ترفند آرایشی سلبریتی‌ها برای زیبایی نچرال

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌هایی که در برخورد با سلبریتی‌ها توجه هریک از ما را به خود جلب می‌کند، پوست صاف، سالم و شفاف آنها است. اما راز این زیبایی پوست چیست؟ حقیقت این است که هر کدام از سلبریتی‌ها، متخصص پوست و فیشیالیست منحصر به فرد خودشان را دارند و در تمام طول روز در حال مراقبت و رسیدگی به پوستشان هستند. اما هر سلبریتی، رازی دارد که زیبایی او را تضمین می‌کند.

راز زیبایی سلبریتی‌ها

پاکسازی و لایه برداری را جدی بگیرید

کریستی برینکلی، پاکسازی و لایه برداری مداوم را راز زیبایی و سلامت پوست خود می‌داند و در این باره می‌گوید: من روزم را با لایه برداری و پاکسازی پوست صورتم آغاز می‌کنم. کاری که در تمام ۴۰ سال گذشته انجام داده‌ام و واقعا به لطافت و شادابی پوست من کمک کرده است.

اگر شما هم می‌خواهید پوست سالمی داشته باشید، توصیه می‌شود لایه بردار مناسبی را تهیه کنید و استفاده از آن را در روتین روزانه‌تان بگنجانید. لایه برداری، سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برد و پوستتان را روشن و شاداب می‌نماید. به علاوه، منافذ پوست را برای پذیرش مواد مغذی آماده می‌کند.

پوستتان را هیدراته نگه دارید

اگر می‌خواهید پوست سالم و بی‌نقصی داشته باشید، پس هیدراتاسیون را جدی بگیرید. برای اینکار، می‌توانید از تونر‌ها و آبرسان‌های مختلف استفاده کنید. این محصولات، به عمق لایه‌های پوستی‌تان نفوذ می‌کنند و آب مورد نیاز سلول‌ها را تامین می‌نمایند. به علاوه، تونرها سطح ph پوست را متعادل نگه می‌دارند و مانع از ایجاد جوش و آکنه‌ می‌شوند.

راهکار طلایی دیگری که برای هیدراته نگه داشتن پوست وجود دارد، خواب کافی و نوشیدن آب زیاد در طول روز است. لی میشل، خواننده و بازیگر معروف هالیوودی، معتقد است نوشیدن آب در طول روز بدن را از درون و بیرون هیدراته می‌کند و امری بسیار حیاتی است. میشل در اینباره می‌گوید: نوشیدن آب کافی، باعث درخشش فوق‌العاده‌ پوستتان می‌شود و بافت آن را بهبود می‌بخشد.

رژیم غذایی خود را اصلاح کنید

باور کنید یا نه، رژیم غذایی یکی از موثرترین فاکتورها در زمینه سلامت پوست و موی شما است. درواقع حفظ سلامت پوست، چیزی فراتر از پاکسازی و روتین مراقبتی روزانه است. اولیویا کولپو می‌گوید: زمانی که به اهمیت رویکرد مراقبت از پوست پی بردم، در اولین قدم رژیم غذایی خود را تغییر دادم و بعد از چند ماه پوستم به شکل قابل توجهی شفاف‌تر شد.

پیش گرفتن رژیم غذایی سالم و مغذی، کار بسیار راحتی است.
تنها با رعایت چند نکته ساده در طول روز، می‌توانید سلامت پوست و بدنتان را تضمین کنید:

  • مصرف میوه و سبزیجات را در میان وعده‌های خود بگنجانید.
  • از مواد غذایی آنتی اکسیدان مانند: اسفناج، چای سبز، کاکائو و … استفاده کنید.
  • مصرف قند و کربوهیدرات را در رژیم غذایی روزنه‌تان محدود نمایید.
  • از مصرف بیش از حد غذاهای چرب، سرخ کردنی و فست فود خودداری کنید.

استرس خود را کنترل نمایید

از بین بردن استرس در زندگی مدرن و امروزی، کار بسیار سختی است. این در حالی است که استرس می‌تواند روی تمام وجوه سلامت جسم و روان ما تاثیر منفی بگذارد. یکی از مخرب‌ترین پیامدهای استرس مداوم و طولانی مدت، مشکلات پوستی است.


کیت بلانشت، سلبریتی محبوب می‌گوید: پاسخ شماره ۱ من برای حفظ سلامت پوست و کنترل استرس، شرکت در جلسات ماساژ درمانی است. علاوه بر ماساژ، راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید:

  • از ابزارهای ماساژ و لیفت مانند جیدرولرها و گواشا استفاده کنید.
  • در جلسات یوگا، مدیتیشن و تمرکز شرکت نمایید.
  • ورزش مداوم را در برنامه روزانه‌تان بگنجانید.
  • روزتان را با دوش آب گرم شروع کنید.

ماسک‌های خانگی را دست کم نگیرید

ماسک‌های خانگی، یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای مراقبت پوستی هستند. پریانکا چوپرا، سلبریتی هندی تبار هالیوودی می‌گوید: من هزاران دستورالعمل زیبایی دارم که از نسل‌های گذشته به من منتقل شده‌اند و زیبایی پوست خود را مدیون آنها هستم.

ماسک‌های خانگی، اغلب ترکیباتی غنی از عناصر طبیعی و ارگانیک هستند و مواد مغذی سلول‌های پوستی را به خوبی تامین می‌نمایند. این ماسک‌ها با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتخاب و استفاده از هریک از آنها، به مشکلات و نیاز پوستی شما بستگی دارد.

از محصولات باکیفیت استفاده کنید

کیفیت محصولات آرایشی بهداشتی که در طول روز استفاده می‌کنید، تاثیر بسیاری بر زیبایی و سلامت پوستتان دارد. این محصولات به طور مستقیم با پوست شما در ارتباط هستند و می‌توانند اثرات مخربی از خود به جا بگذارند.

این نکات را جدی بگیرید:

  • هنگام انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. این برندها، معمولا از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولاتشان استفاده می‌کنند. به علاوه، روند تولید و فرمولاسیون شیمیایی محصولات برند، مستقیما توسط نهادهای بهداشتی بین‌المللی پایش می‌شود.
  • برای خرید لوازم آرایشی، به فروشندگان و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید و از اصل بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • تاریخ تولید و انقضای لوازم آرایشی را چک کنید.
  • به عنوان اصلی کلی در خرید لوازم آرایشی بهداشتی، همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید.

لوازم آرایشی مناسبی به همراه داشته باشید

همه ما به خوبی می‌دانیم که تاثیر آرایش بر زیبایی، چقدر چشمگیر و شگفت انگیز است. اما این در صورتی است که آرایشی حرفه‌ای و جذاب روی صورتتان اجرا کرده باشید، همان کاری که سلبریتی‌ها هر روز انجام می‌دهند! برای داشتن میکاپ حرفه‌ای و بی‌نقص، می‌توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید:

  • به سلامت لب‌هایتان اهمیت بدهید و سعی کنید در طول روز، از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری نمایید. خرید بالم لب مرغوب، ترفند مناسبی برای هیدراتاسیون پوست لب و حفظ زیبایی و طراوت آن است.
  • با خرید کانسیلر اصل برای مجموعه لوازم آرایشی خود، نیمی از راه حرفه‌ای شدن را طی می‌کنید. کانسیلر یکی از ضروری‌ترین وسیله‌های آرایشی برای زیرسازی و پوشاندن نواقص پوستی است.
  • اگر می‌خواهید میکاپ ماندگار و جذابی داشته باشید، روی خرید پرایمر سرمایه گذاری کنید. باور کنید بعد از اولین بار استفاده، می‌فهمید که اصلا مهم نیست قیمت پرایمر ای که خریده‌اید چقدر بالا است! قدرت و کاربرد این محصول شما را شگفت زده می‌کند.

مراقب باشید زیاده روی نکنید

گاهی اوقات استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی بهداشتی، ممکن است پوستتان را تحریک کند. به همین خاطر است که ارین هدرتون می‌گوید: داشتن چند وسیله آرایشی و مراقبتی محدود به جای انبوهی از محصولات متنوع، به سلامت پوست او کمک کرده است.

توصیه می‌شود از محصولات باکیفیت و سازگار با پوست خود استفاده کنید. همچنین برای انتخاب محصولات مراقبتی، بهتر است با متخصص پوست مشورت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.