امیرمسعود مومنی از ورزش تا هنر

امروز در این مقاله با امیرمسعود مومنی آشنا می شویم و به مسیر زندگی ایشان می پردازیم و از ورزش تا روی آوردنش به هنر را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. قبل از شروع بهتر است زندگینامه و بیوگرافی از امیرمسعود مومنی را بدانیم.

Amir Masoud Momeni

امیرمسعود مومنی، Amir Masoud Momeni، متولد ۱۳۷۳ از اصفهان می باشد. او مدتی را در ورزش و پس از خداحافظی از آن روی به زمینه گویندگی و سپس خوانندگی آورد. از اواخر سال ۱۳۸۷ در اسفند ماه، امیرمسعود مومنی، فعالیت در رشته‌ی بدنسازی را آغاز کرد. پنج سال پس از این فعالیت بود که مدال طلای فیتنس مدلینگ اروپا را گرفت و تا پنج سال بعد آن نیز به ورزش ادامه داد و همچنان در مسیری که پا گذاشته است در حال پایین و بالا رفتن زندگی می باشد. مدال طلای فیتنس مدلینگ اروپا در سال ۲۰۱۵ یکی از افتخارات امیرمسعود مومنی می باشد. وی سال های زیادی هست که از ورزش خداحافظی کرده و به سمت هنر های دیگرش همچون گویندگی پادکست و موسیقی رفته است.

گویندگی را از سال ۱۳۹۶ آغاز نمود و تاکنون پادکست های زیادی از جمله بی خداحافظی، برگرد، خنده هام، فوکوس، و .. را به بازار گویندگی منتشر کرده است. همچنان نیز گویندگی را دنبال می کند ولی در کنارش به خوانندگی نیز روی آورده است. همین امر باعث شده تا وی تاکنون آهنگ هایی همچون سرعت غیرمجاز، پیدا شدی، انفجار بزرگ، مجازی، قهوه تلخ، طفره و .. را نیز به بازار موسیقی منتشر کرده است.

امیرمسعود مومنی

امیرمسعود عاشق فیلم دیدن می باشد و بر اساس گفته های خودش چندین آرشیو کامل سریال و فیلم را دارد و تماشا می کند. هم چنین در موسیقی علاقه مند به خواننده هایی همچون جواد یساری، علیرضا قربانی و .. می باشد.

سایت رسمی امیرمسعود مومنی به آدرس amirmasoud-momeni.com می باشد که هم اکنون نیز قابل دسترس می باشد.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.