آیا شما شخصی کاریزماتیک هستید؟

مایه تاسف است که بسیاری از ما به خودمان اعتباری را که شایسته آن هستیم نمی دهیم. اما ما دیگران را تحسین می کنیم و مدام درباره رفتارها به خوبی یاد میکنیم و خوبی های خودمان را اغلب اوقات نادیده میگیریم.اما بدانید که قدردانی از خود بسیار مهم است. تنها زمانی که به طور کامل از خود قدردانی کنید، می توانید از سایه ها خارج شوید و به خود واقعی خود قدم بگذارید. اگر آنچه را که هستید و هر آنچه که دارید را بپذیرید، میتوانید کاریزمای شخصیت خود را بروز دهید.چند سالی است که درباره شخصیت کاریزماتیک زیاد شنیده ایم و اینکه اینگونه افرار دیگران بسیاری را جذب خود میکنند .حالا بببینیم تیپ کاریزما داشتن یعنی چی؟

نشانه های افراد کاریزماتیک چیست؟

۱- شما یک جرقه واقعی به نام شادی دارید که بر روی دیگران می تابد

افراد کاریزماتیک در زندگی شادی و اشتیاق دارند. افراد دیگر تمایل دارند آنها را در تجربیاتی که دارند دعوت کنند، زیرا آنها فقط به شما احساس خوب و خوشحالی می دهند. آنها پر جنب و جوش و واقعاً خوش بین هستند. اگر از تجربیات لذت می برید، این نشانه خوبی است. “سیگنال های صادقانه” اصطلاحی است که به نشانه های غیرکلامی اشاره دارد که گونه های اجتماعی مانند ما از آنها برای تنظیم دقیق ارتباطات خود استفاده می کنند. مطالعات نشان می‌دهند که چیزی که سیگنال‌های صادقانه را منحصر به فرد می‌کند این است که چگونه روی شخصی که با او صحبت می‌کنید تأثیر می‌گذارند. پروفسور الکس پنتلند – که یک گروه تحقیقاتی را برای اندازه گیری قدرت کاریزما رهبری کرد، می گوید: هر چه شادتر باشید، شریک های گفتگوی شما بیشتر می شود.

اساساً، : اگر خوشحال باشید، بر دیگران تأثیر می‌گذارد.

نشانه های افراد کاریزماتیک

۲- آدم های کاریزماتیک اعتقادها و باورهای بسیار قوی دارند

افراد کاریزماتیک آنقدر به چیزی اعتقاد دارند که نمی توانند در مورد آن سکوت کنند. آنها این باور را با دیگران به اشتراک می گذارند. اشتیاق و اعتقاد آنها مستقیماً بیرون می زند و انرژی آنها به دیگران می تابد. اگر عاشقانه به چیزی اعتقاد دارید آن اشتیاق احساسات قدرتمندی را در اطرافیانتان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها از پیوستن به هدف احساس خوشحالی کنند. این یک نشانه خوب دیگر است، درست است؟ حتی اگر احساسات را برانگیزد و تنها یک نفر را تحت تأثیر قرار دهد، باز هم نشانه ای از کاریزما است. زمانی که از یک هدف یا اعتقادی که به آن علاقه دارید دفاع می کنید، بیشتر از همه جذاب می شوید.

۳- شما یک داستان سرای عالی هستید

افراد کاریزماتیک در داستان گویی عالی هستند. آنها با کلمات دوستی عمیق دارند. صدای آنها، عطف آنها، رفتارشان، همه چیز دلپذیر است و شنیدن آنها آسان است. علاوه بر این، طنز، استعاره آنها سرگرم کننده و در عین حال حاوی پیام است. اگر عاشق یک داستان خوب هستید و می توانید درام و دسیسه را به شیوه ای جذاب بیان کنید که اطرافیان شما می خواهند بیشتر بشنوند، پس می تواند عمیقاً ارتباط برقرار کند، آنها را جذب کنید و بر اعمال افراد تأثیر بگذارد. این قطعا نشانه ای از کاریزما است.

۴-شما با دیگران همدلی میکنید

افراد کاریزماتیک واقعاً با دیگران همدلی میکنند . آنها به همان اندازه که به خودشان اهمیت می دهند، به دیگران هم اهمیت می دهند. شما می توانید ببینید، بشنوید و احساس کنید که انرژی آنها از محل همدلی و تمایل به بهبود وضعیت دیگران می آید. آنها چشم، گوش و روح خود را روی شما متمرکز می کنند. آنها به مشکلات شما گوش می دهند و می خواهند کمک کنند.

اگر به دیگران احساس خاص بودن بدهید؛ اگر به آنها احساس امنیت کنید؛ اگر به آنها احساس عشق ورزیدن بدهید اگر کاری کنید که آنها احساس کنند شنیده می شوند – این نشانه خوبی است. مردم جذب شما می شوند، با شما ارتباط برقرار می کنند و شما را دنبال می کنند، زیرا در حضور شما احساسات مثبت و قوی دریافت می کنند.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه عشقمان را به همسرمان ابراز کنیم؟” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۵- شما نظر خود را بیان می کنید

افراد کاریزماتیک اجازه نمی‌دهند که یک مکالمه ساکت بماند، و ترس‌های کوچکی مانند “اگر چیزی بگویم که احمق به نظر می‌رسم چه می‌شود؟” یا “این شخص در مورد من چه فکری خواهد کرد؟” ندارند و  آنها نظر خود را آشکارا و با اعتماد به نفس بیان می کنند. آنها به دنبال تایید از دیگران نیستند. اینگونه است که آنها موفق می شوند بسیار طبیعی و مطمئن به نظر برسند. اگر اعتماد به نفس دارید، مطمئن هستید و از گفتن آنچه در ذهنتان است نمی ترسید یا در مقابل مردم صحبت می کنید، این نشانه کاریزما است.

۶- ناراحتی دیگران را تصدیق می کنید و با آرامش آن را پردازش می کنید

افراد کاریزماتیک حتی در موقعیت های ناراحت کننده یا تهدیدآمیز آرام می مانند. آن‌ها واقعاً عصبی، ژولیده و آشفته شروع به صحبت نمی‌کنند. آیا می توانید تصور کنید که جیمز باند عصبی باشد؟ شما نمی توانید. چگونه می تواند عصبی باشد؟ اما این بدان معنا نیست که او از طفره رفتن از گلوله ها و پریدن از هواپیماهای در حال پرواز تا حد مرگ نمی ترسد. ضربان قلب او هر بار تندتر و تندتر می شود، اما آن را روی صورت، صدا یا زبان بدن خود نشان نمی دهد.

او کاملاً آگاه است که می تواند بمیرد، اما به یک حمله عصبی او را نمی شکند. اگر ناراحتی یا تهدید را در هنگام مواجهه با آن تصدیق کنید و آن را در درون پردازش کنید، در حالی که با آرامش روی یک راه حل کار می کنید – این یک نشانه مثبت است. این به دیگران الهام می‌دهد که آرام بمانند و از راه‌ خونسردی شما را در مشکلات پیروی کنند.

 افراد کاریزماتیک

۷-در آسیب پذیر بودن ریسک می کنید

افراد کاریزماتیک بیش از دیگران مایل به پذیرش خطرات گفتگو هستند. آن‌ها اغلب متن‌های مکالمه‌ای درباره بحث آب‌وهوا را کنار می‌گذارند و در عوض یک سطح عمیق‌تر می‌روند. آنها چیزهای شخصی را آشکار می کنند – حتی عجیب و غریب. به اشتراک گذاشتن خصلت های خود با دیگران در واقع جذابیت آنها را افزایش می دهد. به مردم نشان می دهد که واقعی هستند. آنها جعلی و قابل پیش بینی نیستند. اگر اغلب برای آسیب پذیر بودن با مردم ریسک می کنید، این نشانه قدرت است نه ضعف. این ویژگی تعیین کننده افراد با کاریزما است. به عنوان مثال، اپرا که همه چیز را از دوران کودکی پریشان تا مبارزات وزنش در تلویزیون ملی آشکار می کند، به ذهن می رسد. قدرت شما از میان شکاف ها و آسیب پذیری های شما می درخشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.