گران ترین برند های لوازم آرایشی در جهان

زیبایی مورد علاقه تمام مردم در جهان در هر نقطه ای از کره خاکی است و چیزی است که همه برای رسیدن به آن تلاش می کنند. ما به عنوان انسان همیشه سعی کرده ایم ظاهر خود را بهبود بخشیم. البته ذکر این نکته خوب است که مهم این است که شما ارزش خود را بدانید و بدانید که با آرایش یا بدون آرایش زیبا هستید. شاید از خود بپرسید که در حال حاضر گران ترین لوازم آرایشی موجود در بازار کدامند؟ همه می خواهند زیبا به نظر برسند، به همین دلیل است که شرکت های لوازم آرایشی محصولات مجلل مختلفی را برای کسانی که می خواهند متمایز شوند ایجاد می کنند. من باور نمی کنم که این مارک ها که در زیر آمده اند، ارزان باشند. بسیاری از آنها به عنوان برخی از گران ترین برندهای جهان شناخته می شوند.

۱۰ برند گران قیمت آرایش در جهان

۱-شانل

شانل به دلیل اینکه گران‌ترین و باکیفیت‌ترین برند آرایش در جهان است، تاج اول بودن را به دست می‌آورد.

این برند توسط کوکو شانل در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد. شنل طیف وسیعی از محصولات پیشرفته مانند کیف های چرمی، لوازم جانبی مد، آرایش، مراقبت از پوست، ساعت و موارد دیگر را ارائه می دهد. یکی از پرفروش ترین محصولات آنها شامل عطر Chanel No 5 و کت و شلوار Chanel است.

اگر در مورد جواهرات آنها صحبت کنیم، قطعاً تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. برخی از جواهرات آنها از طلای ۱۸ عیار و پلاتین ساخته شده است. محصولات مراقبت از پوست و آرایش آنها دارای برخی از معتبرترین و چشمگیرترین محصولات برای مراقبت از پوست و آرایش است.این برند در سراسر جهان در بیش از ۳۱۰ کشور فروشگاه دارد.

۲- برند آرایشی مری کی جزء گران ترین لوازم آرایشی است

مری کی در سال ۱۹۶۳ توسط مری کی اش ادیسون تاسیس شد. در سال ۲۰۱۱، این شرکت ششمین شرکت آرایشی فروش مستقیم در سراسر جهان بود که بسیار چشمگیر است.

 آیا می دانستید که آنها مشاوران و آرایشگر آموزش دیده خود را دارند که به عنوان نماینده فروش آنها نیز کار می کند؟ من این را نمی دانستم.

مری کی آخرین و محبوب ترین توصیه ها و ترندهای زیبایی را که می توانید تصور کنید ارائه می دهد. این برند در سراسر جهان مورد اعتماد است و در تمامی محصولات خود کیفیت بسیار خوبی دارد.

۳- محصولات آرایشی مارک L’Oreal گران قیمت است

مطمئنم که همه ما تبلیغات لورئال را تماشا کرده ایم، درست است؟ حداقل بگوییم این یک برند استثنایی است. مجلل ترین محصولات زیبایی را در سراسر جهان تولید می کند. این برند فرانسوی در سال ۱۹۰۹ توسط یوجین شولر که جوان بود تاسیس شد.

لورآل پاریس طیف کاملی از محصولات زیبایی مبتنی بر فناوری را به ما نشان می دهد که برای محیط زیست خوب هستند و به خوبی تأیید شده اند. آنها بیشتر به خاطر مراقبت از پوست، مراقبت از مو، رنگ مو و نظافت مردانه شهرت دارند.

این برند یکی از برندهایی است که محصولات مجزایی را برای استفاده مصرف کنندگان و حرفه ای ها عرضه می کند. لورآل با برندهایی مانند Maybelline، Garnier و NYX Cosmetics مرتبط بوده است.

آنها یک آزمایشگاه بزرگ اختصاص داده شده برای اهداف تحقیقاتی دارند. آنها هرگز محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نکرده اند.

گران ترین لوازم آرایشی

۴- لوازم آرایشی گران قیمت MAC

MAC Cosmetics در سال ۱۹۸۴ در تورنتو تاسیس شد. فرانک توسکان و فرانک آنجلو خالقان این برند بودند. آنها ابتدا شروع به تولید محصولاتی برای هنرمندان آرایش کردند، اما سپس با لوازم آرایشی حرفه ای با کیفیت بالا دست یافتند.

تا به امروز، ما می توانیم محصولات آنها را در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان پیدا کنیم که هر سال بیش از ۵۰ مجموعه ایجاد می شود. یافتن مشتری در بازار مصرف کننده روزمره و آرایشگر حرفه ای برای شما آسان خواهد بود.

این شرکت با افراد مشهوری مانند Lorde، Proenza Schouler و Rihanna کار کرده است.Mac Cosmetics چهارمین برند آرایشی گران قیمت در این لیست است.

۵- استی لادر

استی لادر محبوب میلیون ها نفر در سراسر جهان بوده است. این برند آمریکایی یکی از شناخته شده ترین برندها در تمامی کشورهاست.

این شرکت در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و به جنبه های تولید و بازاریابی می پردازد. استی لادر شروع به تولید چهار محصول کرد: لوسیون پوست، روغن پاک کننده، کرم همه منظوره و کرم.

این برند مادر برندهای دیگری مانند Bobbi Brown، Mac Cosmetics، Smashbox، Too Faced و Clinique است. این برندهای گران قیمت همچنین دارای عطرهای شگفت انگیزی مانند Aramis، DKNY، Lauder و Tom Ford beauty هستند.

استی لادر اولین شرکت لوازم آرایشی است که محصولات مراقبت از پوست مردانه را عرضه کرده است. این یکی از بهترین تولید کنندگان است و یک برند آرایشی بدون عطر است.بسیاری از افراد مشهور در سراسر جهان از این برند استفاده کرده اند و در تبلیغات خود نیز به نمایش درآمده اند.

۶- لوازم آرایشی برند Artistry

Artistry توسط زوجی ایجاد شد که می خواستند در مورد علم و تغذیه در دنیای زیبایی بیشتر بدانند. این برند یک برند آرایشی و بهداشتی است. Artistry بخشی از گروه تجاری Access است و اکنون در ۱۰۸ کشور در سراسر جهان گسترش یافته است.

Artistry برخی از گران ترین محصولات موجود در بازار را دارد. آنها از میوه ها و گیاهان آفریقایی یا مدیترانه ای تهیه می شوند. با این اوصاف، می توانید انتظار برخی از بهترین و باکیفیت ترین زیبایی ها را داشته باشید.

ساندرا بولاک بازیگر محبوب مدل تبلیغاتی این برند است. او خودش از Artistry Creme LuXury استفاده می کند.این ششمین برند گران قیمت آرایش در جهان است.

۷- الیزابت آردن

الیزابت آردن در طول سال ها صنعت زیبایی آمریکایی را تاسیس کرده است. آردن یک کارآفرین افسانه ای است که معتقد است زیبایی نباید ردای آرایش باشد به این معنی است که زیباست که هر روز همان خودت باشی.

او مجموعه عظیمی از محصولات مراقبت از پوست و سایر لوازم آرایش را ارائه می دهد. با این برند احساس اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری خواهید داشت. این برند از دهه ۱۹۱۰ اولین انتخاب برای مردم بوده است.

۸-برند لوازم آرایشی گران قیمت اوریف لیم

در رتبه هشتم، اوریف لیم را داریم. این برند یکی از محبوب ترین برندهایی است که محصولات خود را مستقیماً به فروش می رساند تا نیاز مصرف کنندگان خود را برطرف کند. محصولات آنها حاوی مواد طبیعی است.

اوریف لیم همیشه از نتایج برتر مصرف کننده خود با استفاده از محصولات خود اطمینان حاصل می کند. به همین دلیل است که همچنان یکی از معتبرترین برندهای آرایش در جهان است.

این برند در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون توانسته در بیش از ۶۰ کشور جهان با مراقبت از پوست، مراقبت از مو و موارد دیگر حضور داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم مقالهگرانترین و بهترین چرم در دنیا متعلق به کدام حیوان است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

۹-مارک آرایشی Nu Skin گران قیمت است

Nu Skin یک برند آمریکایی است که توسط Blake Roney، Sandie Tillotson و Sandie N. Tillotson در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد. آنها بیشتر به خاطر محصولات ضد پیری خود شناخته شده اند.

محصولات ضد پیری آنها دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که محصولات آنها را مطلوب تر می کند. بیشتر محصولات آنها محافظت در برابر آفتاب را نیز ارائه می دهند. درآمد Nu Skin 221.645 دلار در سال است.

۱۰- Smashbox

آخرین برند آرایشی در این لیست اسمش باکس است. این برند ابتدا توسط برادران دین و دیویس فاکتور در شهر کالور ایجاد شد. در سال ۲۰۱۰، این برند توسط استی لودر که یک برند آرایشی معروف نیز هست، خریداری شد. این باعث شد Smashbox بیش از هر زمان دیگری محبوب شود.

Smashbox بیشتر بر روی رژ لب و محصولات چشم تمرکز دارد. موادی که آنها استفاده می کنند به اندازه کافی گران هستند تا برخی از گران ترین محصولات موجود در بازار را بسازند.اسمش باکس دهمین برند گران قیمت آرایش در جهان است. آیا محصولاتی از این برند را امتحان کرده اید؟

جملات پایانی درباره مارک های لوازم آرایشی گران قیمت

گران ترین لوازم آرایشی

امیدواریم از لیست ما از گران‌ترین برندهای آرایشی که با پول می‌توان خرید لذت برده باشید!

اگر بخواهیم زیبایی را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهیم، معمولا آرایش به ذهن ما خطور می کند. بهترین راه ممکن برای افزایش زیبایی این است که آرایش کنید و سپس آماده درخشش هستید.

برای داشتن پوستی درخشان و سالم، آرایش با بهترین کیفیت اهمیت زیادی دارد. هزاران برند در بازار وجود دارد، اما آیا همه آنها ارزش استفاده دارند؟

اگر شما فردی هستید که از آرایش ارزان و گران قیمت استفاده می کنید، واضح است که تفاوت ها را خواهید دید.

برخی از سلبریتی های برتر مانند جیمز چارلز، ریحانا و جفری استار ابتکار عمل را به کار گرفته اند تا مجموعه آرایش مقرون به صرفه خود را ارائه دهند و دارای کیفیت عالی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “گران ترین برند های لوازم آرایشی در جهان

برند هدی بیوتی هم جزو گرونترین برندهای آرایشیه که توی لیست شما نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.