گران قیمت ترین آب های معدنی در جهان

آب جوهره زندگی است. بدون آن، بقای ما غیرممکن است! در حالی که برخی از مردم آب لوله کشی را برای نوشیدن ترجیح می دهند، برخی دیگر آب معدنی را انتخاب می کنند زیرا آن را سالم تر و ایمن تر می دانند.با این حال، اگر به شما بگوییم که یک بطری آب می تواند بیش از درآمد سالانه شما هزینه داشته باشد، چه؟ شگفت آور است، درست است!؟ آیا می خواهید در مورد گران ترین مارک های آب های معدنی اطلاعاتی کسب کنید؟در این مقاله، ما در مورد ۱۰ برند گران قیمت آب بطری در سراسر جهان را به شما خواهیم گفت.

۱- هنگام خرید آب معدنی باید به دنبال چه چیزی باشم؟

هنگام خرید یک بطری آب، حتما برچسب مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید. باید حاوی مواد معدنی ضروری مانند سدیم، کلسیم، منیزیم و غیره باشد.

با این حال، باید حداقل مواد شیمیایی اضافه شده مانند کلر، فلوراید، و نیترات و غیره وجود داشته باشد. علاوه بر این، همیشه از بطری های شیشه ای به جای بطری های پلاستیکی استفاده کنید زیرا آنها انتخابی امن تر و سازگار با محیط زیست هستند.

۲- کدام کشور بهترین کیفیت آب را دارد؟

سوئیس به دلیل بهترین کیفیت آب در سراسر جهان شناخته شده است. آب آن سرشار از مواد معدنی ضروری است. حدود ۸۰ درصد آب آشامیدنی سوئیس از چشمه های شیرین و آب های زیرزمینی تامین می شود.

گرانترین برندهای آب های معدنی در سراسر جهان

۱- آب معدنی برند Beverly Hills 90H2O Diamond Edition

بورلی هیلز ۹۰H2O آب چشمه ای از کوه های کالیفرنیا است. در حالی که یک بطری معمولی بورلی هیلز ۹۰H2O حدود ۱۰۰ روپیه قیمت دارد، نسخه Diamond Edition است – Beverly Hills 9OH2O یکی از بطری‌های آب با بالاترین قیمت در جهان است. حدود روپیه هزینه دارد. ۶۵ میلیون!

طراحی شده توسط یک طراح معروف جواهرات، هر بطری از Diamond Edition با یک کلاه طلای سفید شامل ۶۰۰ الماس سفید و بیش از ۲۵۰ الماس سیاه، معادل ۱۴ قیراط، تزئین شده است.

 گران قیمت ترین آب های معدنی

۲-آب معدنی گران قیمت Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani

Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani یکی از گران ترین برندهای آب بطری شده در جهان است.

می توانید حدس بزنید قیمت آن چند است؟ حدود روپیه هزینه داشت. ۴۴٫۵ میلیون آره!

بطری های این برند توسط طراح معروف فرناندو آلتامیرانو طراحی شده است.

علاوه بر این، آب آن از یخچال های طبیعی ایسلند و چشمه های تازه در فرانسه و فیجی تامین می شود. این محصول در یک بطری طلای ۲۴ عیار عرضه می شود که یکی از دلایل گران بودن آن است.

۳- Bling H2O

این برند محبوب و گران قیمت بطری آب، آب را از کوه پالومار در کالیفرنیا تهیه می کند.

در حالی که یک بطری معمولی Bling H2O آنقدر گران نیست، بطری های نسخه محدود آن – “ده هزار” سوراخی در جیب شما می سوزاند! می تواند برای شما روپیه هزینه داشته باشد. ۲ میلیون!

بطری های نسخه محدود Bling H2O از شیشه مات ساخته شده و حاوی حدود ۱۰۰۰۰ الماس سواروسکی است.

۴-آب معدنی ملکه فیلیکو بلک

فیلیکو بلک ملکه آب خود را از چشمه نونوبیکی در کوبه ژاپن تهیه می کند. این در یک بطری زیبا با کریستال های سواروسکی بسته بندی شده است.

این یک بطری مشکی مات است که از شیشه مات ساخته شده است. جالبتر این است که ۵۷ کریستال سواروسکی روی این بطری نفیس تعبیه شده است.

در حالی که قیمت آن حدود ۹۰۰۰۰ روپیه است، آب فیلیکو تقریباً مانند سایر آب های بطری حاوی سدیم، پتاسیم و منیزیم است.

۵-نواس

Nevas یکی از  موارد اضافه شده به لیست گران قیمت ترین آب بطری است. این در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد. آب خود را از دو چشمه تازه در آلمان تامین می کند.

یک بطری آب معمولی نواس می تواند برای شما روپیه هزینه داشته باشد. ۸۷۹٫ با این حال، این بطری با نسخه محدود است که می تواند روی جیب شما سنگین باشد زیرا حدود ۱٫۳۲ لک قیمت دارد.

۶-آب معدنی برند اویان

خب، ما فرض می کنیم که این نام برای شما تازگی ندارد! امروزه، آب اویان یک انتخاب محبوب در میان بسیاری از افراد مشهوری است که به مزایای آن سوگند یاد می کنند، از جمله کاپیتان هندی ویرات کوهلی.

آب اوین از چشمه ای طبیعی در کوه های آلپ فرانسه تهیه می شود. آب آن سرشار از الکترولیت و مواد معدنی بوده و طعم و بافتی سبک دارد.

فرآیند تصفیه و معدنی کردن آب اوین تقریباً ۱۵ سال طول می کشد. ابتدا به صورت باران/ دانه های برف می بارد و از رودخانه کوه و یخچال های طبیعی می گذرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

۷- کونا دیپ

Kona Deep آب خود را از یک منبع آب تمیز واقع در بیش از ۳۰۰۰ فوت زیر سطح اقیانوس آرام در نزدیکی هاوایی تهیه می کند.

از آنجایی که حاوی مقدار زیادی مواد معدنی ضروری در اعماق اقیانوس و الکترولیت های طبیعی است، برای سلامتی بسیار مفید است.

علاوه بر این، آب از طریق فرآیند اسمز معکوس نمک زدایی می شود. عاری از مواد شیمیایی اضافه شده است و TDS آن ۲۵۰ میلی گرم در لیتر است.

۸- VOSS Artesian

نمونه دیگری از گران ترین آب های بطری شده VOSS Artesian است. این برند نروژی است.

Voss Artesian آب خود را از یک چشمه زیرزمینی و آب شیرین تامین می کند. این آب مرغوب اغلب در هتل ها و سالن های ۵ ستاره سرو می شود.

در هند، Voss Artesian به دلیل فرآیند تصفیه طبیعی، مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده اضافه شده محبوبیت پیدا کرده است. علاوه بر این، در بطری های شیشه ای قابل بازیافت موجود است و آن را به یک جایگزین سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. بطری ۱ لیتری Voss Artesian در هند حدود ۱۷۰۰ قیمت دارد.

۹-آب معدنی برند تاتا هیمالیا

تاتا هیمالیا یکی دیگر از برندهای گران قیمت و باکیفیت بطری آب است. این آب معدنی ۱۰۰٪ خالص طبیعی است که از یک منبع زیرزمینی خالص به دست می آید.این منبع در حدود ۴۰۰ فوت زیر دامنه‌های کوه‌های شیوالیک هیمالیا قرار دارد.

هر قطره از این آب از میان سنگ ها جریان می یابد و مواد معدنی حیاتی را جمع آوری می کند. آب بطری تاتا هیمالیا اغلب در هتل ها و مجالس مجلل سرو می شود.

آب معدنی

۱۰-آوا

با داشتن مواد معدنی ضروری مانند کلسیم و منیزیم و PH بالای ۸، Aava یک انتخاب عالی برای آب معدنی طبیعی و قلیایی است.

فیلتراسیون طبیعی و طعم سبک آن، Aava را به یکی از محبوب ترین و گران قیمت ترین برندهای آب بطری تبدیل کرده است.

آب آن از تپه های ترنگا، رشته کوه آراوالی تامین می شود. این آب از لایه های خاک آبرفتی و رس عبور می کند که آن را با مواد معدنی ضروری غنی می کند.

آب قلیایی آوا یک مقوی خوب برای سوزش سر دل و اسیدیته در نظر گرفته می شود. طبیعت غنی از مواد معدنی آن را به یک گزینه ایمن و سالم برای نوشیدن آب تبدیل می کند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.