خدمات خشکشویی مبل و موکت با دستگاه در منزل

مبل شویی و موکت شویی با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو در منزل به صورت تخصصی انجام می شود. برای شستشوی انواع مبل و موکت در منزل و محل کار خود می توانید با مبل شویی های محل خود تماس بگیرید. با عالی ترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت در منزل خدمات مبل شویی و موکت شویی ارائه می کنیم. شستشوی انواع مبل و موکت با دستگاه راداکتور به صورت تخصصی توسط متخصص های آموزش دیده بدون ریزش آب انجام می شود. مبل های خود را در هر کجا از تهران و کرج هستید به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید. ما در نزدیکی شما بهترین و با کیفیت ترین شستشو و خشکشویی مبل را انجام می دهیم.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که در تمام خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. مبل و صندلی این روز ها در تمام خانه ها وجود دارد و همه از آن به روش های مختلف استفاده می کنند.مبل و صندلی این روز ها برای زیبایی خانه نیز نقش بسیار زیادی دارد و خیلی ها از آن در زیبای خانه از آن استفاده می کنند. خانم های خانه دار و با سلیقه برای دکوراسیون منزل خود از مبل به صورت تخصصی استفاده می کنند. در زمان های قدیم مبل فقط برای مهمانی ها و دور همی های مهم از مبل استفاده می کردند. و یا اگر به یاد داشته باشید بر روی مبل پارچه های سفید و ملافه بزرگ می کشیدند تا کثیف نشوند. چون اگر مبل ها به هر دلیل کثیف می شدند برای تمیز کردن آن بسیار مشکل داشتند. یا باید آن را عوض می کردند و یا پارچه مبل را باید عوض می کردند که این کار ها هزینه ای زیادی در بر داشت.

اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی شستشوی مبل ها خیلی راحت شده است. به دلیل اینکه همه این روز ها برای همه کار های خود از مبل به صورت همیشگی استفاده می کنند مبل ها دچار کثیفی و آلودگی می شود. این روز ها برای استراحت کردن، نشستن، دورهمی ها، مهمانی ها و حتی استراحت از مبل استفاده می شود. در خانه هایی که کودکان خرد سال دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند با کثیف شدن مبل ها بیشتر درگیر هستند. می تواند گفت به این دلایل مبل ها کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند. می توانید برای شستشوی مبل های خود با کمترین هزینه از متخصص های مبل شویی پاک سیما کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن بهترین شستشو را به شما ارائه کنند.

مبل شویی در منزل

انواع خدماتی که در منزل با دستگاه خشکشویی می شود کدامند؟

  • مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک با نظارت مشتری
  • خشکشویی خوشخواب با دستگاه و مواد شوینده خارجی بدون جا به جایی
  • موکت شویی با دستگاه برای کلیه موکت های معمولی و پالاز موکت در محل
  • فرش شویی با دستگاه در خانه بدون ارسال به کارخانه و بدون کثیف کاری با مواد درجه یک
  • شستشوی انواع صندلی های نهارخوری، سالن ها، رستوران ها، تالار ها، سینما ها و شرکت های دولتی و خصوصی
  • شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی برای کافه سنتی ها و خانه باغ ها
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی و آنتیک بدون جداکردن از قاب آن
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که قادر به شستشوی کلیه مبل ها می باشد. این دستگاه ها شستشوی مبل را بدون اینکه کوچک ترین آسیبی وارد کند مبل را کامل تمیز می کند. دستگاه مبل شویی علاوه بر تمیز کردن مبل خاصیت دیگری نیز دارد که در بیشتر شدن عمر مبل خیلی موثر می باشد. این دستگاه ها دارای دستگاه های مکنده و پرقدرتی می باشد که از نفوذ آب به داخل مبل و اسفنج های مبل جلوگیری می کند. به دلیل اینکه آب وارد مبل نمی شود و به چهار چوب آن نمی رسد از پوسیده شدن آن جلوگیری می کند. به همین دلیل می توان ادعا کرد که دستگاه های مبل شویی به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کند و علاوه بر تمیزی آن به طول عمر مبل نیز کمک می کند. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

موکت شویی در منزل

خشکشویی مبل در منزل چگونه است؟

خشکشویی و شستشوی مبل با دست راداکتور و بهترین مواد شوینده انجام می شود. مبل شویی از کار های تخصصی می باشد و باید این خدمات را به متخصص ها و کسانی که در این حرفه آموزش دیده اند بسپارید. با دستگاه های پیشرفته و مکانیزه با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بهترین خدمات را ارئه می دهیم. خشکشویی انواع مبل ها با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. مبل شویی با دستگاه بهترین و راحت ترین و کم هزینه ترین نوع شستشو در منزل و محل کار می باشد. مبل های خود را برای شستشو به صورت تخصص به حرفه ای ها بسپارید.

مبل شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص با کادری مجرب و آموزش دیده برای شستشوی انواع مبل در تمام نقاط تهران و کرج آماده ارائه خدمات می باشد. ما سال های طولانی آموزش و تجربه در این حرفه آماده شستشوی هر نوع مبل را در محل کار شما و در منزل شما می باشیم. شستشوی مبل با دستگاه و لکه برداری آن با مواد شوینده نانو تگزاپون می باشد. لکه برداری مبل ها با مواد استاندارد یکی از تخصص های ما می باشد. یک مبل شویی خوب به صورت تخصصی با دستگاه های مکانیزه خدمات انجام می دهد. مبل های خود را در هر کجا از تهران و کرج هستید از شرکت های مجاز و معتبر و استادکار خدمات دریافت کنید. مبل شویی با دستگاه یکی از خدمات اصلی ما می باشد.

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان مبل شویی در منزل بستگی به روش شستشو دارد. اگر بخواهید شستشوی مبل را در منزل به صورت سنتی و دستی انجام شود به زمان زیادی نیاز می باشد مثلا اگر بخواهی یک دست مبل هفت نفره را به صورت سنتی شستشو دهید به یک روز کامل نیاز دارید و نتیجه ای خوب و راضی کننده نیز نمی گیرید. اما اگر بخواهید که مبل های خود را به یک متخصص و استاد کار بسپارید به زمان زیادی نیاز نیست. شستشوی یک دست مبل کمتر از یک ساعت وقت نیاز دارد و با مواد شوینده و دستگاه راداکتور بهترین شستشو ارائه می شود. ما کمتر از یک ساعت شستشوی مبل را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

مبل شویی در محل

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی یکی دیگر از خدمات اصلی ما در شرکت پاک سیما می باشد. موکت شویی با دستگاه و با نظارت مشتری به صورت تخصصی انجام می شود. می توانید برای شستشوی کلیه موکت های منزل خود و شرکت خود از این شرکت خدمات دریافت کنید. موکت با تنوع زیادی که دارد در زیبایی و دکوراسیون منزل نقش زیادی دارد. مثلا خانم های با سلیقه برای اتاق ها از رنگ های مختلف و طرح های مختلف استفاده می کنند. حتی این نقش ها و طرح ها برای شرکت ها نیز می باشد خیلی از مدیران با سلیقه از موکت برای پوشاندن کف کل شرکت خود استفاده می کنند. این موکت ها به دلیل رفت و آمد زیاد و گردو خاک در معرض آلودگی و کثیفی می باشد و نیاز به شستشو دارد. دستگاه موکت شویی قادر به شستشوی کلیه سیاهی و خط های اطاف موکت ها می باشد و تمامی سیاهی را از بین می برد.

متخصص های ما برای ارائه این خدمات در منزل و محل کار شما آموزش دیده اند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. شستشوی انواع موکت در منزل، محل کار ، موکت شرکت ها، سالن ها، تالار ها، رستوران ها به صورت تخصصی با دستگاه انجام می شود. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که قادر به شستشوی کلیه موکت ها و کنار دیوار ها و حتی راه پله ها می باشند. پس هیچ وقت نگران کثیف شدن مبل های خود نباشید و برای شستشوب آن از یک متخصص که در این کار آموزش کامل دیده اسنت کمک بگیرید. موکت شویی یک کار تخصص می باشد و این خدمات را باید به شرکت های مجاز و معتبر بسپارید. موکت شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو وتگزاپون در منزل و محل کار با نظارت خود مشتری به صورت تخصصی توسط استادکار های آموزش دیده، مجرب، کاربلد و متخصص انجام می شود.

چه موکت هایی را می توان در منزل با دستگاه شستشو داد؟

کلیه موکت ها را می توان با دستگاه در منزل و محل کار به صورت تخصصی شستشو داد. شستشوی انواع موکت های شرکت های دولتی و خصوصی، موکت راه پله ها، موکت تالار ها، رستوران ها، منزل و اتاق های منازل و تمام جا هایی که با موکت پوشیده شده است.

  • موکت های چسبیده
  • موکت های معمولی
  • موکت های کبریتی
  • موکت های طرح دار خارجی
  • موکت های برجسته
5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.