بهترین گل ها برای هدیه دادن به دوستان

بهترین گل برای هدیه دادن به دوستان

کدام انواع گل ها برای هدیه به دوست انتخاب خوبی هستند؟گل ها نماد تبریک، تحسین، شادی، موفقیت، احترام، سخت کوشی، عشق، اشتیاق و موفقیت هستند. هنگام هدیه دادن به یک دوست در زندگی خود به این گل ها توجه کنید.

۱) گل رز

گل رز که همیشه مورد علاقه برای هدیه در دسته گل ها و چیدمان است، افزودنی عالی برای هدایای گل برای دوستان است. البته رنگ های مختلف معانی مختلفی دارند. برای یک هدیه دوستانه، گل رز زرد یک انتخاب عالی است، زیرا آنها نماد دوستی، شادی و خوشبختی هستند. آنها همچنین دارای معنای خاصی هستند که با احیای مجدد دوستی های قدیمی مرتبط است، و اگر با کسی ارتباط برقرار کرده اید، آنها را انتخاب خوبی می کند.

رزهای مرجانی و صورتی نیز نشانگر دوستی هستند. در زبان گلها، رزهای صورتی نیز نشانه تحسین و قدردانی هستند. گل رز سفید یکی دیگر از انتخاب های عالی است، زیرا آنها معنای نمادین دوستی نیز دارند. رزهای زرد، صورتی و سفید با هم قدردانی از دوستی شما و همچنین شادی و شادی را نشان می دهند. به علاوه، گل رز رایحه ای دوست داشتنی را به هر دسته گل یا چیدمانی اضافه می کند.

 

 

 

۲) گل داوودی

هدیه دادن گل داوودی پیامی از مثبت بودن می فرستد. این گل‌های زیبا نماد شادی، اعتماد و امید به آینده هستند، همه احساسات فوق‌العاده‌ای که به یک دوست می‌دهند. گل های داوودی زرد معنای بیشتری از جشن دارند، شکوفه های سبز نشانه خوش شانسی و سلامتی هستند و شکوفه های پرتقال نشان دهنده شادی و شادی هستند.

گل های داوودی بنفش پیامی از آرزوهای خوب می فرستند، و آنها را به انتخاب خوبی برای دوستی که احساس بیماری یا ناراحتی می کند تبدیل می کند. در زادگاه خود در شرق آسیا، گل ها اغلب نماد شادی هستند. ژاپن حتی یک روز ملی گل داودی دارد که به معنای جشنواره شادی است.

۳) آفتابگردان

آفتابگردان شادی و نور را به هر اتاقی می آورد. از آنجایی که زرد رنگ جهانی دوستی است، این شکوفه های شاد یک انتخاب طبیعی برای هدیه دوستی است. به زبان گل‌ها، گل‌های آفتابگردان پیامی از پرستش و وفاداری می‌فرستند.

آفتابگردان‌ها شکوفه‌های خود را می‌چرخانند تا خورشید را در مسیر روزانه‌اش از شرق به غرب دنبال کنند، پدیده‌ای که زمانی از طریق پیوندی به اساطیر یونان توضیح داده شد. خدای خورشید آپولو عاشق لوکوتو بود، اما پدرش او را قبول نکرد و او را زنده به گور کرد تا آپولو را دور نگه دارد. آپولو او را به گل آفتابگردان تبدیل کرد. هر روز، لوکوتو روی (گل) خود را می چرخاند تا آپولو را در حال مسابقه با ارابه آفتابی خود در آسمان تماشا کند.

۴) لاله ها

گل لاله بهار با شادی و تجدید همراه است. به خصوص لاله های صورتی و زرد پیامی از محبت و آرزوهای خوب می فرستند. این شکوفه های زیبا را به دسته گل دوستی که در بهار داده می شود اضافه کنید تا پیامی برای شما ارسال شود که به آن اهمیت می دهید.

برای هدیه دوستی طولانی مدت، پیازهای لاله صورتی یا زرد را که در ظرفی کاشته شده اند، در نظر بگیرید. گل های دوست داشتنی دوست شما را به یاد محبت و تفکر شما می اندازند که بهار فرا می رسد.

۵) نرگس

نرگس یک گل دیگر بهاری، نرگس شاد، پیامی شاد از شادی، تجدید و شروع تازه می فرستد. برای ویکتوریایی ها، هدیه نرگس به این معنی است که شما به گیرنده احترام زیادی قائل هستید.

نرگس ها را به دسته گل دوستی بهاری اضافه کنید تا پیام های گرم مراقبت و محبت را ارسال کنید. مانند گل لاله، شما همچنین می توانید پیازهای آفتابی نرگس را که در یک ظرف دوست داشتنی کاشته شده اند، هدیه دهید.

۶) زنبق

زنبق باشکوه در رنگ های مختلف شکوفا می شود و به راحتی می توانید رنگین کمانی از رنگ ها را به دوست خود بدهید. نماد عنبیه به هدیه شما معنا می بخشد. در زبان گل ها، زنبق نماد اعتماد، امید، شجاعت و خرد است.

هدیه ای از شکوفه های زنبق به دوست شما می گوید که دوستان آنها برای شما ارزش زیادی دارند. همچنین می تواند پیام اعتماد را منتقل کند و به دوست شما بفهماند که شما خرد او را تحسین می کنید. زنبق بنفش، به ویژه، نشان دهنده خرد است، در حالی که گل های زنبق زرد پیام امید و تحسین را ارسال می کنند.

نحوه رشد و مراقبت از بامبو طلایی در داخل خانه

۷) آلسترومریا

آیا یک دوست بسیار خاص در زندگی خود دارید؟ سوسن پرو یا آلسترومریا راهی عالی برای یادآوری پیوند عمیق شماست. این شکوفه های زیبا نمادی از قدرت و فداکاری است و به دوستتان اطلاع دهید که چقدر برای شما مهم هستند.

این نیلوفرهای چشم نواز به لطف شکوفه های صاف و رنگ های روشنشان، حال و هوای مثبتی دارند. همچنین در چیدمان دسته گل مدت زیادی دوام می آورند. آلسترومریای نارنجی را برای ارسال پیام شادی و هیجان، صورتی برای عشق افلاطونی، سفید را برای احترام، سبز را برای قدردانی و زرد را برای امید و گرما انتخاب کنید.

۸) زینیا

 این گل های رنگارنگ به دوستان دوردست شما اطلاع می دهند که به آنها فکر می کنید. زرد را برای دوستی، سبز را برای شروع جدید، نارنجی را برای موفقیت و صورتی را برای عشق و علاقه غیر عاشقانه انتخاب کنید.

آنها همچنین برای محبت پایدار، یکی دیگر از احساسات شگفت انگیز برای روشن کردن روز یک دوست هستند. بهتر از همه، زینیاهای بریده شده هنگام برش تازه و زیبا می مانند، بنابراین دوست شما برای مدت طولانی به شما یادآوری می کند که چقدر به آن اهمیت می دهید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.