بهترین هتل‌های گروه جهانگردی و ایرانگردی کدام است؟

مجموعه ایرانگردی و جهانگردی از سال ۱۳۷۹ به منظور جذب گردشگر در داخل و خارج ایران کار خود را آغاز کرد. از این رو فعالیت‌های زیادی همچون برگزاری تور، احداث رستوران‌های شهری و بین شهری و سرمایه‌گذاری شکل گرفته است. از همه مهم‌تر احداث اولین و بزرگ‌ترین زنجیره خدمات اقامت با نام گروه هتل‌های جهانگردی و ایرانگردی است. هتل‌هایی متناسب با افراد و سلیقه‌های مختلف در سرتاسر نقاط کشور تدارک دیده شده است. در این مطلب قصد داریم سه مورد از هتل‌های این مجموعه که مسافران از آن‌ها رضایت داشته‌اند را به شما معرفی کنیم.

هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۸۹ جهت بهبود خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با ۳۸ واحد اتاق و ۲ واحد سوئیت مشغول پذیرایی از میهمانان است. اتاق‌ها به صورت دو تخته و سه تخته و سوئیت‌ها هم سه تخته و چهارتخته هستند.

از مهمترین خدمات و امکانات رفاهی این هتل سه ستاره می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، آنتن مرکزی، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، خشکشویی، سالن همایش، اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ اشاره کرد.

این هتل زیبا با موقعیت مکانی مناسب خود در مرکز شهر دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی همچون آتشکده زرتشتیان، موزه آیینه و روشنایی، باغ دولت آباد، خانه لاری‌ها، آبشار دره گاهان و… دارد.

رزرو هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی ارومیه با چهار ستاره و قدمتی طولانی از سال ۱۳۵۴ در حال فعالیت است. این هتل با سابقه جهت ارتقا کیفیت امکانات و خدمات خود در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. ۷۴ واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت دو تخته در این هتل قابل رزرو هستند. هم‌چنین شما می‌توانید تخت اضافه هم در اتاق‌ها جداگانه رزرو نمایید.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، تلفن، اینترنت ، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، تهویه مطبوع، خشکشویی، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق غرب کشور و در ٤٠ کیلومتری دریاچه ارومیه قرار گرفته است. میهمانان هتل به سادگی می‌توانند به اماکن دیدنی این شهر نظیر کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر و بنای تاریخی سه گنبد بروند.

رزرو هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا هم قدمتی طولانی دارد و از سال ۱۳۵۴ در شمال غربی گیلان بین کوه‌های جنگلی تالش و دریای خزر، مشغول پذیرایی از میهمانان است. این هتل دو طبقه در سال ۱۳۹۴ جهت رفاه حال بیشتر میهمانان مورد بازسازی قرار گرفته است. ۴۰ واحد اقامتی این مجموعه در قالب اتاق دو تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته قابلیت رزرو دارند.

لابی، رستوران، صندوق امانات، اینترنت در لابی، خود پرداز، فضای سبز، تلفن، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی، تلوزیون، یخچال، ماهواره، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و… از مهم‌ترین امکانات این هتل سه ستاره است. هم‌چنین می‌توانید به آسانی به دریاچه استیل، پناهگاه حیات وحش لوندویل و تله‌کابین حیران دسترسی پیدا کرده و یک سفر لذت‌بخش را تجربه کنید.

چگونه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی را رزرو کنید؟

این روزها بهترین و منطقی‌ترین روش برای انتخاب هتل، مراجعه به سایت‌های اینترنتی رزرو هتل است. زیرا این فرصت را به دست می‌آورید تا مشخصات کامل هتل‌ها را بررسی و مقایسه نمایید. برای نمونه سایت جااینجاس در صفحه هر هتل آدرس، موقعیت مکانی هتل در نقشه، تعیین میزان فاصله از نقاط گردشگری مهم، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین و… را در اختیار شما می‌گذارد. هم‌چنین نظر مسافرین قبلی هم جهت تصمیم‌گیری بهتر وجود دارد. از سوی دیگر فرآیند رزرو کاملا آنلاین است و در زمان شما صرفه‌جویی بزرگی می‌شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.jainjas.com  مراجعه کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.