تکنیک جديد براي پوست کندن سیر

تکنیک جديد براي پوست کندن سیر

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”تکنیک جديد براي پوست کندن سیر” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

هر خانمی که آشپزی می‌کند می‌داند که کندن پوست سیر می‌تواند تا چه اندازه دشوار باشد. از طرفی این ماده غذایی به دلیل بوی بسیار تندی که دارد تا مدت‌ها پس از جدا کردن پوستش بوی خود را روی دست باقی می‌گذارد. در این مطلب کوتاه می‌خواهیم روش‌های آسان پوست کندن سیر را بگوییم.

یکی از روش‌های متداول

بسیاری از افراد برای جدا کردن پوست سیر چاقو را به صورت افقی روی آن قرار می دهند و با کف دست فشار متوسطی را به سیر وارد می‌کنند تا پوستش جدا شود.

راهکار پیشنهادی

یک راهکار ساده و خوب؛ برای این منظور فقط به چند حبه سیر نیاز دارید و یک دستگاه مایکروویو. در ابتدا حبه‌های سیر را درون یک کاسه کوچک بریزید و کاسه را برای مدت ۳۰ ثانیه درون مایکروویو قرار دهید.

بعد از شروع به کار مایکروویو صدایی شبیه به ترکیدن می‌شنوید (توجه کنید که مدت زمان انتخابی تان بیشتر از ۳۰ ثانیه نشود) و بعد سیر‌ها را از مایکروویو خارج کنید. پوست سیر‌ها کاملا جدا شده است.

دو نکته

۱-در این بافت سیر‌ها خیلی نرم می شود و بافت سفت قبلی را ندارد، در نتیجه دیگر امکان خرد کردن شان به روش قبلی وجود ندارد .
۲-عطر و طعم‌شان تا حدودی از بین می‌رود و تازگی قبل را ندارد. بنابراین اگر بافت سفت و سخت سیر را دوست دارید و حفظ عطر و طعم آن برای‌تان مهم است این کار را انجام ندهید چرا که بهترین روش همان استفاده از تیغه چاقو برای له کردن سیر است. در این صورت می‌توانید سیر را چند دور روی تخته بچرخانید تا پوستش کاملا جدا شود.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.