چگونه از طوطی نگهدای کنیم؟طوطی چی میخوره؟

طوطی ها پرندگان عجیب و غریب و بومی استرالیا هستند که انواع آنها می تواند در بسیاری از خانه ها باشد.طوطی یک پرنده بسیار اجتماعی است و می تواند زود به شما وابسته شونند، زیرا اگر آنها به درستی آموزش ببینند ، صحبت می کنند. اولین چیزی که برای داشتن طوطی در خانه لازم است ، داشتن یک قفس یا فضای کافی برای این حیوان خانگی است. اگر می خواهید در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، این مقاله را در مورد نحوه مراقبت از طوطی و تغذیه طوطی را تا انتها بخوانید.

چگونه از طوطی نگهدای کنیم؟

اولین کاری که باید هنگام خرید طوطی انجام دهیم این است که زیستگاه آن را آماده کنیم ، یعنی یک قفس مناسب برای پرنده ما انتخاب کنید. نکته اصلی که باید به آن نگاه کنیم این است که آن را با ابعاد طوطی سازگار می کند تا طوطی بتواند بدون مشکل حرکت کند.

رژیم غذایی یکی دیگر از عواملی است که ما باید در نظر بگیریم تا طوطی زندگی و زندگی شاد ما باشد. برای تغذیه صحیح این پرندگان ، باید دانه یا دانه را به همراه میوه و سبزیجات تهیه کنیم.

علاوه بر این ، ما باید یک  سنگ کلسیم را در قفس قرار دهیم تا به طور صحیح منقار آن را بپوشیم.

آب یکی دیگر از موارد ضروری است که باید در نظر بگیریم. علاوه بر پر کردن چشمه آشامیدنی ، طوطی ها حیواناتی هستند که دوست دارند حمام کنند ، بنابراین می توانید یک ظرف بزرگ قرار دهید یا آنها را با دوش خیس کنید.

بدیهی است که لازم خواهد بود که ما تمیز کردن صحیح قفس را انجام دهیم تا طوطی زنده ما در شرایط بهداشتی صحیح باشد.

این حیوانات بسیار باهوش هستند و اگر آنها را به درستی آموزش دهیم ، حتی می توانند بازی های ساده ای صحبت کنند و یاد بگیرند. لازم خواهد بود که ما مدتی را صرف آموزش آنها برای گفتن برخی از کلماتی کنیم که از آنها تقلید می کنند و تکرار می کنند.

طوطی چی میخوره؟

پیشنهاد می کنیم مقاله “گران قیمت ترین پرنده ها در دنیا” را نیز مطالعه بفرمایید.

طوطی چی میخوره؟

اگرچه طوطی ها پرندگان استرالیایی هستند ، اما امروزه آنها در بسیاری از خانه ها از سراسر جهان بیش از یکپارچه هستند ، زیرا آنها به زندگی در پرندگان برای پرندگان عادت کرده اند. بخش بزرگی از جامعه معتقد است که این حیوانات فقط از دانه ها تغذیه می کنند ، اما واقعیت این نیست ، بلکه به رژیم غذایی غنی و متعادل نیاز دارند. به طوری که طوطی شما به خوبی مورد مراقبت قرار گرفته است ، باید این نکاتی را که در مورد نحوه تغذیه طوطی به شما ارائه می دهید ، در نظر بگیرید.
شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید: چرا طوطی ها صحبت می کنند

طوطی های کوچک ، مانند اکثریت قریب به اتفاق حیوانات و از جمله انسان ، برای زندگی سالم به یک رژیم غذایی متنوع احتیاج دارند.

علاوه بر دانه هایی مانند آفتابگردان ، ارزن  ، ذرت و انواع دیگر ، ما نیز باید میوه و سبزیجات را در تغذیه معمول طوطی و حتی آجیل خود بگنجانیم.

همچنین می توانید برای طوطی های کاملاً متعادل در بازار خوراک پیدا کنید. این غذاها یک مزیت و راحتی بزرگ را فرض می کنند زیرا به روشی ساده و آسان آنها در طوطی ها عملاً هر آنچه را که لازم دارند کمک می کنند.

در مورد میوه ها و سبزیجات ، همیشه باید آنها را به خوبی بشویید تا بقیه سموم دفع آفات از بین ببرید

برخلاف آنچه اشتباه در بین مردم جا افتاده است ، این حیوانات نباید به هیچ وجه کاکائو را مصرف کنند. و این غذا حاوی توبرومین ، ماده مهیج است که بر قلب طوطی ها تأثیر می گذارد و قادر به مرگ ناگهانی است. همچنین نمی توانید آنها را با آووکادو تغذیه کنید غذاهای پخته شده  نباید بخشی از تغذیه این پرندگان باشد.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.