پرده های چه رنگی خانه را بزرگتر نشان می دهند؟

رنگ ها تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون منزل شما دارند، زیرا می توانید از آنها برای جلب توجه به گوشه ای خاص یا بزرگتر نشان دادن خانه از آنچه هست استفاده کنید. از آنجایی که اکثر خانه ها دارای پنجره هستند، یک راه عالی برای استفاده از رنگ برای شما استفاده از پرده ها است. بهترین رنگ برای بزرگتر نشان دادن اتاق چیست؟ ما تحقیق کردیم و نتیجه آن را در ادامه مطلب آوردیم.

چه رنگ هایی خانه شما را بزرگتر نشان میدهند؟

برای اینکه یک اتاق باز و مطبوع به نظر برسد، پرده هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها عبارتند از:

سفید
قهوهای مایل به زرد
خاکستری روشن
رنگ روشن
یا پرده های طرح دار، مانند راه راه.

چه رنگ هایی خانه را بزرگتر نشان میدهند؟

چرا رنگ های روشن؟

اتاق خواب خود را تصویر کنید و به پنجره خود پرده های شرابی رنگ بدهید. به این فکر کنید که چقدر نور کمی از قرمز عمیق عبور می کند و به نحوه پرت شدن چشم از پنجره توجه کنید.

حالا پرده های سفید را برای اتاق خود تصور کنید. فضا بلافاصله باز می شود زیرا نور بیشتری می گیرد. علاوه بر این، پرده های رنگ روشن نیازی ندارند که نقطه کانونی یک اتاق باشند. چشم شما آزاد است که به جای یک ویژگی، اتاق را به طور کلی ببرد.

چه رنگ هایی اتاق را بزرگتر و روشن تر می کنند؟

علم ساده ای است: رنگ های روشن نور را منعکس می کنند در حالی که رنگ های تیره آن را جذب می کنند. این اصل به ویژه در مورد دکوراسیون خانه مفید است. وجود رنگ های تیره بیش از حد در یک ناحیه باعث ایجاد فضای خالی می شود که برای چشم ناخوشایند است.

از سوی دیگر، شما می توانید یک اتاق کوچک را صرفاً با پرکردن آن با رنگ های روشن بسیار بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید. سفید، بژ، شنی و حتی سایه های خاصی از خاکستری رنگ های پایه عالی هستند.

به نظر شما خسته کننده به نظر می رسد؟ خوب، شما به راحتی می توانید کمی زندگی به اتاق هایی با رنگ های غیر اشباع از رنگ های پررنگ تر، مانند سبز مریم گلی، اسطوخودوس، و آبی ملایم اضافه کنید. اگر به اندازه کافی روشن باشد، این سایه ها از جلوه کلی اتاق عمدتاً سفید یا برنزه نمی کاهد.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

کدام پرده را برای اتاقم انتخاب کنم؟

بر اساس این توصیه، ممکن است فکر کنید که پرده‌های توری سفید بهترین انتخاب در سراسر جهان هستند. با این حال، همچنان می خواهید قطعاتی را انتخاب کنید که مکمل بقیه دکوراسیون شما باشد. توری سفید ممکن است برای یک اتاق نشیمن زیبا و جاودانه کار کند، اما در اتاق خواب های مدرن اواسط قرن کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

چگونه پرده ها می توانند ظاهر اتاق را تغییر دهند؟

علاوه بر رنگ،مدل پارچه نیز ضروری است. به عنوان مثال، به پرده های سنگین و مخملی فکر کنید. قرار دادن این نوع پارچه در اتاقی که قبلاً کمی شلوغ به نظر می رسد، فضا را تحت الشعاع قرار می دهد. نه تنها نور از این پرده های ضخیم عبور نمی کند، بلکه مقدار پارچه نیز مطمئناً بیش از حد به نظر می رسد و اتاق را کوچکتر نشان میدهد.

بنابراین، اگر در تلاش برای ایجاد فضا بیشتر هستید، می خواهید با چیزی سبک و قابل تنفس همراه شوید. توری، گاز و حتی پنبه سبک همگی عالی عمل می کنند.

آخرین مولفه ای که باید در نظر بگیرید این است که آیا پرده های شما باید طرح دار باشند یا خیر. پاسخ تا حد زیادی به آنچه ترجیح می دهید بستگی دارد. به عنوان مثال، یک پارچه خال خالی ساده، کاری نمی کند که چشم را تحت تأثیر قرار دهد، اما ممکن است کمی کودکانه به نظر برسد. این نوع الگو در اتاق کودک یا در فصل بهار بهترین کارایی را دارد.

پارچه های شطرنجی‌ها می‌توانند کار کنند، اما ممکن است با کاری که برای باز کردن فضای خود انجام می‌دهید مقابله کنند. اگر نگران این هستید که اتاقتان چقدر تنگ به نظر می رسد، بهتر است از این الگو اجتناب کنید. همین امر در مورد پارچه های گلدار نیز صدق می کند.

چه رنگ هایی اتاق را بزرگتر و روشن تر می کنند؟

چگونه می توانم سقف خود را با پرده بلندتر نشان دهم؟

یکی از این الگوهایی که می توانید برای ایجاد فضای بیشتر به جای کم کردن امکانات موجود روی آن تکیه کنید، راه راه های عمودی است. خطوط عمودی می توانند هر بوم را بلند کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید سقف خود را بلندتر از آنچه هست جلوه دهید، این الگو راه خوبی است.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.