سلبریتی هایی که صاحب گرانترین اسبهای جهان هستند

همیشه داشتن اسب یک سرگرمی گران قیمت بوده است. هزینه غذا در ماه، مکانی برای نگهداری آن، آموزش و البته هزینه خرید خود اسب وجود دارد و با توجه به ماهیت گران قیمت اسب، تعجب آور نیست که اسب سواری سرگرمی مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور است. گرانترین اسب جهان، پس از پیروزی در دربی کنتاکی در سال ۲۰۰۰، به قیمت ۷۰ میلیون فروخته شد. افراد مشهور ممکن است دارای برخی از زیباترین و معتبرترین نژادهای اسب در جهان باشند، اما افراد زیادی در سرتاسر جهان عاشق این حیوان نجیب و دوست داشتنی اند.در ادامه این مقاله با سلبریتی هایی که اسب های گران قیمت دارند آشنا میشوید.

سلبریتی هایی که اسب های گران قیمت دارند

جانی دپ

سلبریتی هایی که اسب های گران قیمت دارند

جانی دپ و امبر هرد رابطه پر سر و صدایی داشتند که به طلاق در دادگاه ختم شد. با این حال، در طول خواستگاری آنها، مشخص شد که جانی دپ به امبر هرد یک اسب هدیه داده است تا بتواند در مسابقات به او ملحق شود. اگرچه هرگز فاش نشد که چه نوع اسبی خریداری شده است، جانی به خرید اسب های فیلمهایش پس از کار با آنها مشهور است. در فیلم «اسلیپی هالو» دپ سوار اسبی به نام چشم طلایی شد که در پایان فیلم آن را خرید. جانی دپ گله اسب های خود را در مزرعه ۴۱ هکتاری خود در کنتاکی نگهداری می کند که در سال ۲۰۰۵ برای آن دو میلیون دلار پرداخت کرد.

کندال جنر

کندال در چندین مصاحبه در مورد عشق خود به اسب ها صحبت کرده است و در سال ۲۰۱۹ به The Cut گفت: “در تمام زندگی ام به پدر و مادرم التماس می کردم که لطفاً برای من یک اسب بخرند. من عاشق اسب بودم.این مدل با تعداد بی‌شماری از اسب‌ها عکس گرفته است، اما تنها صاحب دو اسب است. انتظار می رود که جنر برای اسب تمام سفید خود به نام جو هزینه زیادی پرداخت کرده باشد ، مخصوصاً وقتی آن را با زین هرمس ۹ کیلویی تزئین می کند.

 مدونا

گرانترین اسبهای جهان

مدونا ممکن است یکی از معروف ترین های هالیوود در نظر گرفته شود، اما او به طرز شگفت انگیزی دوست دارد اوقات فراغت خود را در کنار اسب ها بگذراند. مدونا بارها از عشق خود به اسب ها صحبت کرده است و حتی پس از سقوطش از روی اسب. در سال ۲۰۰۵ در تولد ۴۷ سالگی مدونا اسب سواری میکرد که سقوط بدی داشت و منجر به ترک خوردن سه دنده و شکستگی استخوان ترقوه شد. این تصادف باعث ترس این هنرمند از اسب نشد و او سال ها بعد دوباره به سوارکاری بازگشت. یک روزنامه پرتغالی در سال ۲۰۱۸ گزارش داد که مدونا چند اسب پرتغالی را به قیمت حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو خریداری کرده است.

ملکه الیزابت دوم

 ملکه از دوران جوانی قبل از اینکه لقب ملکه انگلستان به او داده شود، عاشق اسب و سوارکار بوده است. ملکه الیزابت دوم به داشتن اسب های مسابقه ای گران قیمت که ارزش سرمایه گذاری را دارند، مشهور است. ملکه در سال ۲۰۱۶ زمانی که اسب مسابقه او در مسابقه ای برنده شد، ۷۷۵۳۲۵ دلار به دست آورد و در مجموع ۹٫۳ میلیون دلار جمع آوری کرد. در حالی که او صاحب برخی از گران قیمت ترین و معتبرترین اسب ها است اما در واقع بیشترین عشق را در اسبی که به او هدیه داده شده است، پیدا کرده است. گفته می شود که اسب مورد علاقه ملکه برای سوار شدن، یک اسب اصیل کانادایی آموزش دیده توسط RCMP از ساسکاچوان بود که به او هدیه داده شد.

 کانیه وست

کانیه وست هنگامی که در سال ۲۰۱۹ به مزرعه ای به مساحت ۳۸۸۸ هکتار در وایومینگ نقل مکان کرد، سبک زندگی دامداری را در پیش گرفت. وست در حالی که در وایومینگ زندگی می کرد، تصمیم گرفت برای فرزندان خردسالش اسب بخرد تا در حین بازدید آنها سوار شوند. کانیه ۱۴تا اسب از گرانترین نژاد اسب به نام اسب فریزین را خرید که هر کدام تقریباً ۳۰۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

بلا حدید

زندگی بلا حدید

مدل دیگری که به اسب علاقه دارد بلا حدید است. او حتی مصاحبه ۷۳ سوالی خود را با Vogue مادرش یولاندا حدید در مزرعه اسب هایش پنسیلوانیا انجام داد. این مدل در دوران جوانی خود یک سوارکار بود و عشق خود را به اسب در دوران بزرگسالی حفظ کرد. حدید در حال حاضر از اسب خود در مزرعه مادرش میزبانی می کند و تا آنجا که می تواند به او سر میزند . اسب‌های آموزش‌دیده سوارکاری می‌توانند بیش از ۱۰۰۰۰ دلار برای اسب و نگهداری ماهیانه ۳۰۰۰ دلار هزینه داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین و گرانترین عطرها برای آقایان” را نیز مطالعه بفرمایید.

مورتنسن

بسیاری از بازیگران به کار با اسب ها عادت می کنند و عاشق طبیعت آن ها می شوند. ویگو مورتنسن یکی از این موارد است. درست مانند جانی دپ، مورتنسن نیز عاشق اسب های بزرگی است و اسب هایی را از مجموعه فیلم های خود پذیرفته و خریداری کرده است. مورتنسن به دو اسبی که در جریان فیلمبرداری حماسه «ارباب حلقه ها» استفاده می شد وصل شد و در پایان فیلمبرداری آن را خریداری کرد. ویگو پس از جدایی از “ارباب حلقه ها” یک فیلم اسب دوانی به نام هیدالگو ساخت. در طول فیلم، شخصیت مورتنسن سوار بر یک اسب زیبا می شود که پس از شروع فیلمبرداری آن را نیز خریداری کرد.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.