با رنگ های خنثی ،اتاق خواب تان را آرامش بخش کنید

اتاق خواب ها برای آرامش در نظر گرفته شده اند و استفاده از رنگ های خنثی می تواند شروعی عالی برای طراحی آرام باشد. سایه های سفید، کرم، خاکستری، قهوه ای، مشکی و بیشتر را ترکیب کنید تا زیرسازی آرام و دنج ایجاد کنید. از این ایده های زیبای اتاق خواب با رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهری آرام داشته باشید.

استفاده از رنگ های خنثی برای داشتن اتاق خواب آرام

رنگ های سنتی خنثی

این اتاق خواب به سبک سنتی به لطف یک طرح رنگی خنثی تمیز و ساده به نظر می رسد. دیوارهای مایل به سفید، ملافه ها و پارچه های پرده، اتاق را با گرمای ظریف و سادگی ظریف می پوشانند. به عنوان مثال طراحی براق و روکش مشکی تخت سایبان مانع از ظاهر شدن بیش از حد رنگ های خنثی اتاق خواب می شود.

 اتاق خواب با رنگ Greige

استفاده از رنگ های خنثی برای داشتن اتاق خواب آرام

Greige، ترکیبی از خاکستری و بژ، ستاره نمایش در این اتاق خواب است. خنثی گرم در لوازم جانبی از جمله آباژور روی تخت ظاهر می شود که مکمل عمیق تری برای دیوارهای خاکستری روشن است. مبلمان چوبی تیره کنتراست چشمگیری می‌افزایند و به اتاق کمک می‌کنند تا زمین بیشتر شود.

اتاق خواب سیاه و سفید

سیاه و سفید واقعا یک ترکیب بدون شکست برای یک اتاق خواب خنثی است.دیوارهای کاغذدیواری دراماتیک با مقدار زیادی رنگ سفید جفت می شوند تا از کوچک یا ناخوشایند به نظر رسیدن اتاق جلوگیری شود. ترکیبی از اثاثیه معاصر و سنتی، از جمله لوستر، تخت سایبان، و قالیچه، طرح رنگ کلاسیک را ارتقا می دهد.

استفاده از رنگ های خنثی متضاد

آبی گرد و خاکی به راحتی با رنگ های خنثی اتاق خواب جفت می شود تا ظاهری آرام بخش ایجاد کند. در این اتاق خواب، دیوارهای بژ گرم و اثاثیه کرمی مایل به سفید، لحن آرامش بخشی را ایجاد می کنند، در حالی که لهجه های آبی کنتراست خنک را ارائه می دهند. نقوش راه راه روی فرش ناحیه و نیمکت انتهای تخت ظاهر می شود تا طرح رنگ را متحد کند.

مخلوط کردن رنگ های خنثی

یک طرح رنگ خنثی ساده در این اتاق خواب هر چیزی جز ابتدایی به نظر می رسد. تعداد انگشت شماری از بافت های طبیعی با رنگ گرم – مانند سر تخته حصیری تزئین شده و سایه های پنجره کتانی – کنتراست پالت سیاه و سفید را ملایم می کند. ترکیب سایه‌های روشن با لهجه‌های گرم، انتقالی صاف از تاریکی به روشن را فراهم می‌کند.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “دکور چشم نواز خانه کندال جنر” را نیز مطالعه بفرمایید.      

اتاق خواب سفید با لهجه های خاکستری صورتی

یک اتاق خواب خنثی را با یک یا دو اکسسوری با رنگ روشن زنده کنید. برای اینکه ظاهری آرام داشته باشید، از رنگ هایی استفاده کنید که با ته رنگ قهوه ای یا خاکستری رنگ آمیزی شده اند تا رنگ ها با محیط خنثی خود ترکیب شوند.

اتاق خواب به سبک کلبه

تنوع در الگو و بافت به این اتاق خواب خنثی عمق می بخشد. دیوارهای پانل شده با رنگ سفید، اتاق را با بافت ظریفی می پوشاند. عناصری با ظاهر سنتی، مانند تخته‌سرای پرزدار و ملحفه‌های تخت طرح‌دار، تضاد را با پوشش دیوار به سبک کلبه‌ای ایجاد می‌کنند. یک فرش بزرگ بافته شده لایه دیگری از بافت اضافه می کند و گرما را در زیر پا تضمین می کند.

رنگ های چوب در اتاق خواب

از رنگ های چوبی مختلف برای افزایش غنای اتاق خواب خنثی استفاده کنید. در این اتاق خواب، کفپوش چوبی گرم زمینه را برای انواع وسایل چوبی فراهم می کند. چهار در قدیمی به عنوان یک تخته سر با بیانی خاص جان تازه ای یافتند، در حالی که یک جفت چهارپایه چوبی روستایی به عنوان لهجه های کاربردی در پای تخت استفاده می شود. روتختی های بافت دار و پارچه های پرده اتاق خواب را با گرما و انرژی پذیرایی می پوشاند.

استفاده از رنگ های مدرن خنثی برای اتاق خواب

رنگ های خنثی به خوبی به طرح های دکوراسیون مدرن کمک می کنند. این اتاق خواب به سبک معاصر دارای یک واحد ذخیره سازی سفارشی و چارچوب تخت است که به لطف دیوارهای سفید ساده و تخت خواب خنثی در مرکز توجه قرار می گیرد. برای مثال قالیچه دایره ای بزرگ زیر تخت دارای نقش و نگار گلی بازیگوش و رنگ های صورتی است که با لوازم جانبی در سراسر اتاق گره می خورد.

 اتاق خواب با رنگ های گرم

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ های گرم

خطوط تمیز و رنگ های کرمی به این اتاق خواب انرژی دعوت می کند. دیوارهای زرد مایل به کره، اتاق را با گرمای ظریفی احاطه کرده اند، در حالی که یک تخت با چهار پایه طلایی رنگی از درام می دهد. چراغ های تزئینی روی دیوار و یک بالش تزئین شده به فضای خنثی شخصیت و درخشندگی می بخشد.

تخت خواب دو نفره تک رنگ خاکستری

چند ترفند تزیینی هوشمندانه به این اتاق خواب خاکستری تک رنگ جان می بخشد. چیدمان متقارن مبلمان تعادل بصری دلپذیری را ایجاد می‌کند که با پانل‌های پارچه‌ای که پشت سر هر تخته آویزان شده است، بر آن تاکید می‌شود. یک فرش راه راه در مرکز اتاق لایه دیگری از الگو و بافت را فراهم می کند. نیمکت های عجیب و غریب در پای هر تخت و صندلی میز به سبک قدیمی فضای خنثی را شخصی می کند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.