کمک سس مایونز به درمان موهای خشک

آیا می دانید سس مایونز می تواند موهای خشک و آسیب دیده شما را ترمیم کند؟ سس مایونز یک روش درمانی محبوب است. به این دلیل که سرشار از پروتئین و ویتامین است و می تواند به طور موثری مشکلات موی شما را برطرف کند.موهای خود را با چندین ماسک موی سس مایونز درمان کنید زیرا چندین فواید برای موهایتان دارد. به هر حال ، مایونز در ساندویچ ها و همبرگرها بسیار عالی است. چگونه می توان از آن برای موهای شما استفاده کرد؟

سس مایونز حاوی تخم مرغ است که مملو از پروتئین است. علاوه بر این ، همچنین حاوی مخلوطی از روغن نباتی و سرکه است و این مواد با هم پوست شما را کاملاً تغذیه می کنند ، به رشد سالم مو ، کاهش ریزش مو و بهبود بافت مو کمک می کنند.برای آگاهی از مزایای مختلف موی آن ، ادامه مطلب را بخوانید:

روش استفاده از سس مایونز برای بهبود حالت مو

۱- به رشد مو کمک می کند

مایونز به عنوان یک اسید آمینه به نام L- سیستئین شناخته شده است که نقش مهمی در بهبود رشد موهای شما دارد. علاوه بر این ، تخم مرغ موجود در سس مایونز دارای پروتئین زیادی است که به تقویت و ضخیم شدن فولیکول های مو کمک می کند.

۲- موهای خود را نرم کنید

مایونز مملو از اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب به آبرسانی مو کمک می کند و موهای شما را سالم و شاداب نگه می دارد. این یک نرم کننده عالی است که به نرم شدن موها کمک می کند و به عنوان یک جایگزین عالی برای تهویه های شیمیایی شما عمل می کند.

۳- موهای خشک را آبرسانی می کند

سس مایونز حاوی روغن ، به ویژه روغن کانولا و سویا ، همراه با زرده تخم مرغ ، سرکه و آب لیمو است. همه این مواد برای آبرسانی و تغذیه مو و پوست سر شما با هم ترکیب می شوند.

۴- درمان شپش سر

سس مایونز می تواند شپش را از بین ببرد ، این امر باعث می شود فرد بتواند آن را راحت تر کند. همراه با این ، خواص تغذیه ای و نرم کننده سس مایونز پوست و پوست سر را مرطوب نگه می دارد تا شپش را از بین ببرد. همچنین می تواند خارش و تحریک پوست سر را که ناشی از شپش است ، کاهش دهد.

سس مایونز و موهای خشک

 

پیشنهاد می کنیم مقاله “درمان شپش چگونه است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

۵- بافت مو را بهبود می بخشد

اگر هدف شما موهای نرم ، براق و صاف است ، سس مایونز جواب می دهد. این ماده حاوی پروتئین ، ویتامین ها و اسیدهای چرب است که همه می توانند درخشش درخشانی به موهای شما بدهند ، در حالی که سفیدی زودرس را مهار می کنند. دیگه چی؟ خاصیت مرطوب کنندگی شدید مایونز می تواند به بهبود بافت کلی موهای شما کمک کند.

۶- شوره سر را درمان می کند

اگر از شوره سر و خارش پوست سر رنج می برید ، سس مایونز ماده مقوی است که قطعاً برای شما مفید است. این غوطه وری به از بین بردن تمام باکتری های موجود در پوست سر شما کمک می کند و از این طریق به کاهش شوره سر کمک می کند.در اینجا نحوه استفاده از سس مایونز به عنوان ماسک مو آمده است:

شما نیاز دارید:

۱ فنجان سس مایونز

روش:

موهای خود را مرطوب کنید. سس مایونز را گرفته و مانند نرم کننده به موهای خود بمالید ، از پوست سر تا انتها شروع کنید. به مدت ۴-۵ دقیقه موهای خود را ماساژ دهید. از یک شانه دندانه دار برای شانه زدن استفاده کنید ، بنابراین مایونز به طور یکنواخت پخش می شود. یک کلاه دوش برای پوشاندن موهایتان بگذارید ۲۰ دقیقه بماند ، سپس با یک شامپو ملایم بشویید.برای نتیجه بهتر هفته ای یک بار از ماسک سس مایونز استفاده کنید.

آیا ماسک های صورت سس مایونز مفید است؟

اگر چند ماسک زیبایی مختلف را در خانه امتحان کرده اید مانند ماسک خیار تا ماسک های عسلی و ماسک های  آووکادو گرفته تا اسکراب های شکر و روغن زیتون ،حالا میتوانید ماسک سس مایونز را هم امتجان کنید. محصولی که می توانید در یخچال خود پیدا کنید و از فواید زیبای آن برای پوست و مو بهره ببرید. طبق سایت Reader Digest Canada ، سس مایونز کاربردهای زیادی دارد ، فقط یک ماده خوراکی و خوشمزه نیست – بلکه می تواند به عنوان نرم کننده مو عمل کند ، ناخن های شما را تقویت کند ، آفتاب سوختگی را برطرف کند ، پوست مرده را از بین ببرد و شپش سر را از بین ببرد.

ماسک صورت سس مایونز

گفته می شود ماسک های صورت مایونز باعث سفت شدن پوست می شوند

اعتقاد بر این است که ماسک های صورت مایونز باعث سفت شدن پوست می شوند. با داشتن مواد مغذی مانند تخم مرغ و روغن سویا ،سایت توتال بیوتی خاطرنشان می کند که مانند نرم کننده طبیعی است و به تغذیه و آرامش پوست خشک کمک می کند. تمام آنچه را باید انجام دهید تا آن را روی صورت خود پهن کنید ، بگذارید ۱۵ دقیقه در آنجا بماند و سپس بشویید. البته نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که استفاده زیاد و مداوم از سس مایونز که حاوی سفیده تخم مرغ است ممکن است باعث خشکی پوستتان شود ،پس در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

اگر به دنبال گزینه جایگزین این ماسک صورت هستید ، احتمالاً با ترکیبی از ماست ، عسل و زردچوبه یا آووکادو و خیار  شانس بیشتری خواهید داشت. چند ترکیب مختلف را امتحان کنید و ببینید واکنش پوست شما چگونه است. هرگز نمی دانید ، ممکن است اکسیر جادویی جدیدی را کشف کنید که هنوز کشف نشده است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.