صندلی های تخصصی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ تخت جمشید

تکیه گاه قابل تنظیم صندلی کامپیوتر  

کاربر می تواند تکیه گاه صندلی مخصوص بازی را تا ۱۳۵ درجه تغییر زاویه دهد تا در کاربریهای طولانی استراحتی داشته و سپس ادامه به کار دهد. بنابراین می توان حتی روی صندلی خوابید و مدت زمانی استراحت کرد. اگر شما مدت زمان طولانی پس از اجرای بازی خسته شدید قادر هستید در صندلی گیمینگ سری Formula استراحتی داشته و سپس ادامه به بازی دهید.

برخلاف صندلی های معمولی کامپیوتر که تکیه گاه غیرقابل تنظیم دارند، سری Formula از صندلی مخصوص بازی منحصربفرد و بسیار انعطاف پذیرست.

ارتفاع قابل تنظیم صندلی مخصوص بازی

صندلی گیم dxracer سری Formula دی ایکس ریسر همچون دیگر صندلی ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد

چگالی فوم ۵۰ درصدی صندلی مخصوص بازی

اگر شما بیش از ۸ ساعت به انجام بازی می پردازید، با چگالی فوم بالای این صندلی دچار کوفتگی نشده و حتی سطح زیرین شما احساس گرمایی منتقل نخواهد کرد. بنابراین هر چند مدتی می توان روی این صندلی ها نشسته و به انجام مدت زمان طولانی بازی پرداخت.

صندلی

مکانیزم شیب معمول

این ویژگی موجب خواهد شد تا صندلی طبی ارگونومیک زاویه ۱۲ درجه ای را تغییر زاویه دهد.

پایه های ستاره ای با زیرپایی

تجهیزات گیمینگ شما می توانید مدلی از این صندلی را OH/FE با پایه مشکی/نقره ای یا مشکی OH/FD انتخاب کنید. پایه ستاره ای شکل ۳۶۰ درجه با چرخ های کاستور پلاستیکی در کنار جایگاه استراحتی برای پا. صندلی های سری F حرکت بی صدایی داشته و برخلاف دیگر صندلی ها که با هر حرکت صدای بسیاری ایجاد می کنند، سری F این گونه نیست.

بررسی کیس کریستال ۴۶۰X RGB کورسیر

طراحی زیبا

کورسیر کیس کامپکت کریستال ۴۶۰X را با طراحی زیبا همراه ساخته است که در نگاه اول می توان این موضوع را درک کرد. دو پنل شیشه ای، ابعاد جمع و جور، سه فن ۱۲۰ میلیتری با نور LED RGB و برخی دیگر، این کیس را بسیار زیبا جلوه می دهند. در بخش جلو پنلی با خانه های شش ضلعی موجب شده تا سه فن ۱۲۰ میلیمتری با نور LED جذابیت بیشتری به کیس کریستال ۴۶۰X کورسیر ببخشد.

سه فن ۱۲۰ میلیتری با نور LED

شرکت کورسیر با استفاده از سه فن ۱۲۰ میلیتری نه تنها جریان هوا را مستقیما از کیس خارج می کند و موجب عملکرد کولینگ بالایی می شود. گذشته از آن با وجود نور LED RGB در این سه فن جذابیت و طراحی ظاهری کیس کریستال ۴۶۰X بیشتر شده و موردتوجه قرار می گیرد.

پاور و سبد ۳٫۵ اینچی درایو

در فضای داخلی کورسیر جایگاه سیمی قرار داده تا به طور منظم کابل های سخت افزار را از داخل آن عبور داد. همچنین جایگاه پاور ماژولارو سبد درایو ۳٫۵ اینچی این کیس را بسیار مناسب جلوه می دهد. بنابراین می توان سخت افزار مختلف و متعددی را درون این کیس کامپکت با وجود ابعاد کوچکش جای داد.

صندلی X Rocker Pro / قیمت ۴۹۹ دلار

اگر به دنبال صندلی گیمینگ خاص هستید برند X Rocker محصولات مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد. ساختار آن بسیار نرم و با ارگونومیک بالاست که تجربه بازی را برای شما فوق العاده خواهد کرد. البته ساختار صندلی های X Rocker بیشتر مناسب لحظات استراحت و آرامش است تا بازی و در طراحی حرف های بسیاری برای گفتن ندارند. اما وجود ویژگی های اضافی مانند اسپیکر داخلی، قابلیت ارتباطی بی سیم و اکوسیستم هوشمند آن را برای تجربه بازی بی نظیر مناسب محسوب می کند. وجود ورودی های آنالوگ این اجازه را به کاربر می دهد تا هر دستگاهی را به صندلی X Rocker متصل سازد. بنابراین می توان این صندلی را به عنوان محصولی چند منظوره دانست

صندلی سری کینگ دی ایکس ریسر/ قیمت ۴۸۹ دلار

صندلی سری کینگ دی ایکس ریسر یک محصول گیمینگ کامل است. شرکت سازنده تمامی ویژگی های لازم را به عنوان صندلی گیمینگ روی آن قرار داده است. بنابراین در این محصول شاهد ارگونومی بالا، پوشش چرمی یا پارچه ای باکیفیت، بخش های متعدد قابل تنظیم و برخی دیگر هستید. سخت است که از صندلی سری کینگ دی ایکس ریسر ایرادی گرفت زیرا از تمامی استانداردهای لازم به عنوان صندلی گیمینگ برخوردار است. سری کینگ از وزنی تا ۱۸۰ کیلوگرم پشتیبانی کرده و قابی فولادی برای استحکام و مقاوم بالا در آن به کار گرفته شد.

صندلی های قدیمی و فرسوده، با فوم های فرو رفته و پایه های سائیده شده و روکشهای ترک خورده، موجب خستگی و آسیب های جسمی گشته و تصویر زشت و رو به زوالی را به افراد القاء میکند. امروزه اکثر شرکتهای صاحب نام و مجموعه هایی با بهره وری بالا دریافته اند که شاد و مفرح ساختن محیط کار، تاثیر مستقیم در بهبود روند وظایف شغلی دارد. صندلی های اداری ارگونومیک مدرن و زیبا نیز هستند. نوسازی مبلمان اداری و بکارگیری میز و صندلی های ایمن ضمن ایجاد امنیت جسمی و روحی، از لحاظ زیبایی شناسی اثر روانی قابل توجهی را بر کارکنان میگذارد. تقریبا تمام ادارات و مجموعه هایی که اقدام به نوسازی و ارتقاء مبلمان اداری خود نموده اند، از طریق زدودن تصویر خسته کننده محل کار به بهره وری قابل توجهی دست پیدا کرده اند.

میز و صندلی اداری نامرغوب موجب خستگی زودهنگام جسمی و روحی میگردد. این تاثیر در مقایسه با افرادی که از صندلی های ایمن و با کیفیت بهره میبرند کاملا مشهود است. کارکنانی که تمام روز را روی صندلی فرسوده غیر ایمن میگذرانند، به طور ناخودآگاه منتظر هرچه زودتر سپری شدن ساعات کاری و رهایی از صندلی آزاردهنده و تصویر خسته کننده محل کار خود هستند. این امر در مورد افرادی که در دفاتری با مبلمان اداری باکیفیت کار میکنند کاملا برعکس است و این عاملی مهم برای دستیابی به بهره وری سازمان می باشد. خستگی جسمی و دردهای ناشی از نشستن روی یک صندلی فرسوده، به همراه کارکد روانی و احساس عدم امنیت جسمی وقتی با تصویر مبلمان فرسوده اداری ترکیب میشود کوچکترین انگیزه ای برای تلاش و بهبود عملکرد برای شخص باقی نمیگذارد و چنین نیروی کاری عموما تنبل و منفعل است. علاقه به محیط کار و تلاش مستمر و پشتکار در این اینگونه افراد دیده نمیشود و حاصل چنین فعالیتی قطعا چشمگیر و برجسته نخواهد بود.

ممکن است هنگام استفاده از صندلی اداری احساس عدم پایداری کنید . در این حالت شما باید پایه و چرخ های صندلی را بررسی کنید و علت ناپایداری را بررسی کنید . این را بدانید که هم پایه و چرخ های صندلی اداری قابلیت تعویض دارند.

از طرف دیگر اگر هنگام استفاده از صندلی فقط کمی سر و صدا از چرخ آن می شنوید بهتر است با کمی روغن کاری آرامش را به خود و همکارانتان برگردانید. کافی است تنها کمی از اسپری روان کننده به چرخ های صندلی بزنید تا آرامش به محیط کارتان برگردد.

ممکن است پشتی صندلی اداری دچار مشکل شده باشد که در این صورت ارگونومی صندلی از بین می رود و راحتی پیش را برای شما مهیا نمی کند.

اگر منبع ایراد پیش آمده در صندلی را نیافتید بهتر است با کارشناسان صحبت کنید و نظر تخصصی آنها را بپرسید تا در صورت نیاز کارشناسان را برای بررسی به محل اعزام کنند.از طرف دیگر ممکن است مجبور شوید صندلی اداری مورد استفاده را تعویض نمایید.

https:// www.activeidea.net

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.