گرانترین کفش های جهان تا سال ۲۰۲۲

این لیست از گران ترین کفش های جهان تنها برای نشان دادن نهایت تجمل ساخته شده است. کفش های مد طراحی شده توسط طراحان برتر از مواد گران قیمت ساخته شده اند. یک جفت از این کفش ها معمولاً هزاران دلار قیمت دارند و با این حال، کفش هایی وجود دارد که قیمت آن ها مطمئناً ذهن شما را متحیر می کند.

با دیدن گران ترین کفش های دنیا در سال ۲۰۲۲ شگفت زده خواهید شد. جالب است که بیشتر کفش های لوکس دنیا برای خانم ها و توسط آقایان ساخته شده اند. این ثابت می کند که مرد واقعاً به زنان اهمیت می دهد. کفش ها در درجه اول برای محافظت و ایجاد راحتی برای پاهای انسان ساخته شدند. با این حال، اکنون به نمادی از تجمل تبدیل شده است.

گران ترین کفش های جهان در سال ۲۰۲۲

 کفش الماس Passion

قیمت: ۱۷ میلیون دلار
نام تجاری: Passion Jewelers
مکان: دبی
ساخته شده از: طلا، الماس، چرم و ابریشم
زمان ساخت: نه ماه

کفش‌های Passion Diamond گران‌ترین کفش‌های جهان تا سال ۲۰۲۲ هستند. طراح کفش‌های لوکس Jada Dubai با همکاری Passion Jewelers از کفشی که در حال حاضر به عنوان گران‌ترین کفش جهان شناخته می‌شود، رونمایی کرد. کفش های استیلتو که برای اولین بار در برج العرب در دبی به نمایش گذاشته شده اند، از طلا، چرم و ابریشم ساخته شده اند. آنها دارای ۲۳۶ الماس به همراه یک الماس ۱۵ قیراطی در نزدیکی انگشتان پا هستند. Passion Jewelers این کفش های لوکس را در مدت ۹ ماه با همکاری Jada Dubai طراحی و تولید کرد.

گران ترین کفش

کفش روبی هری وینستون

قیمت: ۳ میلیون تومان
نام تجاری: هری وینستون روبی دمپایی
مکان: موزه جودی گارلند، مینه سوتا
ویژگی ها: ۱۳۵۰ قیراط یاقوت، ۵۰ قیراط الماس

در سال ۱۹۸۹ رونالد وینستون، پسر طراح جواهرات معروف هری وینستون، می خواست پنجاهمین سالگرد “جادوگر شهر اوز” را به مجلل ترین شکل جشن بگیرد. پس از دو ماه قرار دادن ۴۶۰۰ یاقوت، خانه هری وینستون نسخه خود از دمپایی های یاقوت معروف را رونمایی کرد.

این کفش نه تنها دارای ۱۳۵۰ قیراط یاقوت هستند، بلکه ۵۰ قیراط الماس نیز دارند تا آنها را در یک دسته بندی خاص قرار دهند. آنها با قیمت ۳ میلیون دلاری بسیار مجلل تر از کفش های اصلی هستند که فقط با پولک های قرمز ساده تزئین شده بودند.

کفش گران قیمت استوارت ویتزمن ریتا هایورث

قیمت: ۳ میلیون تومان
مالک: ریتا هیورث
نام تجاری: Stuart Weitzman Rita Hayworth Heels
مکان: آمریکا
ویژگی ها: پاشنه های هایورث دارای الماس، یاقوت، یاقوت کبود است

کفش‌های پاشنه‌دار ریتا هایورث که به خوبی تزئین شده و گران‌ترین کفش‌های استوارت ویتزمن هستند، دارای الماس، یاقوت و یاقوت کبود هستند. این جفت کفش که از ساتن ایجاد شده است، باکلاس ترین کفشی است که این برند ارائه کرده است. با قیمت ۳ میلیون دلار عرضه می شود.

کفش پاشنه دار دبی وینگهام

قیمت: ۱۵٫۱ میلیون دلار
نام تجاری: Debbie Wingham
مکان: بریتانیا
ویژگی ها: زیپ و زیره طلای جامد، الماس صورتی، چرم رنگ طلایی، الماس آبی
کاربران: زنان

کفش های پاشنه دار Debbie Wingham همچنان دومین کفش گران قیمت جهان در سال ۲۰۲۲ هستند. این جفت کفش توسط طراح بریتانیایی Debbie Wingham طراحی شده است و دومین جفت کفش گران قیمت در جهان است. این کفش دارای زیپ و زیره طلای یکدست، چرم با رنگ طلای ۲۴ عیار و دوخت آن با نخ طلای ۱۸ عیار است.

این طراح با طراح کفش کریس کمبل همکاری کرده بود تا این کفش ها را برای یک مشتری خصوصی بسازد که هدیه ای به یکی از اعضای خانواده برای تولد ۳۰ سالگی او بود. سنگ های قیمتی از مجموعه خانواده مشتری استفاده شد و کل فرآیند ساخت آن بیش از ۱۰۰ ساعت طول کشید. آنها دارای الماس های صورتی سه قیراطی و الماس های آبی یک قیراطی هستند که در جلوی هر یک از آنها قرار گرفته اند.

کفش دبی وینگهام

دمپایی سیندرلا استوارت وایتزمن

قیمت: ۲ میلیون تومان
نام تجاری: دمپایی سیندرلا استوارت ویتزمن

یک جفت گران قیمت دیگر از مجموعه گران قیمت استوارت وایتزمن، دمپایی های سیندرلا از ۵۶۵ الماس کویات در طراحی پلاتین و توری تشکیل شده است. یک جفت از این کفش ها ۲ میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

کفش لاکچری تانزانیت

قیمت: ۲ میلیون تومان
نام تجاری: Tanzanite Heels
مکان: آمریکا
ویژگی ها: تانزانیت آبی روشن ۱۸۵ قیراط، سنگ های قیمتی تانزانیت ۲۸ قیراط

یک جفت صندل تانزانیت که توسط استوارت وایتزمن طراحی شده است با ۱۸۵ قیراط سنگ های قیمتی تانزانیت آبی روشن و زیبا همراه با تانزانیت ۲۸ قیراطی پوشیده شده است که به زیبایی آن می افزاید. قیمت یک جفت از این زیبایی حدود ۲ میلیون دلار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین و بهترین چرم در دنیا متعلق به کدام حیوان است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

کفش سفارشی جیسون آراشبن

قیمت: ۲ میلیون تومان
نام تجاری: Jason Arasheben Custom
مکان: آمریکا
ساخته شده از: ۱۴۰۰۰ الماس سفید با تراش گرد که روی طلای سفید قرار گرفته اند
کاربران: مردان

این کفش‌های سفارشی جیسون آراشبن با الماس پوشیده شده توسط نیک کانن در حین میزبانی فصل آخر سریال America’s Got Talent پوشیده شده است، دارای بیش از ۱۴۰۰۰ الماس سفید با تراش دور بر روی طلای سفید است. هزینه تخمینی این جفت کفش عجیب ۲ میلیون دلار است.

کفش گران قیمت استیلتوس یاقوتی

قیمت: ۱٫۶ میلیون دلار
نام تجاری: Ruby Stilettos
مکان: ایالات متحده آمریکا

یک جفت از این کفش یاقوتی که توسط استوارت وایتزمن طراحی شده‌اند، دارای کفی هستند که از ساتن قرمز ساخته شده است. همچنین دارای ۶۰۰ یاقوت است که وزن هر یک از آنها نزدیک به ۱ پوند است. این جفت زیبا با قیمت ۱٫۶ میلیون دلار عرضه می شود.

صندل پلاتینیوم

قیمت: ۱٫۰۹ میلیون دلار
نام تجاری: Platinum Guild Stilettos
مکان: ایالات متحده آمریکا
ویژگی ها: ۴۶۴ الماس عظیم، بند پارچه پلاتینیوم
کاربران: زنان

این صندل  زیبا از پارچه پلاتینیوم طراحی شده‌اند و با ۴۶۴ الماس تزیین شده توسط Jeweler Kwiat تزئین شده‌اند. الماس های گرد و گلابی شکل به گونه ای طراحی شده اند که قابل جابجایی باشند تا بتوان از آنها به عنوان جواهرات نیز استفاده کرد. این اولین کفش‌های میلیون دلاری بود که برای یک نامزد اسکار ساخته شد تا در شب پایانی اسکار بپوشد، و لورا هرینگ بازیگر خوش شانس «Mulholland Drive» برای این افتخار انتخاب شد.

با برچسب قیمت ۱٫۰۹ میلیون دلاری. یکی از مجموعه‌های کمیاب استوارت ویتزمن، این جفت صندل پلاتینیوم دارای تسمه‌های پارچه‌ای پلاتین است. همچنین در مجموع ۴۶۴ الماس کیوات وجود دارد که روی تسمه های آن پوشانده شده است. قیمت آن ۱٫۰۹ میلیون دلار است.

کفش استوارت ویتزمن مرلین مونرو

قیمت: ۱ میلیون دلار
برند: استوارت وایتزمن
ساخته شده در ایالات متحده آمریکا
سال: ۲۰۰۵
کاربر: زن
مالک: رجینا کینگ
مشخصات: ساخت الماس

کفش گران قیمت
استوارت وایتزمن به دلیل داشتن یک طراح کفش باورنکردنی و به خاطر سلیقه و انتخاب هایش شهرت زیادی به دست آورده است. یک گل رز ساتن در بالای این کفش شایان ستایش وجود دارد. به نظر می رسد که با کریستال های سواروسکی ساخته شده است. اساساً با گوشواره های کریستال سواروسکی که توسط مرلین مونرو استفاده می شد ست  شد.

استوارت وایتزمن تلاش زیادی برای ساخت این قطعه منحصر به فرد انجام داد و سختی ها جواب داد. این کفش توسط بازیگر رجینا کونگ پوشیده شده بود که برای فیلم خود به نام ری در اسکار ۲۰۰۵ نامزد شد. پس از جلب توجه بسیار، ویتزمن این کفش را در حراج خیریه افراد مشهور به حراج گذاشت و به قیمت یک میلیارد دلار فروخته شد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.