انیمیشن میراکلس بیداری و بریکینگ بد در سایت نتگام

در این مطلب از سایت نتگام ابتدا به بررسی انیمیشن میراکلس بیداری Ladybug & Cat Noir Awakening 2022 می پردازیم و سپس نقد و بررسی سریال بریکینگ بد را انجام خواهیم داد.

انیمیشن میراکلس بیداری

انیمیشن میراکلس بیداری ۲۰۲۲

لیدی باگ و گربه نوآر بیداری یک فیلم موزیکال پویانمایی کامپیوتری است که در حال ساخت است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جرمی زاگ بر اساس معجزه: قصه های لیدی باگ و گربه نوآر ساخته شده است.هاروی میسون جونیور، تهیه کننده و آهنگساز برنده شش جایزه گرمی، با کارگردانی جرمی زاگ، موسیقی این پروژه سینمایی را می سازد.

این فیلم توسط شرکت زاگ ساخته می شود. تهیه کنندگان زاگ و آتون سوماش و تهیه کنندگان اجرایی الکسیس ونارب و امانوئل جاکومت هستند.اما، چه انتظاری از انیمیشن Ladybug & Cat Noir Awakening 2022 داریم. در اینجا همه چیز در مورد این انیمیشن است:

صداپیشگان فیلم لیدی باگ و گربه نوآر بیداری

کریستینا والنزوئلا در نقش لیدی باگ
برایس پاپنبروک در نقش کت نوآر
کیت سیلورستاین در نقش هاوکموت
بن دیسکین در نقش نینو لاهیفه
کری کرانن در نقش آلیا سزر
کریستوفر کوری اسمیت در نقش تام دوپین
سابرینا وایز در نقش ناتالی سانکور

داستان میراکلس بیداری

انیمیشن میراکلس بیداری ۲۰۲۲ داستان دو نوجوان پاریسی است که به ابرقهرمانان لیدی باگ و گربه نوآر تبدیل می شوند. تهیه‌کنندگان می‌گویند: آنها تلاشی را آغاز می‌کنند که به مخاطب درباره خانواده، پیوندها، مسئولیت‌پذیری و قلب دو روح جوان در مرکز داستان می‌آموزد.

تاریخ اکران انیمیشن

میراکلس بیداری

این انیمیشن برای اولین بار توسط جرمی زاگ در پنل معجزه آسا در استانبول به دنیا معرفی شد. این فیلم منشا جهان هستی را در بر می گیرد زیرا داستان پایان فصل ۵ خواهد بود.

این بدان معنی است که قبل از شروع تولید فیلم، استودیو روی تکمیل فصل های ۴ و ۵ متمرکز بود. کمی بعد، جرمی زاگ فاش کرد که این فیلم یک فیلم موزیکال با موسیقی برجسته خواهد بود.در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹، عنوان فیلم به عنوان لیدی باگ و گربه نوآر بیداری تأیید شد که به طور انحصاری در دیزنی نمایش داده می شود.

همچنین مشخص شد که تولید این فیلم در حال انجام است و این فیلم به عنوان یک ماجراجویی فانتزی عاشقانه معرفی می شود.

تریلر انیمیشن

تریلر هنوز در دسترس نیست. بابت این موضوع متاسفم. با تاریخ انتشار ۲۰۲۲ می توانیم تریلر را تماشا کنیم.به محض اینکه هر گونه تایید رسمی در مورد تریلر وجود داشت، شما را مطلع خواهیم کرد.

بررسی سریال بریکینگ بد

سریال بریکینگ بد

بریکینگ بد یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی است که من تا به حال در تلویزیون دیده ام اما مطمئناً به نمره کامل نزدیک نیست! برخی از فصل‌ها بهتر از فصل‌های دیگر بودند، اما به طور کلی محیط و بازیگری تقریباً هر چیزی را شکست می‌دهد.

مشکل اصلی برکینگ بد نبود هیجان برای مخاطب در فصل دوم و سوم است، این درام در مقایسه با فصل‌های دیگر ضعیف نوشته شده و آن را به طرز وحشتناکی تکراری کرده است. فیلمبرداری در تمام فصول خوب نبود و یکی از دلایل اصلی این است که نمایش امتیاز بالاتری ندارد، کار دوربین بسیار تیره و تار و بی کیفیت و مطابق با استانداردهای تلویزیون امروزی نیست.

جزئیات سریال

بهترین فصل: چهار بدترین فصل: دو بهترین شخصیت: والتر وایت و گاس فرینگ.

این سریال چیز دیگری است، واقعاً بهترین نمایشی است که تا کنون وجود داشته است. ماه‌هاست که تماشای آن را تمام کرده‌ام، هنوز نمی‌توانم به آن فکر نکنم، این نمایش زندگی من را برای بهتر شدن تغییر داده است. من این سریال را به شدت توصیه می کنم، من هرگز نمایشی به این اعتیاد آور و شگفت انگیز به اندازه سریال بریکینگ بد تماشا نکرده ام. توسعه شخصیت شگفت انگیز است، فیلمبرداری شگفت انگیز است. لطفا با دانلود بریکینگ بد همین امشب سریال را تماشا کنید.

من معمولا در اینجا نظر نمی دهم اما این در کل بهترین سریالی است که در زندگی ام دیده ام. من سریال های زیادی دیده ام. صحنه، توسعه شخصیت و بازیگران همه چیز عالی است. من در چهارمین اجرای این نمایش هستم و هنوز آن را دوست دارم. نمایش دیگری وجود ندارد که بتوانم آن را بارها تماشا کنم و همچنان هیجان زده باشم. پویایی بین والتر و جسی عالی است. من سالی یک بار این برنامه را می بینم و هیچ وقت خسته نمی شوم. سریال های هیپ را که فقط یک بار تماشا می کنید را فراموش کنید. این تنها موردی است که در حال حاضر باید تماشا کنید، اگر قبلاً تماشا نکرده اید. تنها نمایشی که در دهه گذشته مرا تا این حد هیجان زده کرد.

رتبه بندی بریکینگ بد

فقط به رتبه بندی برای بریکینگ بد نگاه کنید و متوجه خواهید شد که چه خبر است. نمایش های زیادی نمی توانند این رتبه را برای مدت طولانی حفظ کنند.

Breaking Bad بدون شک یکی از مهیج ترین و هیجان انگیزترین برنامه های تلویزیونی قرن بیست و یکم است. این یک مورد نادر در یک سریال تلویزیونی است که هر فصل به تدریج بهتر می شود، اما وینس گیلیگانز توانست این کار را در چیزی که من مظهر تلویزیون می دانم انجام دهد.

هر یک از بازیگران نقش فوق‌العاده‌ای را در این سریال ایفا کردند، هم آرون پل (با بازی در نقش جسی پینکمن و هم برایان کرانستون (والتر وایت) بازیگران اصلی فیلم به‌قدری خوب نقش شخصیت‌ها را در آنجا بازی کردند، که نمی‌توان آن را به چالش گذاشت. جیانکارلو اسپوزیتو در این برنامه در نقش گاس فرینگ بازی کرد که به نظر من یکی از بزرگترین آنتاگونیست هایی است که روی پرده ها آورده شده است.

علاوه بر بازیگری، از نماهای دوربین گرفته شده در طول سریال که در کنار استفاده دقیق از لوازم جانبی استفاده شده بود، شگفت زده شدم. به طور موثر برای نشان دادن نمادگرایی و در برخی موارد برای سایه زدن استفاده می شد. باید این نوشته را نیز تصدیق کرد، زیرا نمی‌توانم نمایش‌های زیادی را به خاطر بیاورم که با این مفهوم ساخته شده باشند.

چندین بار مجبور شده ام به دلیل صحنه های تنشی که اغلب تکرار می شوند، بنشینم. کلام من به تیم بریکینگ بد است که نمایشی بسیار گیرا، احساسی و هیجان انگیز برای تماشاگران خلق کرده است. اگر هنوز این قطعه را ندیده اید، به شدت آن را به شما توصیه می کنم، زیرا وقتی صحبت از تلویزیون می شود، این کامل است.

من در ابتدا تمایلی به تماشای این سریال نداشتم. اما بعد از چند قسمت گیر کردم. به نظر می رسد هر فصل بهبود می یابد و وینس گیلیگان در بافتن طرح ها استاد است، با جزئیات به ظاهر ناچیز که بعداً به ابزارهای کلیدی در خط داستان تبدیل می شوند. داستانی در مورد شر، طمع، فریب و بی گناهی خیانت شده است. من به آن امتیاز ۱۰ می دهم، اما در فصل آخر چند پیشرفت وجود دارد که بسیار فراتر از باور هستند و همه سطوح ناباوری را در بر می گیرند که باعث می شود بریکینگ بد مرز کارتونی بودن را ایجاد کند.
این مطلب توسط سایت نتگام تهیه و جمع آوری شده است برای دیدن مطالب بیشتر به www.netgam.ir مراجعه کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.