در زندگی افراد غمگین شادی ایجاد کند.

۲- به والدین خسته پیشنهاد نگهداری از کودک را بدهید

این یک راه عالی برای ایجاد لبخند بر چهره والدین خسته است. والدین دارای نوزادان تازه متولد شده در روزهای اولیه شب های بی خوابی را پشت سر می گذارند. بنابراین پیشنهاد دهید که برای آنها پرستاری کنید و ببینید که حرکت متفکرانه شما چقدر آنها را خوشحال می کند. مطمئن شوید که ابتدا نحوه مراقبت از نوزاد را می دانید.

۳-برای شاد کردن دیگران، فقط یک شنونده خوب باشید

همسایه تنها و سالمندی دارید؟ آنها را برای یک فنجان قهوه دعوت کنید و فقط گوش دهید. گاهی اوقات ، افراد مسن فقط می خواهند کسی با او صحبت کند. از آنها در مورد کارهایی که قبل از بازنشستگی انجام داده اند ، یا نحوه ملاقات با همسرشان و غیره سوال کنید و آنها را روشن و لبخند بزنید!

راههای شاد کردن دیگران
راههای شاد کردن دیگران

۴- برای دوست بیمار شام بپزید و او را خوشحال کنید

اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که آنها دوست دارند یا زمانی که کسی حال خوبی ندارد این کار خوب است. شام را در کارتن های یکبار مصرف حمل کنید (یا می توانید پیشنهاد دهید بعداً ظروف غذا را بردارید). دوست بیمار شما قدردان تفکر شما خواهد بود و مطمئناً بخاطر حضور شما در زندگی خود لبخند خواهد زد و سپاسگزار خواهد بود.

۵- پیشنهاد تعمیر رایانه یا تلفن شخصی را ارائه دهید

 افراد مسن یا افرادی که کمتر از فناوری مطلع هستند اغلب با دستگاه های خود با مشکل روبرو می شوند. به آنها کمک کنید و این بهترین راه برای لبخند زدن امروز است!

۶-به دوستان جوک ارسال کنید

البته ، این روش کلاسیک برای ایجاد لبخند است. باید متناسب با شرایط باشد. ممکن است اشاره به یک حادثه یا تجربه ای باشد که با این شخص به اشتراک گذاشته اید. اطمینان حاصل کنید که گیرنده در خلق و خویی برای درک این شوخی است ، در غیر این صورت ممکن است او پاسخ ندهد. حتی اگر آنها پاسخی ندادند ، از آنها دلخور نشوید. درک کنید که وقتی کسی ناراحت یا غمگین است ، ممکن است در پاسخگویی به متن ها روحیه ای نداشته باشد.

۷- یک پیام صبح بخیر ارسال کنید تا اطرافیانتان را خوشحال کنید

برخی از راه های آسان برای لبخند زدن به واسطه کلمات، فرستادن متن پیام صبح بخیر/شب بخیر است. اینها به آنها نشان می دهد که شما به آنها فکر می کنید. اگر آنها با یک صبح بخیر پاسخ دادند یا مکالمه را ادامه دادند ، پس می دانید که پیام های شما قابل قدردانی است.

از طرف دیگر ، اگر آنها متقابلاً پاسخ ندهند ، می تواند به این معنی باشد که آنها فقط مشغول هستند.هرچند گاهی اوقات ، پاسخگویی به افراد افسرده بسیار بیشتر طول می کشد. با این حال ، این بدان معنا نیست که آنها هنگام دریافت پیام های شما لبخند نمی زنند. اغلب ، برای بسیاری از افراد افسرده ، دریافت پیام ممکن است نجات زندگی آنها باشد در صورتی که همه چیز دیگر در زندگی آنها تاریک و ناامید کننده باشد.

۸-خرید آنها را انجام دهید

از آنها بپرسید آیا می توانید چیزی از مغازه خواربارفروشی تهیه کرده و آن را به محل خود برسانید. این راهی مطمئن است که امروز می توانید به راحتی کسی را لبخند بزنید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “۲۵ عادت خوب برای شادی بیشتر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۹- خانه آنها را مرتب کنید

مردم اغلب هنگام ناراحتی از خود و محیط اطراف خود غفلت می کنند. پیشنهاد دهید که به آنجا بروند و خانه خود را مرتب یا نظافت کنند. کابینت آشپزخانه یا کمد اتاق خواب آنها را مرتب کنید. آنها قطعاً از آن سپاسگزار خواهند بود. اطمینان حاصل کنید که پس از اتمام کار آنها را برای پیدا کردن مطالب خود آسان کنید.

۱۰- برای آنها ایمیل بفرستید

نوشتن استعداد بزرگی است که مردم می توانند از آن برای لبخند زدن با استفاده کلمات باشد. به آنها پیام یا ایمیل بفرستید تا به آنها نشان دهید که چرا آنها را دوست دارید/قدردانی می کنید و منظور شما برای آنها چیست.

۳-دیگران را با غذا دادن خوشحال کنید

آیا کسی در محل کار ناراحت است؟ برای آنها کیک یا کلوچه بپزید! هیچ چیز بهتر از کیک نیست که لبخند زیبایی را بر لب افراد بیاورد.

۱۲- به آنها پیشنهاد ماساژ/مانیکور/پدیکور بدهید

ماساژ یک راه عالی برای کاهش استرس و احساس شادمانی است زیرا باعث تحریک اندورفین خوب و کاهش هورمون های استرس می شود. آیا می دانید چگونه یک ماساژ خوب انجام دهید؟ با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید اطلاعات خوبی درباره ماساژ کسب کنید.پیشنهاد دهید این کار را برای کسی انجام دهید که دوران سختی را پشت سر می گذارد. ماساژ پا یا مانیکور نیز راهی عالی برای برقراری ارتباط با فردی است. این کار را برای مادر خود انجام دهید و لبخند او را ببینید!

۱۳- به افرادی که در حال رسیدن به هدفی هستند کمک کنید

اگر در یک رشته خاص مهارت دارید ، خواه علمی باشد یا ورزشی ؛ پیشنهاد کمک به انها را داشته باشید. این کار را رایگان انجام دهید و ببینید والدین آنها لبخند می زنند و این هم راهی ساده برای شاد کردن دیگران هستند.

شاد کردن دیگران

۱۴-آنها را به دکتر/بیمارستان ببرید

به سادگی رانندگی یک زوج بیمار یا مسن به بیمارستان برای قرار ملاقات ، راهی عالی برای خنداندن کسی است. می توانید تا زمان اتمام قرار آنها بمانید و/یا پیشنهاد دهید که بعداً آنها را ببرید. مطمئن شوید که با آنها تماس می گیرید تا از نحوه ملاقات مطلع شوید.

۱۵-دیگران برای پایبندی به رژیم غذایی و برنامه ورزشی شان کمک کنید

کسی را تشویق کنید تا با شما تمرین کند. به آنها انگیزه دهید و در کاهش وزن به آنها کمک کنید. این راهی آسان برای لبخند زدن و قدردانی از حضور شما است.

۱۶-یک سفر روزانه در کنار آنها باشید تا شاد شوند

سفر رفتن میتواند یکی از بهترین راه برای تشویق کسی است که در شرایط سخت زندگی می کند. شخصی را به محل پیک نیک نزدیک یا ساحل ببرید. آنها از شما برای زندگی در کنارشان سپاسگزار خواهند بود!

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “شاد کردن دیگران با این روش های خیلی ساده

بسیار روش های عالی بودند به خصوص برای ادم هایی که بیمار بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.