ثروتمندترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۱

ثروتمندترین بازیگران جهان چه کسانی هستند؟ما قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم…برخی از محبوب ترین بازیگران جهان بیش از نیم میلیارد دلار ارزش دارند! ما تصمیم گرفتیم لیستی از ۲۲ بازیگر ثروتمند در سراسر جهان را به همراه دارایی خالص فعلی آنها و یک بیوگرافی کوتاه تهیه کنیم.قبل از شروع خواندن این مقاله، می توانید حدس بزنید چه بازیگرانی در این لیست جای دارند؟

ثروتمندترین بازیگران جهان

۱- جیمی گرتز

دارایی خالص: ۳ میلیارد دلار
جیمی گرتز بازیگر و سرمایه‌گذار آمریکایی است که به خاطر نقش‌های اولیه‌اش در فیلم‌هایی مانند Twister، Crossroads، Less Than Zero، The Lost Boys و Quicksilver شناخته می‌شود.اگرچه او به سطوح موفقیت بسیاری از بازیگران دیگر این لیست دست نیافته است اما از ثروت بسیاری برخوردار است.

ثروتمندترین بازیگران جهان

۲- شاهرخ خان

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار
شاهرخ خان بازیگر هندی اهل دهلی نو است. او بیشتر به عنوان “پادشاه بالیوود” شناخته می شود. او با ۸۰ فیلم هندی جوایز زیادی را برای بازی هایش دریافت کرده است.امروزه شاهرخ خان دومین بازیگر ثروتمند جهان است و دارایی خالص شاهرخ خان در سال ۲۰۲۱ حدود ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

۳-تام کروز

دارایی خالص: ۵۷۰ میلیون دلار
تام کروز تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل نیویورک است. او یکی از بهترین بازیگران تمام دوران است. فیلم های او میلیون ها نفر در سراسر جهان فروخته اند.

در سال ۲۰۲۱، دارایی خالص تام کروز ۵۷۰ میلیون دلار است که او را به سومین بازیگر ثروتمند جهان تبدیل می کند.

۴- جورج کلونی

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار
جورج کلونی کارگردان و بازیگر آمریکایی اهل کنتاکی است. او برای بازی در فیلم های Ocean’s Eleven، Three Kings و Syriana برنده جوایز متعددی شده است. کلونی در زمینه‌های مختلف موفقیت‌هایی کسب کرده است و بی‌توجه نبوده است.

او در طول زندگی حرفه‌ای خود، از جمله جوایز متعددی برای فیلم‌هایش دریافت کرد. امروزه جورج کلونی دارایی خالص ۵۰۰ میلیون دلاری است.

۵- رابرت دنیرو

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار
رابرت دنیرو بازیگری است که خیلی ها او را به خاطر کارهای گذشته و حالش دوست دارند. او در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی مانند «ملاقات با فاکرها»، «ملاقات با والدین»، «کارآموز»  بازی کرده است.

امروزه دارایی خالص رابرت دنیرو ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

۶- مل گیبسون

دارایی خالص: ۴۲۵ میلیون دلار
مل گیبسون کارگردان، تهیه کننده و بازیگر اهل نیویورک است. او به خاطر کارگردانی و بازی در فیلم هایی مانند مصائب مسیح، ما سرباز بودیم و شجاع دل که در سال ۱۹۹۵ جایزه اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرد، شهرت دارد.

تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص مل گیبسون تقریباً ۴۲۵ میلیون دلار تخمین زده می شود که او را در لیست ثروتمندترین بازیگران سال ۲۰۲۰ قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

 

۷-آدام سندلر

دارایی خالص: ۴۲۰ میلیون دلار
آدام سندلر بازیگر و تهیه کننده فیلم آمریکایی است که گاهی از او به عنوان یکی از پردرآمدترین هالیوود یاد می شود.

سندلر زمانی محبوب شد که یکی از فیلم‌هایش ۲۷۱ میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد. این فیلم آن را به پردرآمدترین فیلم سندلر تبدیل کرد.

امروز، دارایی خالص آدام سندلر ۴۲۰ میلیون دلار است که او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه کنندگان فیلم در هالیوود تبدیل می کند.

۸- آمیتاب باچان

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
آمیتاب باچان یکی از بزرگ ترین نام ها در صنعت فیلم هند است. ثروتی که او به دست می آورد او را به یکی از ثروتمندترین ستاره های بالیوود در تمام دوران تبدیل می کند.

۹- جک نیکلسون

دارایی خالص جک نیکلسون: ۴۰۰ میلیون دلار
جک نیکلسون تهیه کننده، نویسنده و بازیگر آمریکایی اهل نیویورک است. ما او را از فیلم های قاتل بچه گریه کن، کلاغ و درخشش می شناسیم. او با برخی از بهترین بازیگران تمام دوران همکاری داشته است.

نیکلسون با دارایی خالص شگفت انگیزش ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه هفتم این لیست قرار دارد.

۱۰-سیلوستر استالونه

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی است. او دو تا از بزرگترین فیلم های تاریخ را ساخت که نزدیک به ۴ میلیارد دلار درآمد داشتند. استالونه یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود است. همه ما او را با فیلم هایی از جمله راکی ​​و رمبو می شناسیم.

دارایی خالص سیلوستر استالونه تا سال ۲۰۲۱ حدود ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

ثروتمندترین بازیگران
ثروتمندترین بازیگران جهان

۱۱- آرنولد شوارتزنگر

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
آرنولد شوارتزنگر کار خود را به عنوان یک بدنساز حرفه ای آغاز کرد، ورزشی که در حال حاضر او نماد آن شده است . با این حال، پول بیشتری در صنعت فیلم به دست می‌آید و آرنی بوی آن را حس می‌کرد.

از سال ۲۰۲۱، دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر ۴۰۰ میلیون دلار است و او به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان تبدیل شده است. و همچنین ثروتمندترین بدنساز جهان.

۱۲- تام هنکس

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
تام هنکس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. قول میدهیم که همه تام هنکس را دوست دارند، درست است؟ و او برای اثبات آن پول دارد.

هنکس در فیلم های جهانی از جمله فارست گامپ، کد داوینچی و فرشته و شیاطین بازی کرده است. صداپیشگی او در نقش وودی در داستان اسباب بازی ۳ به این فیلم کمک کرد تا با ۱ میلیارد دلار در گیشه به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شود.

تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص تام هنکس ۴۰۰ میلیون دلار است.

۱۳- جکی چان

دارایی خالص: ۳۷۰ میلیون دلار
جکی چان بازیگر، تهیه کننده و کارگردان هنگ کنگی است. او کار خود را به عنوان بازیگر از پنج سالگی آغاز کرد. بازی های شگفت انگیز او ارزش خالص باورنکردنی را برای او به ارمغان آورده است.

از سال ۲۰۲۱، جکی چان دارایی خالص تقریباً ۳۷۰ میلیون دلاری ساخته است که او را در رتبه سیزدهم فهرست ثروتمندترین بازیگران جهان قرار می دهد.

۱۴- براک پیرس

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
براک پیرس یک بازیگر در فیلم های کودک و کارآفرین سابق آمریکایی است که اولین نقش بازیگری خود را به عنوان گوردون در «اردک‌های توانا» در سال ۱۹۹۲ انجام داد. در سال ۱۹۹۴، او در فیلم «مشکل کودک ۳: جوان عاشق» بازی کرد. او سال بعد در «سه آرزو» بازی کرد.

تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص براک پیرس تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار است.

۱۵- جنیفر لوپز

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
جنیفر لوپز خواننده، بازیگر، بازرگان و طراح مد آمریکایی است که یکی از بزرگترین نمادهای هالیوود است. فعالیت حرفه ای لوپز بیش از ۲۵ سال طول کشیده است و او در طول دوران حرفه ای خود در چندین فیلم از جمله “سلنا”، “برنامه ریز عروسی” و “هستلرها” بازی کرده است.

تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص جنیفر لوپز ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

۱۶- کلینت ایستوود

دارایی خالص: ۳۷۵ میلیون دلار
کلینت ایستوود کارگردان، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل سانفرانسیسکو است. او برای فیلم های نابخشوده (۱۹۹۲) و عزیزم میلیون دلاری (۲۰۰۴) برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان و تهیه کننده شد.

کلینت ایستوود تا سال ۲۰۲۱ دارایی خالص باورنکردنی ۳۷۵ میلیون دلاری داشته است که او را در رتبه شانزدهمین بازیگر ثروتمند جهان قرار می دهد.

ثروتمندترین بازیگران
ثروتمندترین بازیگران

۱۷- کیانو ریوز

دارایی خالص: ۳۶۰ میلیون دلار
کیانو چارلز ریوز بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نوازنده کانادایی است. او در فیلم های متعددی بازی کرد که در گیشه موفق شدند. اگرچه، احتمالاً او را با نام نئو از «ماتریکس» یا از «جان ویک» می‌شناسید.

از سال ۲۰۲۱، دارایی خالص کیانو ریوز ۳۶۰ میلیون دلار است، که او را در این فهرست امسال و در رده هفدهم قرار داده است.

۱۸- مایکل داگلاس

دارایی خالص: ۳۵۰ میلیون دلار
مایکل داگلاس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل نیوجرسی است. او به عنوان یکی از بزرگترین تاثیرگذاران در هالیوود شناخته شده است. او یکی از موفق ترین تهیه کنندگان دهه ۹۰ بود.

از این سال، دارایی خالص مایکل داگلاس تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار است. او هجدهمین بازیگر ثروتمند تمام دوران است.

۱۹-ویل اسمیت

دارایی خالص: ۳۵۰ میلیون دلار
ویل اسمیت بازیگر، تهیه کننده فیلم و رپر آمریکایی است. اسمیت قبل از ۲۰ سالگی یک میلیونر بود. ما ویل اسمیت را از فیلم های شاهزاده تازه بل ایر و مردان سیاه پوست می شناسیم.

اسمیت به دلیل شکستن سه رکورد برتر در ۲۴ ساعت در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

دارایی خالص ویل اسمیت تا سال ۲۰۲۱ ۳۵۰ میلیون دلار است که او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران صنعت سینما تبدیل می کند.

۲۰-ویکتوریا پرنسیپ

دارایی خالص: ۳۵۰ میلیون دلار
ویکتوریا پرنسیپال یک هنرپیشه، کارآفرین و نیکوکار آمریکایی است که در دوران کودکی کار خود را با حضور در تبلیغات تجاری آغاز کرد. در سال ۱۹۷۰، پرینسیپال در فیلمی به نام «زندگی و زمانه قاضی روی بین» ایفای نقش کرد.

از سال ۲۰۲۱، دارایی خالص ویکتوریا پرنسیپال تقریباً ۳۵۰ میلیون دلار است.

۲۱- مارک والبرگ

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار
مارک والبرگ بازیگر و مدل آمریکایی است و از بازیگران A-list محسوب می شود. والبرگ نه تنها یک بازیگر و مدل موفق است، بلکه یک تهیه‌کننده با سابقه است که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال HBO «Entourage» فعالیت کرده است.

تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص مارک والبرگ ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

ثروتمندترین بازیگران
ثروتمندترین بازیگران دنیا

۲۲- رابرت داونی جونیور

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار
رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی است. او به خاطر حرفه باورنکردنی خود به عنوان بازیگر شناخته شده است. او در سراسر جهان در فیلم هایی از جمله مرد آهنی، شرلوک هلمز و انتقام جویان بازی کرده است.فیلم های او بیش از میلیاردها در سراسر جهان فروخته است.

امروز رابرت داونی جونیور ثروت خالص ۳۰۰ میلیون دلاری را به دست آورده است و به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران در سراسر جهان شناخته می شود.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “ثروتمندترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۱

نمی دوستم که شاهر خان هم جز ثروت مندان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.