با برترین و گران ترین برندهای کیف دستی زنانه در دنیا آشنا شوید

برترین برندهای کیف بانوان که به عنوان اکسسوری های لازم در نظر گرفته می شوند، به دلایل مختلفی مانند نام تجاری و انحصاری بودن، قیمت بالایی دارند. در نهایت، شما در حال خرید یک کیف گران بها هستید که توسط بهترین طراحان دنیای مد طراحی شده است. این لیست از بهترین کیف‌های دستی طراحان است.از طرح های منحصر به فرد گرفته تا ساخت و سازهای درجه یک، کیف های لوکس بسیار بیشتر از یک کیف معمولی هستند. برندهای لوکس کیف های دستی مد و هنر را با هم ترکیب می کنند تا هر لباسی را جلوه دهند و ظاهری باکلاس ببخشند.

در حالی که ممکن است شلوار جین شما تنگ‌تر شود و کفش‌ها فرسوده شوند، اما کیف با کیفیت هیچ تغییری نمیکند و شما میتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

گران قیمت ترین برند های کیف زنانه

پرادا

این برند مد که در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا تأسیس شد، ابتدا به عنوان یک فروشگاه کالاهای چرمی تأسیس شد و میراث او باقی مانده است زیرا محبوب ترین کالای صادراتی این برند کیف های دستی چرمی درجه یک است.

امروزه، برند او توسط نوه‌اش، میوچیا پرادا، مدیر عامل و طراح اصلی لیبل انجام می‌شود. پرادا به‌عنوان یکی از گران‌ترین برندهای پوشاک شناخته می‌شود و این را در قیمت کیف‌های دستی آن‌ها نیز مشاهده خواهید کرد.

گران قیمت ترین برند های کیف دستی زنانه

یکی از گران ترین کیف های آنها، کیف دستی چرمی شترمرغ The Brandy Top Handle V2، با قیمت ۱۰۲۰۰ دلار به فروش می رسد. پس اگر به این زیبایی چشم دوخته اید، پس انداز کنید.

مارک جیکوبز

این طراح آمریکایی الاصل یک نیروگاه مدرن در دنیای مد است. مارک جاکوبز که قبلاً مدیر خلاقانه لویی ویتون به مدت ۱۷ سال بود، در سال ۱۹۸۶ برند خود را راه اندازی کرد.

یکی از گران قیمت ترین کیف های این طراح، کیف دستی کروکودیل کارولین است که از چرم عجیب و غریب ساخته شده است. قیمت اولیه این کیف ها از حدود ۳۰۰۰۰ دلار شروع می شود.

کیف دستی گران قیمت کریستین دیور

این برند درجه یک که به خطوط تمیز و حس پیچیدگی در هر قطعه معروف است، مطمئناً در کمد کلکسیونر کیف های طراحان قرار خواهد داشت که توسط افراد معروف و مشهور در جهان استفاده میشود مثلا توسط افراد مشهوری مانند پرنسس دیانا فقید پوشیده شده است، نوع خاصی از عاشقانه در ساخت آن وجود دارد. کیف دستی کلاسیک لیدی دیور به عنوان ادای احترام به نام لیدی دی نامگذاری شد و قیمت آن تا ۶۵۰۰ دلار می‌رسد.

بوتگا ونتا

این نام که در سال ۱۹۶۶ توسط Michele Taddei و Renzo Zengiaro در ایتالیا تأسیس شد، در واقع به “فروشگاه کیف ایتالیایی” ترجمه می شود. تکنیک خاص آن که «Inrecciato» نامیده می‌شود، متعلق به اکسسوری‌های پیچیده آنهاست که کیف‌های دستی Bottega Veneta را بسیار برتر و قابل شناسایی می‌کند. آنها همچنین به خاطر کیف های کوچکشان مانند Pouch معروف هستند.این برند ایتالیایی اکنون توسط گروه کرینگ اداره می شود که برندهای لوکسی مانند گوچی، ایو سن لوران و الکساندر مک کوئین را نیز مدیریت می کند.

برند لوکس کیف شنل

اگر یک کلمه بتواند این خانه مد مشهور فرانسوی را توصیف کند، آن یک کلمه کلاسیک است. شنل که در سطح جهانی به عنوان یکی از خانه های مد پیشرو شناخته می شود، زرق و برق را در هر دوختی در بر می گیرد.

 شنل که در سال ۱۹۱۰ در پاریس، زادگاه مد لباس های برجسته تاسیس شد، شیوه ادراک ظرافت را در دنیای مدرن متحول کرد. یکی از کیف های مورد علاقه افراد مشهور، Chanel 2.55 است.

این اولین کیف دستی زنانه با بند شانه بود که در سال ۱۹۵۵ ساخته شد. نشان نمادین مونوگرام معکوس دوتایی C روی این کیف‌های نمادین، حسی از ظرافت را ایجاد می‌کند. از کیف های کراس بادی گرفته تا کلاچ، مطمئن باشید که کیف های دستی شنل هرگز از مد نمی افتند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین و بهترین چرم در دنیا متعلق به کدام حیوان است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

سنت لوران

Yves Saint Laurent که استاد کار تولید خلاقیت های فریبنده است، برند خود را در سال ۱۹۶۱ تأسیس کرد. این طراح فرانسوی با ایفای نقشی محوری در بازتعریف زنانگی در دنیای مد، به خاطر خلق قطعات سیال معروف به “طراحی متقاطع” شهرت دارد. کیف های دستی شیک YSL امروزه به عنوان یکی از برندهای برتر کیف دستی رده بالا در جهان مورد توجه قرار گرفته اند.

الکساندر مک کویین

طراحی این کیف دستی های زیبا که به عنوان شورشی دنیای مد در نظر گرفته می شود، سبک پیشرفته طراحی های الکساندر مک کوئین است که غیرقابل انکار است.

کیف دستی لوکس زنانه

این برند که توسط طراح بریتانیایی لی الکساندر مک کوئین در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد، به خاطر قطعات خلاقانه اش در رنگ های زنده شهرت دارد. یکی از محبوب‌ترین کیف‌های دستی، کلاچ جمجمه است که کمی خطر افزایش قیمت را برای انتخاب کیف‌های طراح معمولی شما ایجاد می‌کند و می‌تواند تا ۴۱۹۰ دلار افزایش یابد.

کارل لاگرفلد

کارل لاگرفلد فقید که مد را از سختی آن رهایی بخشید، به عنوان یک نماد و پیشگام در تاریخ مد شناخته شد. او با تعدادی از برندهای طراح مرتبط بود و برای لیبل های معروفی مانند Chanel و Fendi طراحی می کرد. با این حال، او برند خود را در سال ۱۹۸۴ تأسیس کرد. ارائه گزینه های مقرون به صرفه کیف های لوکس، کیف شانه ای نمادین KARL SEVEN با قیمت ۴۶۵ دلار به فروش می رسد.

کیف دستی زیبا و جذاب گوچی

گوچی که از فلورانس، جایی که بوی کالاهای چرمی عالی در هر بازاری مشهود است، در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد. این برند که به عنوان یک شرکت تولید چمدان های لوکس شروع به کار کرد، به عنوان یکی از قدیمی ترین خانه های مد ایتالیایی شناخته می شود.در حالی که این برند در طیف گسترده‌ای از محصولات شیک عرضه می‌شود، هیچ چیز مانند کیف دستی چرمی Gucci که بسیار نرم است، فریاد نمی‌زند. یادگیری نحوه احراز هویت کیف های گوچی بسیار مهم است، زیرا کالاهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد.

برخی از معروف ترین کیف های گوچی عبارتند از: Gucci Bamboo، Gucci Soho Discus، کیف Dionysus و Gucci Jackie. کیف دوم مورد علاقه جکی کندی بود.

هرمس

یکی دیگر از نمادهای هیجان انگیز مد، هرمس در سال ۱۸۳۷ در پاریس توسط تیری هرمس تأسیس شد.

کیف معروف Hermès Birkin یکی از شاهکارهای شناخته شده آنها است که با الهام از بازیگر زن جین بیرکین و تمایل او به یک کیف حمل سایز بزرگتر ساخته شده است. لیست انتظار برای این کیف افسانه ای می تواند تا شش سال ادامه یابد.

هیمالیا برکین در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۴۰۰۰۰۰ دلار فروخته شد و گرانترین کیفی است که تا به حال در یک حراجی فروخته شده است.

مایکل کورس

این طراح آمریکایی که اولین مجموعه زنانه خود را در سال ۱۹۸۱ راه اندازی کرد، به سرعت در محبوبیت این برند به افراد مشهوری مانند جنیفر لوپس و هایدی کلوم دست یافت.یکی از گران‌ترین کیف‌های مایکل کورس، کیف‌های میراندا کروکودیل متوسط ​​است که از ۱۰۰% چرم تمساح نیل ساخته شده و با قیمت حدود ۷۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

کیف دستی مجلل لویی ویتون

بنیانگذار این برند افسانه ای میراث طولانی حتی قبل از تأسیس خانه مد نمادین آغاز کرد. اگرچه این برند معروف فرانسوی کالاهای لوکس مختلفی تولید می کند، کیف های دستی چرمی استثنایی آنها چیزی است که به آن معروف هستند. یکی از شناخته شده ترین کیف های دستی اسپیدی است که در سال ۱۹۳۲ به عنوان اولین کیف این برند برای استفاده روزمره طراحی شد.

کیف Speedy که برای ستاره سینما آدری هپبورن ساخته شده است را می توان به راحتی حمل کرد و کارایی چمدان را هم تا حدودی دارد و آن را به یک لوازم جانبی ایده آل برای سفر تبدیل کند.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • اخبار مد
  • مد
  • با برترین و گران ترین برندهای کیف دستی زنانه در دنیا آشنا شوید