ثروتمند ترین کمدین های جهان تا سال ۲۰۲۱

امروز برای شما لیستی تهیه کرده ایم که در آن پولدارترین بازیگران که کارهای کمدی را انجام میدهند را آورده ایم .این بازیگران ثروتمند بیشتر فعالیت هنری خود را صرف بازی در فیلم های کمدی کرده اند.البته برخی از آنها مجری برنامه های تلوزیون شاد و مفرح هستند و برخی دیگر هم آثاری را خلق کرده اند که کمدی و خنده دار بوده است.

۱-جری ساینفلد

دارایی خالص: ۹۵۰ میلیون دلار
جری ساینفلد به عنوان “پادشاه کمدی” شناخته می شود. ساینفلد به همراه لری دیوید مجموعه تلویزیونی “Seinfeld” را خلق کرد که از اولین باری که در تلویزیون پخش شد موفقیت زیادی کسب کرد.او از آن زمان تاکنون در چندین سریال از جمله «فرانکی روی بنسون» و «نمایش امشب» بازی کرده است.

با این حال، امروز او به ثروتمندترین کمدین جهان تبدیل شده است. و در سن ۶۴ سالگی، دارایی خالص جری ساینفلد ۹۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.

ثروتمند ترین کمدین های جهان

۲- مت استون

دارایی خالص: ۷۰۰ میلیون دلار
مت استون یک انیماتور، صداپیشه و کمدین آمریکایی است.امروزه استون دومین کمدین ثروتمند جهان است. دارایی خالص مت استون تقریباً ۷۰۰ میلیون دلار است.

۳- مت گرونینگ

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار
مت گرونینگ کمدین و انیماتور آمریکایی است که سریال محبوب در سراسر جهان “سیمپسون ها” را ساخته است. موفقیت باورنکردنی او باعث شده بود که او سومین کمدین ثروتمند جهان باشد.تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص مت گرونینگ ۶۰۰ میلیون دلار است.

۴- تری پارکر

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار
تری پارکر کمدین، صداپیشه، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است. پارکر چهار جایزه امی و یک جایزه گرمی را برای کارهایش دریافت کرده است.امروزه دارایی خالص تری پارکر تقریباً ۶۰۰ میلیون دلار است.

۵- الن دی جنرس

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار
الن دی جنرس کمدین، مجری تلویزیون، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. الن مجری برنامه The Ellen Show است و به عنوان یک کمدین موفقیت زیادی کسب کرده است.از سال ۲۰۲۱، دارایی خالص الن دژنرس ۵۰۰ میلیون دلار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “آشنایی با ۱۰ ایرانی ثروتمند” را نیز مطالعه بفرمایید.

۶- جی لنو

دارایی خالص: ۴۵۰ میلیون دلار
جی لنو مجری و کمدین مشهور تلویزیونی است که با برخی از ستاره های محبوب جهان کار کرده است.

او بیشتر به خاطر آثارش از «The Tonight Show with Jay Leno» در NBC که بیش از ۴ میلیون مخاطب را به خود جذب کرده است، مشهور است. این باعث شد لنو به یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون آمریکا تبدیل شود.امروزه دارایی خالص جی لنو تقریباً ۴۵۰ میلیون دلار است که او را به ششمین کمدین ثروتمند جهان تبدیل می کند.

۷-بایرون آلن

دارایی خالص: ۴۵۰ میلیون دلار
بایرون آلن یک کمدین آمریکایی، تهیه کننده تلویزیونی، و موسس، مالک و مدیر عامل شرکت تولید تلویزیونی Entertainment Studios، مستقر در ایالات متحده است.آلن ۴۵۰ میلیون دلار ارزش دارد و او را به هفتمین کمدین ثروتمند جهان تبدیل می کند.

۸- آدام سندلر

دارایی خالص: ۴۲۰ میلیون دلار
از سال ۲۰۲۱، دارایی خالص آدام سندلر این مقدار دلار تخمین زده می شود.

۹- بیل کازبی

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
بیل کازبی نویسنده، کمدین و بازیگر آمریکایی است. کازبی بیشتر به خاطر آثارش «کودکان کازبی»، «نمایش کازبی» و «نمایش بیل کازبی» شناخته می‌شود. او برای بازی باورنکردنی خود در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی جوایز متعددی را دریافت کرده است.تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص بیل کازبی ۴۰۰ میلیون دلار است.

۱۰-دیوید لترمن

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
دیوید لترمن مجری تلویزیونی، کمدین، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است. لترمن در طول ۳۳ سال زندگی حرفه ای خود میزبان برنامه های تلویزیونی مختلف در اواخر شب بود.دیوید لترمن امروز ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار دارد که او را به یکی از ثروتمندترین کمدین های جهان تبدیل می کند.

۱۱-لری دیوید

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار
لری دیوید نویسنده، بازیگر، تهیه کننده و کمدین آمریکایی اهل بروکلین، نیویورک است.

او یازدهمین کمدین ثروتمند جهان است. محبوب ترین کار دیوید به عنوان نویسنده اصلی و تهیه کننده اجرایی «Seinfeld» است که او در کنار شخصیت اصلی جری سینفلد آن را خلق کرد.امروزه دارایی خالص لری دیوید تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

۱۲- ست مک فارلین

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار
ست مک فارلین صداپیشه، کمدین و کاریکاتوریست آمریکایی است.

امروز ست مک فارلین دارای ثروت خالص ۳۰۰ میلیون دلاری است که او را دوازدهمین کمدین ثروتمند در فهرست ثروتمندترین ها می کند.

۱۳- دن آیکروید

دارایی خالص: ۲۰۰ میلیون دلار
دن آیکروید همیشه به دلیل مهارت های چندگانه خود به عنوان یک کمدین و به عنوان یک بازیگر برنده جوایز در طول دوران حرفه ای خود مشهور بوده است. ما او را بیشتر با کارش در «شنبه شب زنده» می شناسیم. او همچنین با بازی در فیلم های «شکارچیان ارواح» و «دختر من» به شهرت رسیده است.امروزه، دارایی خالص دن آیکروید تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار است که او را به یکی از ثروتمندترین کمدین های تمام دوران تبدیل می کند.

۱۴- کوین هارت

دارایی خالص: ۲۰۰ میلیون دلار
کوین هارت «پادشاه کمدی» قرن بیست و یکم است. این بازیگر و کمدین ثروت خود را از فعالیت کمدی موفق خود به دست آورد. هارت بیشتر به خاطر حضور در فیلم های «من یک مرد کوچک بزرگ شده ام» و «به طور جدی خنده دار» شناخته می شود.امروز هارت چهاردهمین کمدین ثروتمند جهان است. تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص کوین هارت تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

۱۵-ری رومانو

دارایی خالص: ۲۰۰ میلیون دلار
ری رومانو بازیگر و کمدین آمریکایی است که بیشتر او را از برنامه تلویزیونی “همه ریموند را دوست دارند” می شناسیم. او همچنین صدا را به عنوان یکی از شخصیت های اصلی فرنچایز «عصر یخبندان» قرار داده است.رومانو به عنوان یکی از موفق ترین کمدین های جهان شناخته می شود و تا سال ۲۰۲۱، دارایی خالص ری رومانو تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار است.

۱۶- استیو هاروی

دارایی خالص: ۲۰۰ میلیون دلار
استیو هاروی نویسنده، بازیگر و کمدین آمریکایی است. هاروی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های سینما شناخته می شود. شهرت او بیشتر به خاطر حرفه بازیگری اش است که در یک سریال کمدی تلویزیونی «نمایش استیو هاروی» بازی کرد.از آن زمان، استیو هاروی دارایی خالص باورنکردنی را که حدود ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود، ایجاد کرده است. او در رتبه شانزدهم این فهرست قرار دارد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “ثروتمند ترین کمدین های جهان تا سال ۲۰۲۱

همشون به طور عجیبی دل آدمو شاد می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.