برای جلوگیری از شکست مالی چه کاری می توانید انجام دهید؟

تبدیل شدن به بهترین نسخه مالی از خود می تواند بسیار سخت تر از آن چیزی باشد که اکثر مردم تصور می کنند. بر اساس مطالعه‌ای که توسط دانشگاه اسکرانتون انجام شد، ۹۲ درصد از آمریکایی‌ها به اهدافی که برای خود تعیین می‌کنند (مالی و غیره) نمی‌رسند. این درصد عظیمی از مردم هستند که نمی توانند نتایجی را که می خواهند کسب کنند.بنابراین، برای جلوگیری از شکست مالی چه کاری می توانید انجام دهید؟ شاید اولین قدم برای گرفتار نشدن در شکست مالی شناسایی موانعی باشد که بین شما و نسخه موفقیت مالی شما وجود دارد.

راه های طلایی برای جلوگیری از شکست مالی

راه های طلایی برای جلوگیری از شکست مالی

داشتن باورهای درست مالی

گاهی اوقات باورهای پولی ما برای ما واضح است، اما در بسیاری از موارد، این باورهای پولی می‌تواند نیروی ناخودآگاهی باشد که تصمیمات مالی ما را بدون اینکه متوجه باشیم، هدایت می‌کند. آیا شما فردی هستید که احساس می کنید لیاقت داشتن پول کافی را ندارید؟ یا فکر نمی کنید به دلیل نداشتن زمان یا مهارت های مناسب می توانید درآمد بیشتری کسب کنید؟ اگر چنین است، این به تنهایی می‌تواند توانایی شما را برای ایجاد ثروت حتی قبل از شروع تلاش خراب کند. مطالب مرتبط: چگونه ذهنیت پولی خود را تقویت کنیم.

اهداف مشخص مالی داشته باشید

وقتی نوبت به اهداف مالی می رسد، می توانید در چرخه بی پایان نامشخص بودن قرار بگیرید. گفتن جملاتی مانند «من می‌خواهم پول بیشتری به دست بیاورم» یا «می‌خواهم بدهی را پرداخت کنم» یک نقطه شروع عالی است، اما به اندازه کافی مشخص نیست که اقدامات مناسب برای دستیابی به نتایج واقعی را تحریک کند. به طور خاص چقدر پول بیشتری می خواهید به دست آورید؟ ۱۰۰ دلار بیشتر در ماه یا ۴۰۰۰۰ دلار بیشتر در سال؟ و چرا؟ روشن شدن اهداف مالی شما و هدفی که آنها در زندگی شما خدمت می کنند می تواند تغییر لازم را از رویاهای “پای در آسمان” به نتایج قابل دستیابی ایجاد کند. مطالب مرتبط: اهداف مالی شما چه چیزی را درباره شما آشکار می کند

نداشتن بدهی راهی مطمئن برای جلوگیری از شکست مالی

هیچ چیز مانند بدهی نمی تواند پیشرفت مالی شما را متوقف یا از مسیر خارج کند. حتی با درآمد بالا، غلبه بر چرخه فلج کننده بدهی می تواند یکی از بزرگترین چالش ها در زندگی مالی شما باشد. خبر خوب این است که سفر مالی شما نباید به بدهی ختم شود. با ابزار، دانش و رفتار مناسب، می توانید این سد مالی را برای همیشه از سر راه خود بردارید.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “۱۳ اشتباه در کسب و کار که باید از آنها اجتناب کنید” را نیز مطالعه بفرمایید.      

اهمال کاری نکنید

منتظر ماندن بیش از حد برای شروع کار به سمت اهداف مالی و ایجاد ثروت، عامل بزرگی در شکست مالی است. برای زنان، این مانع توسط صنعت مالی تشدید می‌شود که عمدتاً به مردان خدمت می‌کند تا منابع آموزشی را به زنانی که ترجیح می‌دهند و می‌توانند بر اساس آن عمل کنند.

برای فرار از شکست مالی شجاعانه رفتار کنید

ترس یک احساس قدرتمند است و می تواند توانایی شما را برای عمل معقول فلج کند. وقتی ترس از شکست بر زندگی مالی شما حاکم است،این قدرت را دارد که شما را به نتایج ضعیف با پولتان دستبند کند. ممکن است تمایلی به انجام کارهایی که باعث ایجاد ثروت می شود نباشید، زیرا ترس از دست دادن پول یا اشتباه شما را از سرمایه گذاری یا انجام اقدامات دیگری که می تواند مسیر مالی شما را به سمت مثبت تغییر دهد، باز می دارد.

به دنبال کسب درآمد کافی باشید

در حالی که من تمام تلاشم را برای کار کردن با پولی که دارید، دوست دارم، کسب بیشتر از آن تنها می تواند به شما کمک کند تا توانایی خود را برای رسیدن به اهداف مالی خود تسریع کنید. آیا تا جایی که می توانید درآمد دارید؟ یا پول روی میز می گذارید؟درخواست افزایش حقوق کنید، آن ترفیع را دنبال کنید، کارفرما را تغییر دهید یا برای ایجاد جریان های درآمد اضافی تلاش کنید. به احتمال زیاد می توانید بیشتر از آنچه در حال حاضر هستید درآمد کسب کنید و این می تواند یک بازی برای زندگی مالی شما باشد.

ریسک پذیر باشید اما عاقلانه

وقتی نوبت به اجتناب از شکست مالی می رسد، باید در حد ظرفیت شخصی ریسک پذیر باشید . به عبارت دیگر، میزان ریسکی که می توانید برای دستیابی به اهداف خود در نظر بگیرید. این بسیار متفاوت از آنچه صنعت مالی آن را تحمل ریسک می نامد، که صرفاً احساسات ذهنی شما در مورد ریسک است. مانند همه چیز در زندگی، زمانی که پول خود را سرمایه گذاری می کنید، مقداری ریسک وجود دارد. با این حال، اگر قرار است پاداشی وجود داشته باشد، ریسک باید وجود داشته باشد.

موفقیت مالی را دنبال کنید

این ممکن است یکی از ساده‌ترین و نادیده گرفته‌شده‌ترین دلایل شکست مالی افراد باشد: زیرا تصمیم نمی‌گیرند موفق شوند. تصمیم گیری برای ثروتمند شدن، مستقل بودن از نظر مالی، به نمایش گذاشتن نتایج مالی عظیم تصمیمی جسورانه، ترسناک و جاه طلبانه است. با این حال، این تصمیمی است که همه باید بگیرند. این بدان معناست که شما مایلید کار را برای موفقیت انجام دهید، حتی اگر به این معنی باشد که باید چند بار خود را بلند کنید، با صحبت‌ها یا موقعیت‌های ناراحت‌کننده روبرو شوید و انتخاب‌های متفاوتی نسبت به انتخاب‌هایی داشته باشید که شما را به جایی که الان هستید می‌رساند. .

گرفتار نشدن در شکست مالی

برای گرفتار نشدن در شکست مالی به دنبال مشاوره حرفه ای باشید

می دانم که این آخرین نکته ممکن است خودخواهانه به نظر برسد، و شاید هم باشد، اما زمانی فرا می رسد که می توانید از توصیه های حکیمانه یک متخصص مالی باتجربه و کارکشته که در چرخه های بازار زندگی کرده، درک عمیقی از سرمایه گذاری ها و سرمایه گذاری ها دارد، بهره مند شوید. توانایی ارائه یک استراتژی سرمایه گذاری مستحکم، و می تواند یک برنامه مالی را مطابق با خواسته ها و اهداف زندگی خود شخصی سازی کند.

 

 

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.