این آبمیوه ها پوست شما را درخشان میکند

این آبمیوه ها پوست شما را درخشان میکند

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”این آبمیوه ها پوست شما را درخشان میکند” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

جمله قدیمی “زیبایی از درون می آید!” را به خاطر می آورید؟ این امر برای نسل امروز که عادت به خوردن غذای ناپاک دارند بسیار قابل اجرا است. غذاهای چرب ، روغنی و شیرین می توانند در بدن سموم ایجاد کرده و منجر به جوش های پوستی ، سیاهی دور چشم ، پوستی خسته شوند. آنچه بدن شما در اینجا احتیاج دارد، پاک سازی کامل داخلی ، همراه با رژیم منظم مراقبت از پوست است – پاسخ به این مشکل – آب میوه های تازه و سبزیجات برای درخشان شدن پوست است.

هنگام رسیدن به پوستی سالم و درخشان ، آب میوه ها بهترین دوستان شما هستند. آنها می توانند جایگزین تمام کرم های گران قیمت در جهان شوند تا به طور طبیعی بی عیب به نظر برسید. آب میوه ها از نظر تغذیه غنی هستند و سریع جذب می شوند. با این حال ، هر آبمیوه ای نمی تواند همان ترفند را برای شما انجام دهد! هر آب میوه مزیت خاصی برای تأمین نیازهای پوست شما به همراه دارد. در این مقاله ، ما در مورد فواید آب میوه ها برای درخشش پوست بحث خواهیم کرد.

میوه ها و آب سبزیجات برای درخشان شدن پوست:

بیایید بهترین آب میوه ها برای درخشش پوست روشن را ببینیم.

۱- آب هویج:

بسیاری از فواید آب هویج آن را برای مراقبت از پوست عالی می کند. یک منبع غنی از ویتامین A به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل می کند که با رادیکال های آزاد بدن ما مبارزه می کند و در نتیجه روند پیری را کند می کند. همچنین برای مقابله با آسیب های خورشید ، کاهش لکه ها ، درمان ناهمواری های پوستی ناشی از رنگدانه ها ، بهبود آکنه و مرطوب نگه داشتن بدن و پوست شناخته شده است ، به طوری که پوست جوان و درخشان به راحتی قابل دستیابی است. این یکی از بهترین آب میوه ها برای درخشش پوست روشن است.

بهترین زمان مصرف: صبح زود بهترین زمان برای نوشیدن برای حداکثر فواید است.
وعده توصیه شده در روز: بیش از ۱۲۰ میلی لیتر در روز نیست.

درخشان شدن پوست
درخشان شدن پوست

۲- آب گوجه فرنگی:

آب گوجه فرنگی مملو از آنتی اکسیدان است که راز جوان ماندن است. این ویتامین به مقدار زیادی در ویتامین C ، ویتامین A و لیکوپن وجود دارد که از اکسیداتیو محافظت می کند. از دیگر مزایای آن می توان به برنزه شدن ، کوچک شدن منافذ بزرگ پوست برای کاهش ترشح سبوم در پوست چرب ، جلوگیری و درمان آکنه و همچنین تغییر رنگ پوست اشاره کرد و در نتیجه آن را به عنوان بهترین آب برای درخشش پوست در آورد. چای یا قهوه صبح خود را با یک لیوان آب گوجه فرنگی جایگزین کنید ، و این همان مقدار کمی است که برای درخشش پوست باید انجام دهید.

بهترین زمان مصرف: یک لیوان آب گوجه فرنگی صبح زود. برای از بین بردن اسیدیته می توانید کمی نمک یا عسل اضافه کنید.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان.

۳- آب لیمو و درخشان شدن پوست:

نوشیدن یک لیوان لیموترش یا آب لیمو در صبح جادوی آن در سم زدایی بدن و پاکسازی آن از داخل بدن است. این یکی از آب های تازه کننده برای درخشان شدن پوست در تابستان است. همراه با ویتامین C ، به تجمع کلاژن در پوست کمک می کند که مسئول جوان و روشن بودن پوست است. مصرف منظم آب لیمو می تواند در مقابله با آکنه ، پوستی کدر ، چین و چروک ، لکه های تیره و بهترین آب برای پوست های روشن و درخشان کمک کند.

بهترین زمان مصرف: توصیه می شود آب لیمو به همراه عسل اولین وعده صبح را میل کنید.
وعده توصیه شده در روز: بیش از ۱ لیوان ، زیرا می تواند منجر به ناراحتی شکمی شود.

۴- آب پرتقال:

مانند لیمو ، پرتقال نیز سرشار از ویتامین C است که به خلاص شدن بدن از سموم منجر می شود و باعث بهبود بافت پوست و شفافیت پوست می شود. نوشیدن یک لیوان آب پرتقال به طور مرتب سایر بیماری های پوستی را نیز از بین می برد. این یک آب فوق العاده مرطوب کننده است و می تواند پوست شما را از خشکی ، خراشیدن و پوسته شدن دور نگه دارد. پرتقال غنی از اسید سیتریک ، می تواند به کاهش پیری پوست کمک کند و بهترین آب میوه برای پوست درخشان است.

بهترین زمان مصرف: بهترین زمان صبح زود یا قبل از غذا مصرف می شود.
وعده توصیه شده در روز: می توان روزانه ۲ لیوان آب پرتقال نوش جان کرد.

۵- آب خیار و درخشان شدن پوست:

پوست بی روح و بی روح را فقط با یک لیوان خالص آب خیار تازه جایگزین پوستی درخشان و افسانه کنید. محتوای بالای آب در خیار اطمینان حاصل می کند که بدن شما از تمام سموم دفع شده و پوست بدن مرطوب خواهد ماند. مقادیر بالای ویتامین ها مانند K ، C ، B-6 ، منیزیم و کلسیم می تواند به شما کمک کند پوستی زیبا و درخشان ارائه دهید.

بهترین زمان مصرف: برای جذب بهتر می توانید صبح زود آب خیار بنوشید.
وعده توصیه شده در روز: به عنوان یک نوشیدنی کم کالری ، می توانید حدود ۲-۳ بار در روز نوشیدنی بخورید.

درخشان شدن پوست

۶-آب لیمو شیرین:

آب لیمو شیرین دارای ارزش غذایی بالایی است که نقش بسزایی در مراقبت از پوست دارد. آب میوه محبوب در شبه قاره هند و سرشار از ویتامین C است. این ماده مقوی فوق العاده ای برای پوست است که برای بهبود پوست خشک و خشن ، پاکسازی خون و سم زدایی بدن و خلاص شدن از آکنه ، لکه ها و لکه های تیره شناخته می شود که جای پوستی صاف و درخشان را ایجاد می کند.

بهترین زمان مصرف: بهتر است آب موسامی صبح زود برای کمک به پاکسازی داخلی یا قبل از تمرین مصرف شود.
پیشنهاد در هر روز: حداکثر ۲ بار در روز.

۷- آب انار و درخشان شدن پوست :

انار یک قدرت زیبا برای زیبایی است و مراقبت از پوست و یک لیوان آب انار تازه روزانه حتی می تواند بر روی پوست معجزه کند که به نظر می رسد قابل تعمیر نیست. سرشار از ویتامین C و K است و دارای خاصیت ضد پیری برای کمک به تجدید سلول است. این ماده همچنین باعث خلوص خون درخشش طبیعی به پوست نرم و لطیف شما می شود. این آب ایده آل دیگری برای درخشش پوست است.

بهترین زمان مصرف: بهترین ها صبح زود برای حداکثر مزایا بود.

وعده توصیه شده در روز: می توان روزانه ۱-۲ لیوان آب انار میل کرد.

۸- آب سیب:

آب سیب غذای ایده آل پوستی برای پوستی درخشان طبیعی است. آنتی اکسیدان های موجود در میوه ، پیری زودرس و ایجاد چین و چروک را کند می کنند تا پوست شما برای مدت طولانی نرم و لطیف باقی بماند. همراه با ویتامین C ، آب سیب خام می تواند پوست تمیز و درخشان را همراه با بهبود بافت پوست بهبود بخشد. این بهترین آب میوه برای داشتن پوست درخشان سالم است.

بهترین زمان مصرف: آب سیب بهتر است با معده خالی یا درست قبل از غذا میل شود.
وعده توصیه شده در روز:  ۲ لیوان آب سیب در روز

۹- آب انگور و درخشان شدن پوست:

فواید مختلف انگور و سلامت پوست از انگور و آب آن می تواند به دلیل مقدار قابل توجهی از خواص آنتی اکسیدانی باشد که به عنوان درمانی برای آکنه شناخته شده است. آب انگور که یکی از بهترین آب میوه ها برای درخشان شدن پوست در زمستان است ، همچنین دارای ویتامین C است که اطلاعات مهم کلاژن است. این امر به کند شدن روند پیری پوست کمک می کند و بهترین آب میوه برای پوست درخشان است. شیرینی انگور را در یک لیوان آب تازه بچشید و شگفتی های تأثیر آن را روی پوست خود تجربه کنید.

بهترین زمان مصرف: آب انگور بهتر است صبح یا همراه با وعده های غذایی باشد.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب انگور در روز توصیه می شود.

۱۰- آب چغندر:

بهترین آب سبزیجات ، آب چغندر برای درخشش پوست است که حاوی میزان خوبی از ویتامین A ، C ، K. است که از محتوای غنی از آهن و پتاسیم پر شده است و معروف است که باعث کاهش علائم ، لکه ها و سایر نقایص روی پوست شما می شود. آب چغندر یکی از بهترین آب سبزیجات برای درخشش پوست است ، زیرا به روشن شدن پوست کمک می کند و درخشش صورتی رنگی ایجاد می کند.

بهترین زمان مصرف: آب چغندر بهتر است بین وعده های غذایی باشد.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب چغندر در روز.

درخشان شدن پوست

۱۱- آب اسفناج و درخشان شدن پوست:

آب اسفناج که به عنوان آب سبز نیز شناخته می شود ، دارای مواد مغذی برای یک پوست سالم و درخشان است. این ویتامین دارای مقادیر بالایی از ویتامین A و C است ، که به عنوان رنگ پوست شما را روشن می کند و باعث بهبود چهره در کنار محافظت از آنتی اکسیدان می شود. آب اسفناج به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی به عنوان یک نوشیدنی جایگزین وعده غذایی مصرف می شود.

بهترین زمان مصرف: آب اسفناج بهتر است بین وعده های غذایی یا به عنوان جایگزین غذا باشد.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب اسفناج در روز.

۱۲- آب ذرت کوچک:

جدید به نظر می رسد؟ خوب ، بچه ذرت منبع غنی از ارزش حرارتی است. ویتامین های A و C موجود در ذرت کودک پوست شما را لطیف نگه می دارد و به عنوان کمکی به پوست روشن و درخشان عمل می کند. این ماده غنی از آنتی اکسیدان است و به پوست شما کمک می کند تا با استرس اکسیداتیو مقابله کند. این یکی از آب میوه های منحصر به فرد گیاهی است که می تواند به ارتقا پوست سالم و درخشان کمک کند.

بهترین زمان مصرف: می توان آب ذرت کودک را در بین وعده های غذایی یا به عنوان جایگزین غذا میل کرد.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب ذرت کودک در روز.

۱۳- آب کلم بروکلی و درخشان شدن پوست:

این یکی دیگر از آب سفید کننده های پوستی برای نوشیدن است که مواد مغذی کافی را برای پوست فراهم می کند. این یک منبع غنی از ویتامین C است ، یک ویتامین مورد نیاز برای پوست شما ، و آن را بهترین آب میوه برای سفید شدن پوست می کند. ترکیبی به نام لوتئین موجود در کلم بروکلی یک آنتی اکسیدان قوی است که از خشکی ، چین و چروک و پیری پوست شما جلوگیری می کند.

بهترین زمان مصرف: آب کلم بروکلی بهتر است به عنوان یک وعده غذایی به خودی خود میل شود.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب کلم بروکلی در روز.

۱۴-آب کاهو ، نعنا و خیار:

سنتی ترین آب سبز ، آب خیار برای پوست روشن است. خیار در مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کند. این سه ماده با هم شناخته شده اند که به دلیل مقادیر بالای ویتامین C ، A و K. به دلیل داشتن ویتامین C ، A و K. ، به دلیل داشتن ویتامین C ، A و K. به خوبی درخشش ایجاد می کنند. همراه با تعداد انگشت شماری برگ نعناع و کاهو با نصف فنجان آب و ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو. لذت بردن!

بهترین زمان مصرف: این آب معجزه آسا برای درخشش پوست بهتر است قبل از صبحانه برای حداکثر جذب مصرف شود.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان بلند در روز.

۱۵- آب اسفناج و زنجبیل سیب زمینی شیرین برای درخشان شدن صورت:

چند وقت یکبار از سیب زمینی شیرین چیزی درست کرده اید؟ خوب ، می توانید این آب میوه را برای درخشش صورت امتحان کنید. این ماده تمام مواد مغذی ضروری پوست شما را تأمین می کند و یک آب میوه پر از قدرت است. گوشت سیب زمینی سرشار از بتا کاروتن است که با خواص ضد اکسیدانی و ضد التهابی پر شده است. شناخته شده اند که از سلولهای شما در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند.

بهترین زمان مصرف: بهترین زمان قبل از غذا ، ترجیحاً در طول روز بود.
وعده توصیه شده در روز: ۴ تا ۵ اونس آب در روز.

۱۶- آب پاپایا:

با این آب سفید کننده پوست خود را نرم کنید. شناخته شده است که آب پاپایا باعث سلامت پوست شما از داخل می شود. آنزیم پاپائین موجود در آب پاپایا می تواند پوست را از اعماق داخل تمیز کرده و سموم و ناخالصی ها را از بدن خارج کند. این یکی از آب میوه هایی است که ترجیح داده می شود و به مقدار زیادی برای پوست مفید است.

بهترین زمان مصرف: صبح آن را برای بهترین فواید بنوشید.
وعده توصیه شده در روز: ۱ لیوان آب پاپایا در روز.

نکات اضافی در مورد آب میوه های درخشان کننده پوست:

اگر می خواهید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید ، این نکات را در زیر بخوانید:

بهتر است آب میوه ها با معده خالی برای حداکثر جذب و فواید بهتر مصرف شوند.
از افزودن شکر یا نمک در آب میوه ها خودداری کنید. اگر می خواهید ترش را مهار کنید ، کمی نمک صورتی یا عسل به آن اضافه کنید.
با مخلوط کردن آب میوه های مختلف ، می توانید از حداکثر خوبی هر میوه در یک بار لذت ببرید.
بهترین راه برای حفظ فیبر در آب میوه ها ، سرو آن بدون صاف کردن است.
از آب میوه های کنسرو شده خودداری کنید و نوشیدنی های تازه و خانگی را انتخاب کنید.

میوه ها و سبزیجات بهترین هدیه طبیعت به بشریت است. مصرف منظم آنها به مقدار توصیه شده می تواند نیاز به مواد آرایشی را کاهش یا از بین ببرد. اگر فکر می کنید می توانید صورت خود را با آرایش بپوشانید ، یک چیز را بخاطر بسپارید! هر هنرمندی برای کار روی آن به یک بوم تمیز نیاز دارد و این برای چهره شما نیز صدق می کند. با استفاده از این آب میوه ها ، مطمئن هستیم که شما با کانسیلر و هایلایتر خود خداحافظی می کنید ، زیرا چه کسی به آنها نیاز دارد وقتی که پوست شما از قبل براق است.به ما اطلاع دهید که کدام یک از این آب میوه ها برای درخشش پوست مورد علاقه شماست.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.