بهترین متد های جوانسازی بدون جراحی

بهترین متد جوانسازی بدون جراحی

بهترین متد جوانسازی بد ون جراحی عنوان توجه برانگیزی برای کسانی است که به حفظ زیبایی و جوانی خود اهمیت می دهند. از آن جا که این روز ها هر کسی به جوان ماندن و زیبایی صورت خود اهمیت زیادی قائل است، متد های متعددی در این زمینه به وجود آمده اند که استقبال بالایی هم دارند.

گذشت زمان و عواملی چون جاذبه ی زمین، استفاده از محصولات نا مناسب و … منجر می شوند مثل دوران جوانی صورت شاداب و صافی نداشته باشیم و رفته رفته شاهد تغییرات چشمگیری در آن شویم؛ تغییراتی همچون افتادگی پلک ها، افتادگی غبغب، افتادگی ابرو، بروز چین چروک در قسمت های مختلف صورت اعم از دور چشم، پیشانی، گونه ها و … برای رفع این تغییرات و به طور کلی جوانسازی صورت بهترین کار لیفتِ کل و یا قسمتی از صورت است. همان طور که می دانید لیفت‌صورت به معنای کشیدن پوست صورت بوده و از طریق متد های مختلف و متعددی انجام می گیرد.

لیفت‌صورت بدون جراحی بهتر است یا با جراحی؟

لیفت‌صورت بدون جراحی بهتر است یا با جراحی؟

جراحی از جمله متداول ترین روش هایی است که برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده می شود. اما این روشِ تهاجمی از جمله پر ریسک ترین متد های کشیدن صورت است، چرا که حین عمل فرد بیهوش شده و باید برش های مختلفی در صورت او ایجاد شوند. به همین دلیل با این که لیفت صورت با جراحی، ماندگار ترین متد به وجود آمده تا الان است، اما کمتر کسی ریسک آن را پذیرفته و تن به تیغ جراحی می دهد.

لیفت‌صورت بدون جراحی

در نتیجه توصیه می کنیم از متد های جوانسازی بدون جراحی استفاده کنید و به یک نتیجه ی کم خطر تر و در عین حال تضمین شده برسید.

 از آن جا که لیفت صورت بدون جراحی بهتر از جراحی است در تیتر بعدی متداول ترین متد های مورد استفاده در این روش را معرفی کرده ایم.

بهترین متد های جوانسازی بدون جراحی

بهترین متد های جوانسازی بدون جراحی

برای لیفت صورت اعم از لیفت بینی، لیفت غبغب، لیفت ابرو و پیشانی و … جدا از جراحی متد های دیگری هم وجود دارد که بهترین مورد های آن عبارتند از:

  • تزریق بوتاکس: در این روش ماده ای به قسمت مورد نظر تزریق شده و آن جا را اصطلاحاً فلج می کند. برای مثال در لیفت ابرو و پیشانی با تزریق بوتاکس بسته به میزان بوتاکس تزریق شده عضله های اخم و چین های مربوط به آن صاف می شوند.
  • تزریق ژل: در این روش نیز ژل مخصوصی را از طریق سورنگ به صورت تزریق می کنند و قسمت های تو رفته پر می شوند و در نتیجه چروک ها از بین می روند.
  • تزریق چربی: تزریق چربی نیز همچون تزریق ژل عمل می کند، با این تفاوت که در این متد چربی ها از بدن فرد گرفته شده و به صورتش تزریق می شوند.
  • لیفت با نخ: در لیفتِ با نخ پس از آن که بی حسی موضعی انجام می گیرد، متخصص با استفاده از نخ محل یا محل های مورد نظر را لیفت می کند. لیفت با نخ دوره ی نقاهت نداشته و جزء ماندگار ترین روش های جوانسازی بدون جراحی محسوب می شود.
  • و متد های دیگری نظیر لیفت با انواع لیزر ها، مزوتراپی، میکرودرم، کربوکسی تراپی، میکرونیلدینگ، هایفو تراپی، اولتراسوند کویتیشن و …

گفتنی است از روش های فوق، برای لیفت بینی تزریق ژل و لیفت با نخ، برای لیفت غبغب هایفو تراپی، لیزر با آر اف و اولتراسوند کویتیشن و برای لیفت ابرو روش های تزریقی، هایفو تراپی و لیزر، روش های مناسبی هستند.

چند مورد از بهترین مزیت های جوانسازی بدون جراحی

مزیت های جوانسازی بدون جراحی لیفت صورت بدن جراحی از مزیت های بیشماری برخوردار است که چند مورد از آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • با استفاده از روش های جوانسازی بدون جراحی، پوست صورت شما به چیزی حدود ۵ تا ۱۰ سال پیش خود باز می گردد.
  • این متد ها در مقایسه با لیفت با جراحی نه تنها کم خطر تر هستند بلکه از ماندگاری قابل قبولی هم برخوردار می باشند.
  • هزینه هاط جوانسازی بدون جراحی به مراتب کمتر از جراحی بوده و بسیار مقرون به صرفه است.
  • لیفت صورت از طریق بهترین متد های جوانسازی بدون جراحی، دارای حداقل ترین عوارض جانبی بوده و از مطلوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • و ده ها مورد دیگر که منجر شده اند توصیه کنیم اگر می خواهید زمان را به عقب برگردانده و تا ۱۰ سال جوان تر شوید، بدون تعلل اقدام کنید.

به عنوان نکته ی پایانی نا گفته نماند بهتر است حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا او بنا بر اولویت ها و درخواست شما بهترین متد جوانسازی بدون جراحی را معرفی کند. یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد دارند جوانسازی پوست انجام دهند پیدا کردن یک پزشک مجرب و یک مرکز زیبایی قابل اعتماد می باشد. یکی از اصلی ترین نکات این می باشد که به یک مرکز و پزشک قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بعد از عمل به مشکل غیرقابل جبرانی برخورد نکنیم.

اگر دغدغه ارائه کار خوب را دارید و به دنبال بهترین دکتر جوانسازی پوست هستید، به شما کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی را معرفی می کنیم. با مراجعه به کلینیک دکتر عماد مستوفی از بهترین کیفیت خدمات برخوردار شوید و از زیبایی و جوانی خود لذت ببرید. جهت ورود به سایت اینجا کلیک کنید. تعیین وقت: ۰۲۱-۸۸۱۹۳۹۶| ۰۹۳۸۵۳۰۹۳۸۷

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

6 دیدگاه در “بهترین متد های جوانسازی بدون جراحی

یکی از روش‌های تاثیر گذار بر روی زیباسازی صورت زاویه سازی فک و صورت می باشد. این جراحی با ایجاد انحنا و زاویه دادن به قسمت های فک و صورت ترکیبی بی‌نظیری برای زیبایی بیشتر صورت ایجاد می کند

عمل بینی، پرطرفدارترین نوع جراحی زیبایی در ایران است. جراحی زیبایی بینی توسط جراح زیبایی بینی صورت می‌گیرد.

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو طرفداران بسیار زیادی دارد اما وجود کلینیک های متعدد و متنوع، انتخاب را برای مردم سختتر کرده است؛

شرکت فراز بام ماهان با کادری متخصص و مجرب و با بیش از سالها تجربه در زمینه تولید و واردات قطعات طراحی و فروش کلیه اقلام آسانسور وپله برقی هموا

اشکالات به وجود آمده روی این بینی ها اغلب جزئی و برخی فاحش می باشد. ولی جای امیدواری است که با متدها و روش های خاص و گاه پیچیده می توان این بینی ها را مورد عمل مجدد قرار داد و نتایج خوب هم گرفت.

باید به دنبال جراحانی بگردید که در زمینه جراحی بینی نیمه فانتزی فعالیت بیشتری دارد و در تمرکز اصلی شان ارائه مدل های بینی نیمه فانتزی است. در این شرایط راحت تر می توانید بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در سعادت آباد را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.