معرفی استخر دانش کرج به همراه خرید بلیط

یکی از بهترین و جذاب ترین ورزش هایی که در فصول گرم سال هیجان زیادی را برای افراد علاقمند به ورزش ایجاد می کند، شنا می باشد که اگر در داخل خانه و به دور از خطر انجام شود، لذت استحمام را برای افراد دو چندان می کند. یکی از این پارک های آبی، استخر دانش کرج نام دارد که علاوه بر مزیت های بالایی که به ارمغان می آورد، حداکثر بهداشت را در نظافت و تصفیه آب به همراه دارد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به شما عزیزان در ارتباط با بهترین مجموعه آبی در شهر کرج یعنی استخر دانش اطلاعات مهمی را به شما ارائه دهیم.

بسیاری از افرادی که به شنا علاقه دارند, باید به دنبال یک اشتخر خوب باشند اما امروزه در کرج به راحتی نمی توان استخری مناسب و مطابق با قوانین بهداشتی را پیدا کرد چرا که بهداشت استخر یکی از بزرگترین دغدغه های این دسته از مردم می باشد. اگر شما هم به دنبال یک استخر سرپوشیده خوب با پارک آبی هستید، بهترین پیشنهاد ما پارک آبی دانش کرج بوده که خوشبختانه توانسته رضایت حداکثری بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم شما را با ویژگی های یک پارک آبی خوب آشنا کنیم تا با خیال راحت از وبسایت استخر بلیط اقدام به تهیه بلیط این مجموعه آبی کنید.

پارک آبی دانش کرج کجا می باشد؟

در سال ۱۳۹۲ مجموعه پارک آبی و استخر دانش با آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا در استان کرج و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در خیابان بهشتی، خیابان چهارصد افتتاح و ساخته شد. از امکانات بی نظیر این اقامتگاه می توان به دو سرسره استاندارد و هیجان انگیز، تخته غواصی، استخر غواصی با عمق پنج متر، دریاچه موج با چهار موج مختلف، سونای خشک، اتاق بخار، جکوزی، استخر آب سرد، اتاق ماساژ، ساحل مصنوعی، حمام ترکی، استخر آب درمانی، تونل مه، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رختکن مجزا و … که از با کیفیت ترین تجهیزات هستند, تشکیل شده است. علاوه بر پارک آبی، سه استخر شنا، ساحل، باران و صدف در مجموعه دانش وجود دارد که با جدیدترین امکانات و کادری حرفه ای آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز و گرامی می باشد.

معرفی استخر دانش کرج

استخر کودک این مجموعه با عمق کم طراحی شده تا والدین عزیز بتوانند با خیال راحت فرزندان دلبند خود را در این منطقه و مرکز تفریحی اسکان دهند.

این مجموعه بزرگ تفریحی پذیرای همه بانوان و آقایان بوده و اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز و جذاب هستید بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. برای اطلاع از زمان برگزاری استخر و نحوه خرید بلیط به سایت استخر بلیط مراجعه کنید. جالب اینجاست که بلیط خریداری شده از این وبسایت نیازی به پرینت ندارد و اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید، می توانید در قسمت تاریخچه خرید و در قسمت پروفایل سایت، بلیط خریداری شده خود را کنسل و لغو کنید.

ویژگی های مجموعه دانش کرج

یک پارک آبی خوب باید ویژگی های متمایزی داشته باشد تا محیط تفریحی مناسب و خوبی را در خود برای بازدیدکنندگان جای دهد. برای این منظور در ادامه ویژگی های مهم یک پارک آبی خوب را مطرح کرده ایم تا بتوانید به راحتی بلیط استخر را به صورت آنلاین از سایت استخر بلیط خریداری کنید. این ویژگی های مهم عبارتند از:

  1. نزدیکی به مکان و وسایل حمل و نقل عمومی همانند ایستگاه اتوبوس و تاکسی
  2. داشتن کمدهای جادار، تمیز و بهداشتی
  3. وجود تصفیه کننده های مجهز و عالی در سرتاسر استخر
  4. داشتن پارکینگ
  5. پوشاندن استخر
  6. ارائه تخفیف برای مشتریان همیشگی
  7. استفاده از کلیدهای الکترونیکی برای قفل کردن درب کمد
  8. در دسترس بودن شناگران واجد شرایط و گواهی برای کمک به شناگران
  9. در دسترس بودن بوفه یا قهوه در استخر

توجه داشته باشید که قبل از خرید بلیط پارک آبی دانش کرج باید سلامت استخری را که انتخاب کرده اید را بررسی کنید، زیرا استخرها یکی از بهترین مکان ها برای انتقال بیماری های عفونی و پوستی هستند و به همین دلیل شما باید وضعیت سلامت آب در استخر مورد نظر خود را بررسی کنید. البته یادآوری می کنیم که نیازی به بررسی پارک آبی دانش کرج نیست زیرا مسئول بهداشت این مرکز به شدت چالش برانگیز است و کوچکترین مورد را بررسی می کند. اما اگر به استخرهای دیگر در شهرهای مختلف می روید، مکان مورد نظر باید سالم باشد.

قوانین پارک آبی دانش کرج چیست؟

هنگام رزرو بلیط استخر، پس از توجه به موارد ذکر شده، کار تمام نشده است و لازم است پس از رزرو به یکسری موارد دیگر نیز توجه زیادی کنید. به همین دلیل در زیر مواردی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از شنای خود نهایت لذت را داشته باشید. از ویژگی های پارک آبی دانش کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  1. شستشوی بدن خود را بعد از شنا فراموش نکنید.
  2. قبل از ورود به استخر، پاهای خود را در استخر کلر قرار دهید.
  3. از تف کردن، غرغره کردن با آب، شستن و از بین بردن ترشحات بینی و…خودداری نمائید.
  4. قبل از ورود به استخر مثانه خود را خالی و تخلیه کنید.
  5. هنگام شنا بلغم خود را در آب استخر قرار ندهید. اگر به بیماری پوستی مانند بیماری های قارچی مسری مبتلا هستید، به هیچ عنوان به استخر عمومی مراجعه نکنید.
  6. توجه به سلامت استخر هنگام رزرو بلیط بسیار ضروری است.

سخن پایانی

مجموعه پارک آبی دانش کرج همانند استخر صدرا تبریز در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این مجموعه بزرگ دارای پارک آبی و استخر بوده و از طرفی امکانات بی نظیری را در اختیار بازدیدکنندگان گرامی قرار می دهد. مساحت استخر دانش کرج حدود ۲۴ هزار متر مربع بوده و تمامی تجهیزات و امکانات بی نظیری که در این مجموعه آبی وجود دارد برای رفاه حال مشتریان قرار داده شده است. وجود امکاناتی همانند دو سرسره آبی استاندارد و هیجان انگیز، دریاچه موج با سونای خشک و سونای بخار، استخر آب درمانی، فروشگاه لوازم ورزشی و سایر امکانات منحصربفرد باعث محبوبیت این مجموعه بزرگ آبی در بین علاقه مندان به ورزش های تفریحی فوق العاده شده است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • ورزش
  • معرفی استخر دانش کرج به همراه خرید بلیط