رنگ های سال ۲۰۲۳: آنها را در خانه خود بگنجانید

زمانی که سال جدید شروع می شود، از خود می پرسیم که چه رنگ هایی ترند می شوند. کارشناسان اعلام می کنند که با توجه به تغییرات فرهنگی اجتماعی که در طول سال تجربه کرده ایم، در این دوره چه روندی خواهد داشت و چه رنگ هایی در دکوراسیون منزل ما را همراهی می کند. رنگ های ترند سال ۲۰۲۳ را در این مقاله بخوانید.

امسال تن های رنگی شدیدتری نسبت به سال گذشته وجود خواهد داشت، اما طبیعت همچنان قهرمان بزرگ الهام است. به همین ترتیب، افراد ماجراجوتر می‌شوند و تشویق می‌شوند تا با چرخی از رنگ‌های سرگرم‌کننده، خود را بیان کنند.

رنگ های ترند سال ۲۰۲۳ برای دکوراسیون منزل

رنگ اسطوخودوس

رنگ “اسطوخودوس”سال ۲۰۲۳ رنگ سال خواهد شد. رنگ های بنفش هم در مد و هم در فضای داخلی پرطرفدار است و طراحان اکنون آن را در دکوراسیون قرار می دهند. نرم و سبک و لمسی از پویایی به خانه ها می آید.

به یاد داشته باشید که رنگ اسطوخودوس یکی از رنگ های مربوط به ثبات و آرامش است، چیزی که برای به حداقل رساندن استرس در این زمان بسیار مهم است.

سبز در سایه های مختلف رنگ ۲۰۲۳

رنگ های ترند سال 2023 برای دکوراسیون منزل

سبز یکی از رنگ هایی است که به دلیل ارتباط با طبیعت، خانه ها را در سراسر جهان گرفته است، آرام و خنثی است. سبز زمردی یا سبز خزه ای همراه با رنگ های بژ، مشکی یا آبی ترکیب های ایده آلی هستند. حمام های سبز ترند سال آینده هستند.

رنگ تمشکی

رنگ تمشکی یکی دیگر از رنگ های رسمی سال است. یک تغییر بزرگ از آنجایی که چندین سال است از رنگ‌های خنثی و بی‌صدا استفاده می‌شود که جایگاه برتری را به خود اختصاص می‌دهند، این رنگ برجسته خلاقانه و گویا است .

همچنین در میان خانواده های قرمز و نارنجی، رنگ تمشکی پر جنب و جوش است که به شما انرژی می دهند و روحیه شما را بالا می برند. زمانی است که ما نیاز به استراحت داریم. اوقات فراغت داشته باشید و لذت ببرید رنگ ها به ما انرژی می دهند و همچنین همانطور که مشخص است بر احساسات ما تاثیر می گذارند.

زرد در رنگ های عسلی و ذرت

محبوبیت فزاینده ای از رنگ های پاستلی ملایم وجود دارد، زیرا به راحتی می توان آنها را با هم ترکیب کرد و در اتاق های مختلف گنجاند، حتی اگر سبک های متفاوتی داشته باشند. می توان آن را با سایه های رنگ نارنجی یا ذرت برای حمام و آشپزخانه ترکیب کرد، این یک ترکیب ایده آل بسیار فعلی است.

رنگ گل فوشیا

رنگ صورتی بسیار تیره است، ایده آل است آن را روی یک مبلمان، کابینت آشپزخانه، درب ورودی امتحان کنید یا یک رنگ مشخص را بدون تسلط بر فضا معرفی کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “روانشناسی رنگ صورتی،این رنگ نماد چیست؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

ترکیب سبز و نارنجی

نارنجی یکی از رنگ هایی است که فضای داخلی را زنده می کند و حس یکپارچه سازی را به فضا می بخشد. این ترکیب انرژی مفرح و نشاط زیادی به خانه می بخشد.

به گفته کارشناسان، تعادل عالی برای گنجاندن آن در اتاق ها این است: ۶۰٪ سبز، ۳۰٪ نارنجی، و ۱۰٪ را می توان در رنگ بژ ملایم یا کرم ترکیب کرد تا تناژ اصلی را کاهش دهد.

تم قهوه ای یکی از رنگ های ترند سال ۲۰۲۳

سایه هایی از بژ روشن تا قهوه ای شکلاتی. در رنگ‌های بژ و کرم ملایم، کاملاً با رنگ‌های سفالی یا قرمز تیره ترکیب می‌شوند و به عمق می‌افزایند.

رنگ‌های قهوه‌ای تیره و رنگ‌های شکلاتی برای مبلمان، میزها، صندلی‌های راحتی ایده‌آل هستند، اگرچه می‌توان آن را به عنوان نقاشی برای دیوار نیز گنجاند.

از آنجایی که رنگ های تیره هستند و نیاز به روشنایی دارند، مهم ترین چیز این است که نور مناسبی در اتاق داشته باشید. این یک رنگ ظریف و پیچیده است که برای ماندگاری آمده است.

آبی

رنگ سال 2023

آبی یکی از رنگ هایی است که هر ساله وارد ترندهای رنگی می شود و کمی شکل متفاوتی به خود می گیرد.

این رنگ اصلی است، یک رنگ آشنا که همیشه برای ما جذاب است. امسال این آبی های عمیق هستند که به دنبال برجسته ترین هستند.  اگر فکر می کنید که آبی بسیار با ابهت است، می توانید با قرار دادن آن در اتاق خواب خود در یک مبلمان کوچکتر شروع کنید، زیرا رنگ های تند در آن فضاها بهتر عمل می کنند، اگرچه همیشه به یاد داشته باشید که رنگ سفید ابعاد اتاق را افزایش می دهد.

توصیه هایی برای ترکیب رنگ هایی که در سال ۲۰۲۳ ترند هستند

دیوارها:

استفاده بر روی یکی از زنگ های شدید برای دیوار اتاق غذاخوری یا اتاق خواب باعث ایجاد حس نشاط می شود و بیش از حد نخواهد بود. یک گزینه خوب این است که مبلمان را با رنگ های روشن قرار دهید تا تعادل ایجاد شود.

جزئیات را اضافه کنید:

رنگ های تیره و روشن برای گنجاندن آنها در پرده ها، کوسن ها یا برخی از مبلمان ایده آل هستند.

صنایع دستی:

صنایع دستی و بافت های طبیعی هنوز در حال افزایش هستند، بنابراین می توانید یک گلدان سنگی طبیعی یا یک قطعه کاردستی قرار دهید.

با خواندن این مقاله شما با در رنگ هایی که قرار است در سال ۲۰۲۳ در دکوراسیون استفاده شوند،آشنا شدید . خلاقانه دست به کار شوید و فضای خانه تان را زیباتر کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.