گران ترین چاقو های سرآشپز را بشناسید

اولین چاقوها برای شکار و پخت و پز ساخته می شدند. آنها در ابتدا از سنگ ساخته شده بودند، اما عصر برنز تیغه های فلزی را معرفی کرد که بادوام تر و همه کاره تر بودند. همه انواع چاقوها می توانند گران باشند، اما برخی از گران ترین چاقوها به طور خاص برای سرآشپزها ساخته شده اند، زیرا آنها به بهترین ها برای تهیه غذای با کیفیت نیاز دارند.از تیغه های هشت اینچی ترسناک و تیز گرفته تا فولاد دمشق ساخت آلمان، اینها گران ترین چاقو های سر آشپز هستند که می توانید بخرید.

گران ترین چاقوهای سر آشپز در دنیا

چاقوی سر آشپز ۸ اینچی دالسترانگ

قیمت چاقو: ۱۲۵ دلار
طول تیغه: ۸ اینچ
جنس دسته: G-10 Garolite
جنس تیغه: فولاد

 گران ترین چاقوهای سرآشپز

دالسترانگ چاقو را به عنوان یک نیروگاه آشپزخانه و یک بیانیه هنری توصیف می کند، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. ساخت این چاقو ۶۰ روز طول می کشد و دارای روکشی است که با دست پرداخت می شود – این واقعا یک شاهکار گران قیمت است.

این چاقو دارای تیغه ای از فولاد دمشق است. این نوع فولاد با روکش مواج آن قابل تشخیص است. این محصول از طریق فرآیند پیچیده ذوب فلزات و تزریق کربن به آنها تولید می شود که در نتیجه یک ماده بسیار قوی به دست می آید.

WÜSTHOF Performer 8-Inch Chef’s Knife

قیمت چاقو: ۳۵۰ دلار
طول تیغه: ۸ اینچ
جنس دسته: مصنوعی
جنس تیغه: فلز با پوشش DLC

این چاقو دارای یک تیغه فلزی با روکش الماس مانند است (که با پوشش DLC شناخته می شود). طراحی تیز و بادوام ۸ اینچ است که به یک دسته مصنوعی متصل است و دارای درجه سختی Rockwell 58 HRC است.

این درجه سختی به این معنی است که این چاقو به راحتی تیز می شود و در آشپزخانه های حرفه ای به خوبی کار می کند.

WÜSTHOF می‌گوید که این چاقو “برای کار دقیق و قدرتمند روی همه انواع مواد” ایده‌آل است. تیغه “تقریباً بدون زحمت از میان مواد سخت و نرم سر می خورد” و آن را برای سرآشپزهای حرفه ای عالی می کند.

چاقوی سر آشپز حرفه ای ناگومی ژاپن

قیمت چاقو: ۳۶۵ دلار
طول تیغه: ۲۴۰ میلی متر (حدود ۹٫۵ اینچ)
جنس دسته: فولاد ضد زنگ منبت کاری شده روی چوب اسپانیایی تقویت شده چند لایه
جنس تیغه: فولاد ضد زنگ

این چاقو دارای تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ است. ناگومی از چه چیزی این فلز ویژه را شامل می‌شود، پرده‌برداری نکرده است، اما این شرکت می‌گوید که تحقیق و توسعه دستور پخت مخفی بیش از یک سال طول کشیده است.

اگر این چاقوی سرآشپز حرفه ای را می خواهید، باید مقداری پول از دست بدهید. ناگومی این تیغه را بیش از ۳۰۰ دلار قیمت گذاری کرد و آن را به یکی از گران ترین چاقوهای سرآشپز در جهان تبدیل کرد.
ناگومی از اوایل دهه ۱۸۷۰ چاقو می ساخت. این شرکت چاقوهای دست ساز را “با جذابیت مدرن و راحتی استفاده برای همه” می سازد.

 Artisan Revere Chef’s Knife

قیمت چاقو: ۴۴۵ دلار
طول تیغه: ۸٫۶ اینچ
جنس دسته: خمیر چوب بازیافتی
جنس تیغه: Elmax® نسل سوم سوپر فولاد

 چاقوهای سرآشپز مارک

این چاقوی سرآشپز از Artisan Revere به دلیل تیغه فولادی بادوام و لبه بسیار تیزش شناخته شده است.

این چاقو دارای سوپر استیل نسل سوم Elmax® است، ماده ای ویژه که برای مدت طولانی تری تیز می ماند. همچنین مجهز به یک دسته راحت ساخته شده از خمیر چوب بازیافتی سازگار با محیط زیست است.

Artisan Revere می‌گوید این تیغه بسیار نازک‌تر از سایر چاقوها است و برش را ۴۰% آسان‌تر می‌کند. قیمت یک چاقوی آشپز Artisan Revere 445 دلار است که آن را به یکی از گران‌ترین تیغه‌های آشپزخانه روی کره زمین تبدیل می‌کند.

این چاقو دارای غلاف چرمی برای نگهداری ایمن است. نگهداری چاقوها در غلاف نیز می تواند از تیغه محافظت کند و آن را برای مدت طولانی تری تیز نگه دارد.

 چاقوی سانتوکو سر آشپز ژاپنی تاکشی ساجی R2 دمشق TCR

قیمت چاقو: ۷۰۰ دلار +
طول تیغه: ۱۸۰ میلی متر (حدود ۷ اینچ)
جنس دسته: فولاد دمشق با روکش الماس
جنس تیغه: فیروزه ای قرمز

تاکشی ساجی یک چاقوساز در ژاپن است. این متخصص در سال ۱۹۹۲ توسط وزارت تجارت و صنعت بین‌المللی ژاپن گواهینامه دریافت کرد و یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید چاقو بوده است.

 چاقوی قرن نسموک ۲۰۱۰

قیمت چاقو: ۸۰۰۰۰ یورو (حدود ۸۱۰۰۰ دلار)
طول تیغه: ۱۸ سانتی متر (حدود ۷ اینچ)
جنس دسته: بلوط باتلاقی
جنس تیغه: فولاد دمشق

Nesmuk Century Knife 2010 گران ترین چاقوی آشپزی است که می توانید بخرید.

این تیغه نسموک با قیمت بیش از هشتاد هزار دلار، گران‌ترین چاقوی آشپزی است که می‌توانید بخرید.

طراحی بسیار گران قیمت دارای تیغه فولادی دمشقی و دسته بلوط باتلاقی ۵۰۰۰ ساله در کنار یک کیف مخصوص برای محافظت از ابزار گران قیمت آشپزخانه شما است.

این طرح همچنین دارای پلاتین و ۲۵ الماس گرانبها است که ارزش کلی را افزایش می دهد. نسموک می‌گوید که این چاقو دارای «بهترین فولاد کربن با بالاترین سطح مهارت» است.

 چاقوی یوشیهیرو میزویاکی هونیاکی

قیمت چاقو: ۵۹۹۹ دلار
طول تیغه: گزارش نشده
جنس دسته: چوب رز و طلای ۲۴ عیار
جنس تیغه: فولاد سفید

این چاقو توسط استادان در ساکای ژاپن ساخته شده است. این خلاقیت زیبا واقعاً یک اثر هنری است: طلای ۲۴ عیار بر روی دسته چوب رز، فولاد سفید با روکش آینه ای برای تیغه، و غلاف لاکی با یک ققنوس. این یک شاهکار است.

 گران ترین چاقوهای سرآشپز

مانند بسیاری از آثار هنری، این چاقوی دست ساز گران است. تیغه سرآشپز معمولاً نزدیک به ۷۰۰۰ دلار فروخته می شود، اما ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که یکی از کمتر از شش گرند را بگیرید.

فروشندگان این چاقو می گویند برای ایجاد برش های بسیار نازک ماهی برای سوشی و ساشیمی ایده آل است. تیزی تیغه همچنین برای ضربات طولانی و بدون وقفه چاقو که کیفیت مواد تازه را حفظ می کند، عالی است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین و گرانترین عطرها برای آقایان” را نیز مطالعه بفرمایید.

 چاقوی سر آشپز Nesmuk EXKLUSIV C150 با جوما بلک

قیمت چاقو: ۵۹۹۹ دلار
طول تیغه: ۷ اینچ
جنس دسته: جوما مشکی (مواد مصنوعی بادوام)
جنس تیغه: فولاد دمشق

 چاقوی گران قیمتی است که از فولاد دمشق و دسته ای مصنوعی برخوردار است. طراحی بادوام شامل یک تیغه ۷ اینچی با الگوی دمشقی چشم نواز است.

Nesmuk چاقوی سرآشپز را در کنار یک کیف محافظ چشمگیر برای حداکثر محافظت از تیغه می فروشد.

این تیغه نسموک با قیمتی نزدیک به ۶۰۰۰ دلار، دومین چاقوی سرآشپز گران قیمت جهان است.

ساخت این چاقو زمان زیادی می برد. Nesmuk می گوید که تیغه با دست ساخته شده است و دارای محتوای کربن ۱٫۵٪ است. این بدان معناست که چاقو بسیار سخت، بادوام است و می‌تواند بسیار تیز باشد. همچنین با مواد خاصی پوشانده شده است که از طراحی در برابر خوردگی محافظت می کند.

 

3/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.