آسان ترین راه مهاجرت به امارات چیست؟

امارات یکی از کشورهای مهم در حوزه خلیج فارس است که با ویژگی‌های خاصی که دارد، توانسته است به یک مقصد نهایی برای مهاجرت تبدیل شود. دبی، پایتخت تجاری امارات، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین شهرهایی است که سالیانه توریست‌های زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. همچنین، بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که این شهر، باتوجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد، به‌زودی به‌عنوان نیویورک خاورمیانه شناخته می‌شود و می‌تواند رشد اقتصادی بی‌شماری را در خاورمیانه جاری سازد؛ اما اکنون سوال این است که آسان ترین راه مهاجرت به امارات برای ایرانیان چیست؟!

آیا دریافت اقامت دبی با خرید ملک امکان‌پذیر است؟

زمانی که سوال آسانترین راه مهاجرت به امارات برای ایرانیان مطرح می‌شود، برخی از افراد به اقامت دبی با خرید ملک اشاره می‌کنند. بهتر است بدانید خرید ملک گزینه خوبی برای مهاجرت به امارات است؛ اما این امر بدین معنا نیست که اقامت دبی با خرید ملک امکان‌پذیر است. در واقع، زمانی که سند خرید ملک به دولت امارات تحویل داده می‌شود، درصورتی‌که تمامی موارد مورد تایید دولت باشد، اول ویزا ۶ ماهه و پس از آن ویزا ۲ ساله را به فرد می‌دهد. همین امر باعث می‌شود که افراد به مدت دو سال نیاز به تمدید ویزای خود نداشته باشند.

آیا پس از دریافت اقامت دبی با خرید ملک می‌توانم کار کنم؟

یکی از مواردی که دررابطه‌با آسان ترین راه مهاجرت به امارات و دریافت اقامت دبی با خرید ملک باید به آن اشاره کنیم، این موضوع است که با این روش تنها ویزا اقامت موقت به فرد داده می‌شود؛ اما با این ویزا فرد اجازه کار ندارد و باید به‌صورت جداگانه برای کار درخواست ویزا کند. بهتر است بدانید زمانی که در دبی حضور دارید، ویزای کاری ساده‌تر به شما تعلق می‌گیرد؛ زیرا دریافت ویزای کاری منوط به دریافت درخواست از طرف کارفرماست.

باتوجه به این مسئله که شما در امارات هستید، می‌توانید به‌صورت حضوری سر کارهای مختلف بروید و توانایی‌های خود را به کارفرما نشان دهید. در نتیجه، زودتر درخواست را از کارفرما دریافت می‌کنید و می‌توانید آن را به دولت امارات بدهید و پس از آن، ویزای کار به شما داده می‌شود. روند طی کردن دریافت ویزای کار برای کسانی که در امارات هستند، بسیار ساده‌تر از کسانی است که در خارج از امارات هستند.

شرایط دریافت اقامت دبی با خرید ملک چیست؟

برای اینکه بتوانید آسان ترین روش مهاجرت به امارات را از طریق خرید ملک در دبی در نظر بگیرید، باید واجد شرایط باشید. دولت امارات برای دریافت اقامت دبی با خرید ملک، شرایط خاصی را در نظر گرفته است. یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد باید به آن توجه داشته باشند، مبلغ ملک است. ملک خریداری شده باید حداقل یک میلیون درهم باشد. این ملک باید قیمت اولیه‌اش این مبلغ باشد و املاکی که اکنون قیمت آن‌ها به یک میلیون درهم رسیده است، قابل قبول نیستند. همچنین، در زمان درخواست اقامت سند ملک، نباید در وثیقه هیچ صندوقی باشد. اگر چندین نفر در خرید خانه سهیم هستند، سهم هر فردی که برای دریافت اقامت درخواست می‌دهد، باید حداقل یک میلیون درهم باشد.

بهتر است بدانید املاکی که در این رده قرار دارند، معمولا در قسمت‌های گران‌قیمت امارات هستند و شما باید هزینه شارژ ساختمان را که به‌صورت سالیانه پرداخت می‌شود، در نظر داشته باشید. باتوجه به این مسئله توصیه می‌شود برای خرید ملک شتاب‌زده عمل نکنید و تمامی موارد را مدنظر قرار دهید. مشورت با کارشناسان و کسانی که از این طریق اقدام کرده‌اند، می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای خرید خانه در دبی چیست؟

خرید خانه در بی به‌عنوان آسان ترین راه مهاجرت به امارات، مزایای زیادی را برای افراد به همراه دارد. البته باید بدانید این کار ممکن است با معایبی نیز همراه باشد. عاقلانه‌ترین کار این است که افراد مزایا و معایب خرید خانه را در کنار یکدیگر قرار دهند و سپس، باتوجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنند.

ورود به دنیای تجاری قوی

یکی از مهم‌ترین مزایایی که با خرید ملک و دریافت اقامت موقت امارات به آن دست پیدا می‌کنید، ورود به دنیای تجاری قوی است. امارت به‌ویژه شهر دبی، دارای اقتصاد بسیار قوی است. اگر به بررسی تاریخچه این شهر بپردازید، متوجه می‌شوید چندین دهه است کشورهای بزرگ و قدرتمند دنیا در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند و در تلاش هستند تا کسب‌وکار خود را به حوزه خلیج فارس گسترش دهند.

به همین دلیل، زمانی که وارد امارات می‌شوید، می‌توانید با شرکت‌های بزرگ در ارتباط باشید و همین امر شما را برای ورود به کشورهای دیگر آماده می‌کند و می‌توانید در آنجا نیز رشد کنید و قابلیت‌های خود را به چالش بکشید. به همین دلیل، با آسان ترین راه مهاجرت به امارات به این کشور بروید و زندگی جدید را تجربه کنید.

تجربه زندگی مدرنیته

یکی دیگر از مواردی که با زندگی در امارات به آن دست پیدا می‌کنید، زندگی مدرن است. بهتر است بدانید باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که در این کشور انجام شده، امارات دارای آپارتمان‌های لوکسی است و سطح زندگی در این کشور بسیار بالاست. کسانی که به زندگی لوکس اهمیت می‌دهند و می‌خواهند دریچه جدیدی از زندگی مدرن را تجربه کنند، باید به این کشور بروند و مدل زندگی خود را به چالش بکشند. تغییر محیط زندگی می‌تواند شرایط فکری را نیز تغییر دهد.

برای خرید ملک در دبی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم به آسان ترین راه مهاجرت به امارات از طریق اقامت دبی با خرید ملک بپردازیم و اطلاعات مناسبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید، با خرید ملک می‌توانید اقامت موقت دریافت کنید؛ اما دریافت ویزای کار برای شما ساده‌تر خواهد بود و این مسئله به رشد شما کمک خواهد کرد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید ملک در دبی هستید، می‌توانید به سایت dxboffplan مراجعه کنید. در این سایت، می‌توانید در بخش‌های مختلف امارات به جستجو بپردازید و ملک مورد نظر خود را پیدا کنید و پس از آن می‌توانید برای خرید ملک اقدام کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.