اگر کاغذ روغنی نداشتید از اینها استفاده کنید

آیا به دنبال جایگزین مناسبی برای کاغذ روغنی هستید؟ ما لیستی از بهترین جایگزین های کاغذ روغنی را در زیر به اشتراک می گذاریم. چه در حال پخت و پز یا آشپزی باشید، استفاده از کاغذ روغنی چندین مزیت دارد. اما یک عیب این است که می تواند گران و بیهوده باشد.شما می توانید موارد دیگری را جایگزین آن کنید.

بهترین جایگزین های کاغذ روغنی

۱٫ تابه چرب شده

استفاده از تابه چرب شده جایگزین خوبی برای کاغذ روغنی است. همان اثرات استفاده از کاغذ روغنی برای تولید پایه نچسب را به دست می آورد.برای پوشاندن تابه یا ورقه پخت، می توانید از کره، روغن یا چربی گیاهی استفاده کنید. می توانید آرد یا آرد سوخاری را در قالب چرب شده بپاشید تا غذا به آن نچسبد. پس از این، می توانید غذا را مستقیماً در تابه قرار دهید. به جز لطیف ترین غذاها، در مابقی موارد این روش کارساز خواهد بود.

۲٫ تشک ظرف سیلیکونی

بهترین جایگزین های کاغذ روغنی

تشک های سیلیکونی جایگزین بهتری برای کاغذ روغنی هستند. یکی را در سینی فر خود قرار دهید و هر غذایی که روی آن می‌پزید به راحتی از بین می‌رود. لازم نیست ماهیتابه خود را چرب کنید و تمیز کردن آن آسان است.

هنگام باز کردن خمیر، می توانید از یک تشک سیلیکونی به عنوان پایه نچسب نیز استفاده کنید. اگر هنوز هیچ تشک سیلیکونی ندارید، افزودن ان به ابزار آشپزخانه شما عالی خواهد بود.این تشک ها مناسب هستند و عمر طولانی دارند.آنها همچنین به تمیز نگه داشتن ورقه های پخت شما کمک می کنند، بنابراین پس از استفاده نیازی به شستن آنها نخواهید داشت.

۳٫ فویل آلومینیومی

فویل آلومینیومی می تواند به همان روشی که کاغذ روغنی می تواند روی تابه ها را بپوشاند و آنها را به یک کیسه تبدیل کند. هنگام استفاده از فویل آلومینیومی برای پوشاندن ورقه ها و تابه ها، سطح فویل را چرب کنید تا غذا نچسبد.

به یاد داشته باشید، غذاهای آماده شده در فویل کمی سریعتر پخته می شوند، بنابراین در پایان دوره پخت یا پخت، فر را زیر نظر بگیرید. وقتی کوکی ها را روی فویل آلومینیومی بپزید، به احتمال زیاد ته کوکی ها کمی تردتر می شود.

می توانید از فویل کیسه ای برای پخت ماهی، مرغ و سبزیجات درست کنید. کیسه های فویل بهتر مهر و موم می شوند و نیازی به مهارت تا کردن خاصی ندارند. شما همچنین می توانید از کیسه های فویل آلومینیومی روی کباب یا در زغال های آتش استفاده کنید.

کاغذ روغنی چیست؟

کاغذ روغنی کاغذی است که با یک لایه سیلیکون پوشانده شده است. خواص نچسب بسیار خوبی دارد و به لطف پوشش سیلیکونی، هم در برابر حرارت و هم در برابر آب مقاوم است. علاوه بر این، به کنترل دما و حتی گرم شدن در حین پخت کمک می کند.

معمولاً کاغذ روغنی مانند فویل آلومینیومی به صورت رول در می آید. می توانید آنها را در یک مکان مشابه در فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید. همچنین، آن را در ورقه های از قبل برش خورده که مطابق با قالب های ورقه ای با اندازه استاندارد، قالب های مافین و قالب های کیک هستند نیز موجود است. این ورق های از پیش برش خورده را می توانید در فروشگاه های لوازم پخت پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه عصاره گوشت را بگیریم؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

موارد استفاده برای کاغذ روغنی

کاغذ روغنی برای کارهای پخت که شامل آستر کردن ظرف نان یا ظرف پخت است، ایده آل است. کاغذ به راحتی به اندازه مورد نیاز بریده می شود و اطمینان حاصل می شود که بدون چین و چروک قرار می گیرد.

همچنین می توانید محصولات پخته شده را با استفاده از کاغذ روغنی تزئین کنید. تشکیل یک مخروط از کاغذ روغنی یک قیف مفید برای جابجایی اشیا مانند پاشیدن بدون ایجاد آشفتگی ایجاد می کند.علاوه بر این، کاغذ روغنی ظرف موثری برای پختن گوشت های ظریف مانند ماهی است.

از استفاده از کاغذ مومی یا کیسه های کاغذی به جای کاغذ روغنی خودداری کنید. موم یا کاغذ فیبری می تواند غذایی را که می پزید خراب کند.

کاغذ مومی در برابر حرارت مقاوم نیست، بنابراین برای پخت، پخت و پز یا استفاده در فر کار نمی کند. به هر سطح داغ می چسبد و در غذای شما ذوب می شود. علاوه بر این، همچنین می تواند باعث آتش سوزی شود.

فقط از کاغذ مومی برای مهر و موم کردن غذاهایی که از قبل پخته شده اند، لایه های جداگانه اقلام برای بسته بندی یا نگهداری، یا سینی های خطی برای نگهداری محصولات خنک شده استفاده کنید.

به همین ترتیب، کیسه های کاغذی هیچ ویژگی نچسبی ندارند. اگر در فر برقی یا گازی با دمای بیش از ۴۰۰ درجه فارنهایت قرار دهید، احتمالاً آتش می گیرند.

کاغذ روغنی یک ابزار آشپزخانه انعطاف پذیر است که می تواند برای چندین منظور استفاده شود. در هنگام پخت و پز به دلیل ویژگی های نچسب آن عالی است.

سعی کنید در صورت تمام شدن کاغذ روغنی، در صورتی که در فروشگاه ها موجود نیست، یا اگر آن را گران می بینید، از فهرست جایگزین های بالا برای کاغذ روغنی استفاده کنید. بسته به چیزی که می‌پزید، جایگزین‌ها به خوبی کار می‌کنند و نتایجی مشابه کاغذ روغنی به ارمغان می‌آورند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.