خرید تور تفلیس لحظه آخر تنها با ۶ میلیون!

می خواهید تابستان خود را در شهری زیبا و سرسبز اروپایی بگذرانید؟ می خواهید سفر به شهری ارزان با جاذبه‌های گردشگری و معماری اروپایی و آسیایی را تجربه کنید؟ پس قطعا تور تفلیس لحظه آخر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می توانید بر روی آن حساب باز کنید. شب های زنده، معماری نئوکلاسیک، سواحل زیبا، تنها بخشی از جاذبه های زیبای گردشگری این شهر توریستی است. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تور تفلیس لحظه آخر بخوانیم.

تور تفلیس از تبریز

چرا تابستان بهترین زمان برای خرید تور تفلیس است؟

خرید تور ارزان تفلیس به سبب ویژگی‌هایی همچون ارزان بودن، جاذبه‌های گردشگری فوق العاده زیبا، معماری اروپایی و آسیایی، آثار باستانی نئو کلاسیک و شهر قدیم و جدید تفلیس، یکی از مقاصد توریستی بسیار جذاب برای ایرانی‌هایی است که در این بازه از سال قصد سفر با تور خارجی را دارند. علاوه بر این ویژگی‌ها، مقرون به صرفه تر بودن این تور بخاطر فصل تابستان نیز می‌تواند بر جذابیت تور گرجستان بیفزاید.

قیمت تور تفلیس لحظه آخر

از آنجایی که وبسایت لحظه آخر با برترین کارگزاران و آژانس‌های مسافرتی تور تفلیس از تبریز همکاری می‌کند، لیستی از تورهای مختلف را برای شما عزیزان ارائه می‌دهد تا بتوانید بسته به میزان هزینه‌ای که برای این تور کنار گذاشته اید در قالب پکیج های متنوع (تعداد روزهای سفر، محل اقامت و …)، تور تفلیس مناسب خود را انتخاب کنید.

جاهای دیدنی تفلیس گرجستان

اگر تصمیم خود را برای رفتن به تور گرجستان با تور تفلیس از شیراز گرفته‌اید، پس بهتر است تا تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این شهر را بشناسید. در ادامه لیستی از این مکان ها را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

  • خیابان روستاولی
  • محله حمام‌ها
  • قلعه ناریکالا
  • پل صلح
  • دریاچه لیسی
  • شهر سنگی اوپلیستیخه
  • پارک ریکه
  • آکوا پارک
  • کلیسای جامع تثلیث
  • بازار درای بریج

خدمات تور تفلیس لحظه آخر چیست؟

آژانس‌های مسافرتی که با لحظه آخر همکاری می‌کنند، خدمات مختلفی را خدمت مسافران تور گرجستان ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رزرو هتل، وعده های غذایی، بلیط رفت و برگشت هوایی یا زمینی، محل اقامت مناسب، راهنمای فارسی زبان، تور لیدر و بیمه مسافرتی اشاره کنیم.

خدمات تور تفلیس لحظه آخر چیست؟

سفر به تفلیس ویزا می‌خواهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طبق توافقی که طی سالیان اخیر میان ایران و گرجستان صورت گرفته برای سفر به تفلیس یا همان گرجستان نیازی به اخذ روادید (ویزا) نیست و توریست‌های علاقمند به این کشور می‌توانند به راحتی وارد خاک این کشور شوند.

سفر به تفلیس ویزا می‌خواهد؟

از چه راه ‌هایی میتوان به گرجستان سفر کرد؟

سفر به گرجستان از دو راه زمینی و هوایی امکان پذیر است. مشخصا تورهای زمینی به تفلیس ارزان تر خواهند بود. چرا که سفر با اتوبوس به این شهر، با چالش‌های متفاوتی نسبت به نوع هوایی آن روبرو است. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که اگر همسفران خوبی همراهیتان کنند، سفری به مراتب به یادماندنی تر از نوع هوایی آن را به همراه خانواده تان تجربه خواهید کرد.

می خواهم تور تفلیس را تهیه کنم، از کجا و چگونه؟

برای تهیه تور تفلیس(گرجستان) میتوانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر، از بروزترین قیمت‌های تور تفلیس و گرجستان مطلع شوید و اگر همچنان سوالی برای انتخاب تور مد نظر خود دارید، می توانید با همکاران ما در لحظه آخر تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.