راهنمای جامع برای اسباب کشی در تابستان و انتخاب شرکت باربری

راهنمای جامع برای اسباب کشی در تابستان و انتخاب شرکت باربری

با نزدیک شدن به فصل تابستان و همچنین تعطیلی مدارس بسیاری از خانواده ها  به فکر اسباب کشی و جابه جایی منزل خود می افتند.  بسیاری از افراد اسباب کشی در تابستان را بهترین زمان می دانند به همین علت شرکت های باربری تهران بسیار شلوغ خواهند شد و این مساله باعث نگرانی و استرس خانواده ها می شود.

با ما در این مقاله همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم و بگوییم چگونه می توانید یک اسباب کشی اصولی، راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

فصل تابستان برای اسباب کشی چطور است ؟

همان طور که گفتیم بسیاری از افراد فصل تابستان را بهترین زمان برای اسباب کشی می دانند اما علت چیست؟

  • تعطیلی مدارس

در فصل تابستان مدارس تعطیل می شود و بسیاری از معضلات خانواده ها کمتر می شود و دانش آموزان با خیال راحت می توانند در اسباب کشی به اعضای خانواده کمک کنند و دیگر دغدغه درس و مشق ندارند .

همچنین بعضی از خانواده به علت تغییر مدرسه فرزندشان در فصل پاییز تصمیم به اسباب کشی می گیرند و تابستان را بهترین زمان برای جابه جایی میدانند زیرا میتوانند به راحتی به دنبال خانه دلخواهشان بگردند و در مورد مدرسه و محل جدید تحقیق کنند.

فصل تابستان برای اسباب کشی چطور است ؟

  • آب و هوای گرم

درست است که هوای گرم تابستان و نور مستقیم خورشید بسیار آزار دهنده و طاقت فرسا است ولی با همه این مشکلات اسباب کشی در تابستان بهتر از اسباب کشی در زمستان است .

چرا که شما دیگر با مشکلات ناشی از جابه جایی و حرکت در سرما و فصل زمستان روبه رو نخواهید بود و مشکلاتی نظیر پیاده روی های یخ زده، لغزش ماشین در جاده ها، برخورد با برف های کنار جاده هنگام تلاش برای حفظ تعادل ماشین باربری و یخ زدن دست ها و پاها وجود ندارد تا روند بسته بندی و جابه جای کارتن ها را با مشکل مواجه کند ، در حالیکه در آب و هوای گرم و خشک تابستان روند بسته بندی و جابه جایی و چینش اثاثیه بسیار ساده تر و لذت بخش تر خواهد بود.

شما برای راحتی بیشتر میتوانید از شرکت اتوبار و باربری خود درخواست کنید تا در ساعات اولیه صبح انجام دهند که قبل از تابش مسقیم نور خورشید شما اثاث کشی خود را انجام داده باشید.

همچنین به شما پیشنهاد میکنیم روز اسباب کشی لباس رنگ روشن و خنکی بپوشید تا هوای تابستان باعث آشفتگی و گرمای بیش از حدتان در روز اسباب کشی نشود. از قبل به اندازه کافی آب و نوشیدنی برای خودتان و کارگرهای باربری تهیه کنید. کلاه و ضد آفتاب نیز میتواند به حس بهتر شما کمک کند.

  • روز های طولانی تابستان

روز ها در تابستان طولانی هستند و هوا دیرتر تاریک میشود . به همین دلیل شما فرصت بیشتری برای بسته بندی ، حمل و نقل و تخلیه و جابجایی وسایل منزلتان دارید. اسباب کشی و تخلیه کارتن های بسته بندی از کامیون در تاریکی نامطلوب و خطرناک است!

  • فروش راحت تر منزل و اثاثیه منزل شما

فصل تابستان به فصل خرید و فروش خانه معروف است . همان طور که گفتیم بسیاری از اسباب کشی ها در تابستان صورت میگیرد و در نتیجه خرید ، فروش و اجاره منزل بسیار زیاد میشود به همین دلیل شما میتوانید خانه های بیشتری را بازدید کنید و انتخاب بهتری داشته باشید .

در این حین بسیاری از افراد به فکر خرید و فروش لوازم منزل خود میوفتند به همین دلیل است که خیلی از خرید و فروش لوازم دست دوم نیز در این فصل از سال صورت میگیرد .

قبل از اسباب کشی فرصت بسیار خوبی است تا از اجناس و وسایلی که در انباری خود نگه میدارید و دیگر قابل استفاده نیستند و یا شما از آنها استفاده نمیکنید را بفروشید.

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم؟

بسیاری از افراد به ویژه مستاجران از اسباب کشی بیزارند و این کار را خیلی سخت و مشکل میدانند . اما مطمئنا این افراد برای اثاث کشی برنامه ای ندارند ، با وجود یک برنامه ریزی خوب این کار برای شما خیلی راحت و لذت بخش میشود. شما میتوانید از شرکت های باربری معتبر برای حمل و نقل و بسته بندی و … مشاوره رایگان بگیرید تا دچار دردسر نشوید.

تهیه فهرست اثاثیه

ابتدا فهرستی از تمام اثاثیه خود تهیه کنید . همچنین تمام وسایل خود را طبقه بندی کنید این طبقه بندی میتواند شامل
•    شکستنی‌ها
•    لوازم برقی و الکترونیکی
•    مبلمان
•    و اشیا گران قیمت و حساس
باشد.

با این کار به راحتی میتوانید اثاثتان را تفکیک کنید و در هنگام تخلیه بار دچار سردرگمی نشوید.

بسته بندی اصولی

به شما پیشنهاد میکنیم قبل از حرکت از بسته بندی اصولی لوازمتان اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که وسایل شما در هنگام حرکت و جابه جایی آسیب نمی بینند . استفاده از لوازم بسته بندی مناسب مثل کارتن با ابعاد کوچک و بزرگ ، نوار چسب ، طناب های زخیم ، فوم ضربه گیر و سلفون به شما کمک زیادی میکند .

اگر شما نگران این هستید که نمیتوانید از پس بسته بندی اثاثتان بربیاید اصلا نگران نباشید چون بعضی از شرکت های اتوبار و باربری خدمات بسته بندی لوازم منزل را به صورت دقیق و اصولی و با استفاده از بهترین وسایل انجام میدهند.

چگونه برای اسباب کشی برنامه ریزی کنیم؟انتخاب شرکت باربری

مرحله بعد انتخاب یک شرکت باربری معتبر است .برای این کار در مورد شرکت های مختلف تحقیق کنید و با خدمات مختلف آن ها آشنا شوید و در نهایت بهترین باربری را انتخاب کنید .

از آن جایی که این فصل برای جابه جایی بسیار شلوغ است حتما از چند روز قبل با باربری مورد نظر تماس بگیرید و روز و ساعت دلخواهتان را رزرو کنید.

به شما پیشنهاد میکنیم اواسط هفته را برای این کار انتخاب کنید . چراکه آخر هفته حجم کاری شرکت های باربری زیاد است و ممکن است کار حمل و نقل و بسته بندی لوازم منزل شما به تعویق بیفتد.

بتیس بار با ارائه بهترین خدمات باربری و حمل و بسته بندی اثاثیه منزل میتواند به شما در باربری کمک کند و خاطره ای خوب را از یک اسباب کشی آسان برایتان بسازد . اگر در مورد باربری و حمل اثاثیه منزل خود سوال دارید میتوانید با کارشناسان بتیس بار تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

 مشاوره رایگان : ۰۹۱۲۶۸۸۰۶۹۶

شعبه مرکز تهران : ۰۲۱۸۸۴۰۱۸۵۴

شعبه غرب تهران : ۰۲۱۴۴۸۵۳۴۴۰

شعبه شمال تهران : ۰۲۱۲۲۱۴۹۳۸۲

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.