تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش

انجام تفریحات آبی کیش یکی از بهترین اقداماتی است که می توانید در طول سفر خود به این جزیره زیبا انجام دهید. این تفریحات بسیار متنوع بوده و هیجان زیادی دارند. در واقع مانند مراکز تفریحی کیش هیچ کجای ایران پیدا نخواهید کرد. به این ترتیب اگر به این جزیره جذاب سفر می کنید؛ حتما سراغ تفریحات آبی آن بروید.

تنوع تفریحات آبی کیش بالاست و هر کدام هیجان خاص خود را دارند. تا جایی که می توانید از این تفریحات آبی استفاده کنید و چیزی را از دست ندهید. پاراسل، شاتل و غواصی در آب های شفاف و درخشنده جزیره برخی از تفریحات آبی کیش محسوب می شوند که محبوبیت زیادی دارند. موارد دیگری همچون اسکوتر غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، بنانا، فلای بورد و … نیز از دیگر تفریحات آبی کیش هستند. با توجه به شرایط و سلیقه خود تفریحات مناسبی برای خود برگزینید و لحظات تکرار نشدنی و جذابی را برای خود رقم بزنید.

رزرو تفریحات آبی کیش

بهتر است تفریحات مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید؛ چرا که این مراکز تفریحی بسیار پرطرفدار هستند و ممکن است هر روز جای خالی نداشته باشند. شما می توانید به راحتی تفریحاتی که دوست دارید را در وب سایت کیش تاپ رزرو کنید. امکان رزرو جنگ های شبانه، کنسرت ها و … نیز در این وب سایت وجود دارد. جنگ های شبانه و کنسرت های جذاب کیش را اصلا از دست ندهید. در مجموع کیش تاپ بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد و امکانات ویژه ای در اختیار شما می گذارد. این وب سایت با حذف واسطه و دلال های گردشگری کمترین قیمت ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد. به این ترتیب رزرواسیون تفریحات آبی خود را از طریق کیش تاپ انجام دهید. در ادامه نیز همراه ما باشید تا درباره برخی از تفریحات آبی کیش که محبوبیت زیادی دارند؛ اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

غواصی در کیش

غواصی کیش یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید تجربه کنید. غواصی در آب های درخشان و شفاف کیش تجربه بی نظیری بوده و لحظات فوق العاده ای را برای شما رقم می زند. برای غواصی نیازی نیست که شنا کردن بلد باشید یا مهارت خاصی بیاموزید. تنها ۴۰ دقیقه پیش از غواصی در مراکز تفریحی به شما مهارت های لازم آموزش داده می شود. نگران نباشید این فعالیت برای شما خطری نخواهد داشت. کلوپ های غواصی تمام امکانات و لوازم های لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا مشکلی پیش نیاید و شما بتوانید نهایت لذت را ببرید. کلوپ های غواصی در سواحل مرجانی  واقع شده اند؛ بنابراین منظره بسیار زیبایی در زیر آب خواهید داشت. این موقعیت را از دست ندهید و حتما غواصی کیش را تجربه کنید.

غواصی یکی از تفریحات آبی کیش
غواصی یکی از تفریحات آبی کیش

برای رزرو غواصی در کیش حتما از وب سایت کیش تاپ کمک بگیرید. البته این وب سایت رزرواسیون غواصی vip در کیش را نیز انجام می دهد. مدت زمان غواصی vip بیشتر است و امکانات بیشتری دارد. برای مثال در این نوع غواصی خدماتی همچون ترانسفر رفت و برگشت یا فیلم برداری و عکس برداری، رایگان است. در مجموع با توجه به بودجه خود یکی از انواع تفریحات غواصی مانند را رزرو کنید تا با دنیای زیر آب آشنا بشوید.

پاراسل کیش

پاراسل کیش یکی دیگر از تفریحات آبی جذاب این جزیره محسوب می شود. با پاراسل شما حدودا ۱ ساعت قایق سواری و حدودا ۵ دقیقه پرواز می کنید. در واقع این فعالیت ترکیبی از قایق سواری و پرواز بر روی آب است. شما پس از قایق سواری، روی چتر مخصوص پاراسل می نشینید و با باز شدن طناب های این چتر بر روی آب های زیبای جزیره پرواز می کنید. توجه داشته باشید که این چتر تنها ۵۰۰ متر از سطح دریا بالاتر میرود و حداقل ارتفاع آن ۱۵۰ متر است. پاراسل سواری تجربه شیرینی است که هر جایی ارائه نمی شود. بر همین اساس هنگام سفر به کیش حتما برای خود و عزیزان خود بلیط پاراسل رزرو کنید. خوشبختانه پاراسل یکی از تفریحاتی است که قیمت بالایی ندارد و همه می توانند بلیط آن را تهیه کنند.

رزرو پاراسل کیش خود را حتما از وب سایت کیش تاپ انجام دهید تا با قیمتی مناسب بلیط های خود را تهیه کرده باشید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ قیمت هایی که این وب سایت ارائه میدهد بسیار پایین است. در کیش تاپ می توانید ماه، روز و سانس مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی پیش از سفر بلیط های پاراسل خود را در دست داشته باشید. البته برای ارائه خدمات بهتر حتما قبل از رفتن به این مراکز تفریحی حتما با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

پاراسل یکی از تفریحات آبی کیش
پاراسل یکی از تفریحات آبی کیش

شاتل کیش

در بین تمامی این موارد شاتل کیش ارزان ترین تفریح آبی محسوب می شود. هر چند تمامی تفریحات آبی کیش قیمت مناسب و معقولی دارند. در شاتل سواری شما روی یک تیوب می نشینید و قایقی با سرعت زیاد شما را روی آب می کشد. شاتل نسبت به غواصی و پاراسل هیجان بیشتری دارد و مهیج تر است. مدت زمان این بازی حدودا ۱۵ دقیقه است و ۲ تا ۴ نفر ظرفیت دارد. البته اگر مشکلاتی همچون دیسک کمر یا دیسک گردن دارید؛ انجام این بازی به شما توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که امکان عکاسی و فیلم برداری در حین شاتل سواری وجود دارد.

شاتل یکی از تفریحات آبی کیش
شاتل یکی از تفریحات آبی کیش

در مجموع بلیط های خود را از وب سایت های معتبری همچون کیش تاپ تهیه کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. خوشبختانه رزرو شاتل کیش نیز در وبسایت کیش تاپ انجام می شود.  سایت های معتبری مانند کیش تاپ حتی پس از رزرو بلیط نیز خدمات گوناگونی به شما ارائه می دهند. به این ترتیب برای رزرو انواع تفریحات آبی خود در کیش از وب سایت کیش تاپ استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که رزرو فعالیت های دیگری همچون سافاری، جنگ، کنسرت، ماساژ و … نیز از طریق این وب سایت امکان پذیر است. حتما تمام خدمات و محصولات کیش تاپ را بررسی کنید و با توجه به سلیقه خود بهترین تفریحات برای خود برگزینید. در آخر نیز امید است فعالیت هایی همچون غواصی، شاتل یا پاراسل را تجربه کنید و لحظات شیرینی را برای خود رقم بزنید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.