بهترین مارک دستگاه جوش کدام است؟ (راهنمای خرید)

به یاد داشته باشید که برای جوشکاری به مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات نیاز دارید، مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات این جوشکاری لباس کار، الکترود جوش، دستکش کار و کلاه یا ماسک جوشکاری است که یکی از مهم ترین تجهیزات است. دستگاه جوش است.

امروزه در سرتاسر دنیا می توان انواع دستگاه های جوشکاری را مشاهده کرد که هر کدام با نوع خاصی سازگار بوده و ویژگی منحصر به فردی دارند.

کاربران اغلب ترجیح می دهند دستگاهی با ابعاد کوچک، با قدرت و جریان بالا خریداری کنند تا بتوان آن را جابجا کرد و از آن استفاده کرد. در ادامه شما را با بهترین دستگاه جوش و اینورتر جوش ایرانی آشنا می کنیم.

دستگاه جوش

جوشکاری چیست؟

جوشکاری فرآیندی است که برای اتصال موادی مانند فلزات یا ترموپلاستیک ها به یکدیگر استفاده می شود. روش های مختلفی برای اتصال فلزات با دمای پایین مانند جوشکاری یا متالورژی وجود دارد. زیرا نمی توانند فلز پایه را ذوب کنند.

قسمتی که در حین جوشکاری ذوب می شود و به فلز پرکننده می پیوندد معمولاً از خود فلز پایه قوی تر است. همچنین می توان از فشار و حرارت برای جوشکاری استفاده کرد.

دستگاه جوش چیست؟

دستگاه جوش یک ابزار الکتریکی است که فلزات و ترموپلاستیک ها را با استفاده از فرآیند جوشکاری به یکدیگر متصل می کند. فرآیند یک دستگاه جوش انرژی الکتریکی را در فرآیند جوشکاری به گرما تبدیل می کند.

این با ذوب و ادغام به پایان می رسد. برخی از دستگاه های جوشکاری به صورت دستی کار می کنند. برخی از دستگاه های جوش توسط رایانه کنترل می شوند و چندین کار را همزمان انجام می دهند. جوشکارها معمولا از جریان متناوب استفاده می کنند.

بهترین مارک دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری

بهترین مارک دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری

مارک رونیکس

در سال های نه چندان دور بازار تجهیزات در اختیار گروه های بزرگی بود که قیمت های بالایی در کنار کیفیت داشتند. از طرفی تجهیزات ارزان قیمت بسیار ارزان بود و نمی توانست پاسخگوی نیاز بازار و مشتریان باشد. به همین دلیل است که برند رونیکس برای تولید تجهیزات مقرون به صرفه با کارایی و دوام خوب پس از فروش وارد این عرصه شده است.

این برند توانسته است خیلی سریع در سطح بین المللی مطرح شود و عدالت و خدمت به مشتریان را سرلوحه خود قرار دهد به طوری که امروزه در بیش از ۴۸ کشور جهان فعالیت می کند و برند آن در ایران، آلمان، مادرید، اسپانیا و چندین نفر دیگر کشور دیگری قانونی است، ثبت نام انجام شده است

در حال حاضر رونیکس دارای بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول می باشد که بر اساس اصول ۵۰۰ کشور سازنده معروف در تایوان، آلمان، چین و … تولید می شود. یکی از بهترین دستگاه های جوش ایرانی است.

مارک صبا

شرکت طراحی مهندسی صبا الکتریک سپاهان به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات جوش و برش در کشور و مسلط و ارتباط خوب با صنایع پیشرو کشور توانسته است ۵ مقام طراحی در زمینه فناوری اینورتر کسب کند. محصولات با کلمه “صداقت”. اعتقاد صادقانه ما به ارائه هنر “این دانش را تقویت می کند.”

این مجموعه ها با استفاده از آخرین فناوری های روز، با استفاده از پیشرفته ترین مواد، تحقیق و توسعه و تولید، کنترل کیفیت قطعات و محصولات با بالاترین کیفیت، مجموعه های قابل اعتمادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. صبا الکتریک یکی از پرفروش ترین برندهای دستگاه جوش و اینورتر در ایران می باشد.

مارک ادون

برند ادون ساخت کشور چین است و یکی از ارزان ترین دستگاه های الکترونیکی و یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در ایران می باشد. دلیل این امر تفاوت کیفیت و قیمت سلاح های عرضه شده به بازار ایران پس از تحریم است که منجر به کمبود سلاح های خوب در ازای افزایش قیمت می شود.

در حال حاضر ابزارهای آدون به ویژه ابزار الکترونیکی آدون توانسته اند بازار مناسبی را برای خود در ایران ایجاد کنند، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت مناسب و امکانات متنوعی برخوردار هستند.

مارک ایران ترانس

برند ایران ترانس یک برند ایرانی است و در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و کار این شرکت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های برش و جوش بوده و توانسته محصولاتی با کیفیت بالا تولید و به فروش برساند.

شرکت ایران ترانس در سال ۱۳۵۷ اقدام به ساخت دستگاه های جوشکاری مانند یکسو کننده، جوش MIG، تیغ، تیغه و برش پلاسما کرد و فعالیت خود را در این زمینه گسترش داد. اکنون این برند توانسته بهترین جایگاه را در صنعت جوشکاری در ایران پیدا کند. توجه داشته باشید که تمامی محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده می باشد.

مارک آروا

اینورتر برند آروا یکی از بهترین محصولات صنعتی ایران است که پشت سر راه اندازی این برند در کشورمان بیش از ۳۰ سال تلاش مستمر کارشناسان صادق در ایران وجود دارد که چالش برانگیز است. برای یک شرکت نوپا مانند این، این برند که تنها چهار سال از عمرش می گذرد، باعث افتخار و سپاسگزاری است.

شرکت آروا در سال ۱۳۹۲ تولید محصولات صنعتی را با تکیه بر تولید تجهیزات صنعتی باکیفیت با در نظر گرفتن روندهای جهانی و با استفاده از این استانداردها و قیمت و خدمات مناسب آغاز کرد. دستگاه های جوش آروا یکی از بهترین ها هستند.

نکاتی که هنگام خرید دستگاه جوش باید در نظر بگیرید

خرید دستگاه جوش

اندازه دستگاه جوش

بسته به اندازه قطعات فلزی داخل موتور و قدرت فعلی، دستگاه جوش دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی است که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را مشخص کنید. اگر شغل شما به گونه ای است که مجبور هستید همیشه دستگاه را حمل کنید، دستگاه های سبک وزن برای شما مناسب هستند.

قیمت دستگاه

قیمت نقش مهمی در تصمیم گیری شما دارد، در واقع قیمت می تواند تاثیر زیادی در تصمیم شما داشته باشد. ابتدا مقدار بودجه را مشخص کنید، پس از اطلاع از میزان بودجه، نمونه های بیشتری از انتخاب حذف خواهند شد.

طول سیم برق

به طول سیم برق این دستگاه دقت کنید اگر خیلی کوتاه باشد برای هر کاری به سیم دست نیاز دارید و اگر زیاد باشد همیشه جمع آوری آن زمان زیادی از شما می گیرد.جنس انبر و کابل

کیفیت اقلام همراه

ابزار انبر و نوع کابل آن از مواردی است که باید در نظر بگیرید. اگر مواد فلزی جوش خیلی ضعیف باشد، اگر به طور تصادفی از دست شما بیفتد، بی فایده خواهد بود و در صورت ضعیف بودن کابل، باید پس از چندین بار استفاده از دستگاه، آن را تعویض کنید.

میزان جریان ورودی

حداکثر جریان مورد نیاز برای تجهیزات اینورتر حدود ۱۰ تا ۱۸ آمپر است، اما برای تجهیزات معمولی چیزی بالاتر از ۲۵ آمپر مورد نیاز است که می تواند به سیم کشی آسیب برساند. پس آمپر دستگاه را چک کنید.

ضمانت نامه ای پس از فروش

بهتر است برای خرید نمونه هایی که دارای گارانتی هستند، شرکت تضمینی برای مرغوب بودن آن نمی دهد، پس داشتن گارانتی می تواند دلیلی بر کیفیت بالای محصول باشد.

برای خرید اینترنتی انواع دستگاه جوش و لوازم جانبی جوشکاری میتوانید به دسته بندی ابزارهای جوشکاری ابزار فروشی بیک نیک مراجعه کنید باتشکر

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.